Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (74629)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinhuoltajuus tuntuu tällä hetkellä hyvältä ajatukselta. Terveiset naapuriin.
Ohi
No ei varmaan sit ollu sulle.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin räjäyttää koko kaipaushöskän ja herätä pahasta unesta. Valitettavasti tästä ei voi herätä.
Sama, vähän kyllä nauratti tämä.
Onkohan koskaan käynyt mielessäsi, että se toinenkin voisi tarvita jotakin vai riittääkö tosiaan se, että sinä saat tarvitsemasi?
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän tää on niin hankalaa sun kanssa. Mä voisin vaan lähettää ton viestin mikä on jo valmiina, mut aina vaan poistan sen. Ei oo ikinä ennen ollu samaa ongelmaa.
Ehkä se ei sitten ole tarkoitettu niin, jos on tosi hankalaa. En mä haluaisi omalla kohdallani näin ajatella, mut usko alkaa olla koetuksella pikkuhiljaa. Varmaan sivusta tulin tähän.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua nainen, niin paljon. Järjetön ikävä. Saisinpa vain olla lähelläsi ja unohtaa edes hetkeksi kaiken muun. En halua enkä jaksa lukea näitä viestejä täällä. Luotan että asiat tapahtuu niin kuin on tarkoitettu. Elää elämääni, tätä vuoristorataa ylös alas. Asiat järjestyy, kaikki kääntyy hyvin . Oot niin ihana että en tiedä miten olisin kun sekoitat mut .
Tästä naisesta haluis kuulla lisää?
Onko n-n?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinhuoltajuus tuntuu tällä hetkellä hyvältä ajatukselta. Terveiset naapuriin.
Ohi
No ei varmaan sit ollu sulle.
Shit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua nainen, niin paljon. Järjetön ikävä. Saisinpa vain olla lähelläsi ja unohtaa edes hetkeksi kaiken muun. En halua enkä jaksa lukea näitä viestejä täällä. Luotan että asiat tapahtuu niin kuin on tarkoitettu. Elää elämääni, tätä vuoristorataa ylös alas. Asiat järjestyy, kaikki kääntyy hyvin . Oot niin ihana että en tiedä miten olisin kun sekoitat mut .
Olis niin ihana omia tää, mutta realistina ymmärrän, että oon liian vanha ja liian vaikka mitä tällaiseen haaveiluun. Terveisiä ihanalle kaivatulle! Ja nauttikaa te nuoret, kunnveri vielä väkevästi virtaa teidän suonissa. Me vahatkin haaveillaan, mutta kyllähän se niin on, että kaikki alkaa jo olla ohi…
Oikein, mutta mikään ei ole ohi ennen kuin se on ohi. Itse aion elää vanhaksi ja vieläpä terveenä ja hyvä kuntoisena, toivottavasti myös kaikki nykyiset omaiseni ja rakkaani ymmärtävät tämän, harmittaisi olla viimeinen sukupolveni evustaja xxx0 vuosikymmenellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välttelit viimeksi.
Oon vältellyt silloin jos on ollut huono päivä.
Eikö silloin kannata sanoa toiselle, että on ollut raskas päivä ja ei johdu sinusta..?
Eipä löydy sun näköisiä viestejä taaskaan. Pitääköhän iteki hiljentyä pikku hiljaa
Vierailija kirjoitti:
Syömään tulevan kuun loppuun mennessä?
Riippuu sinusta.
Jaahas, nyt on tullut laitettua useampi tunnisteellinen ihan turhaan. Ei enää mitään, mihin tarttua. En sorru siihen enää tai saatte heittää mut täältä ulos.n.
Ehkä meistä tuli vaan ne, jotka toivottaa aamulla hyvät huomenet ja illalla hyvät yöt toisillemme, kaipausketjussa. Eikä muuta. Ei toista voi väkisin pidellä, jos toinen haluaa mennä..
Vierailija kirjoitti:
Halusin sen sinun kanssa...
Minäkin sinun kanssasi ja haluan edelleenkin. Ei ongelmia, mukaudun ja sopeudun, meillä on koko yhteinen tulevaisuutemme edessä, pitää vain aloittaa kunnolla, mieluiten heti kuin kohta. Naiselle.
Viisasta ja kiintoisaakin, mutta emmekö voisi pitäytyä viestimään kera kaivatuimme?