Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (74629)
Vitosen mies, kaikki ok? Huomasin, että lahja on nyt näkyvillä ja käytössä. Jos ja kun haluat jutella, niin kerro.
n. nelosesta
Vierailija kirjoitti:
Sulle ei ole muutos eikä mikään, kun kupla puhkeaa. Sen kuin vain jatkaa elämää tutusti ja turvallisesti vanhoissa ympyröissä. Mulla sen sijaan ei ole enää sitä vanhaa, tuttua eikö turvallista. Kaik män.
Semmosta se elämä on. Riskejä, valintoja. Ei se kaivatun vika ole.
Viikko viel ni siit on 2kk.
Musta Sara päihitti Vanhan Vilhon maussa. Oli stydimpää makua ja Vilho kovin mieto sen rinnalla. Mutta niimpä ne Sarat kai aina sarallaan ( hymy).
Vierailija kirjoitti:
Viikko viel ni siit on 2kk.
Oho, niinpä onki. Ei unohtunut...
Huulet huulilla kertoivat ajatukseni. Osasitko lukea ne vai halusitko vain käyttää tilaisuuden hyväksesi?
Syömään tulevan kuun loppuun mennessä?
Vierailija kirjoitti:
Ois ihana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emillepillupusut
+Antille k*rvännuppiin ! Stanan manipuloijasika. Himottaa silti se porsas 😍😜 viriviri tööttööt
Kuule äijä, ei kiinnostele homppa fantasias!!
Vierailija kirjoitti:
Ihan mihin vaan haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle ei ole muutos eikä mikään, kun kupla puhkeaa. Sen kuin vain jatkaa elämää tutusti ja turvallisesti vanhoissa ympyröissä. Mulla sen sijaan ei ole enää sitä vanhaa, tuttua eikö turvallista. Kaik män.
Totta kai on osittain. Jos häntä ei olisi ilmaantunut, tätä ei olisi tapahtunut.
Kainaloon tunneiksi juttelemaan mahdollisimman pian?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai on osittain. Jos häntä ei olisi ilmaantunut, tätä ei olisi tapahtunut.
.... Joopa joo. Nyt selkäranka hankintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emillepillupusut
+Antille k*rvännuppiin ! Stanan manipuloijasika. Himottaa silti se porsas 😍😜 viriviri tööttööt
Kuule äijä, ei kiinnostele homppa fantasias!!
Älä oo niin ahdasmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Kainaloon tunneiksi juttelemaan mahdollisimman pian?
Oih 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, minä kannan vastuun ja minulla nimenomaan on se selkäranka. Sillä toisella ei ole, kun ei kanna omaa vastuutaan, joten äläpä syyttele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö hän mitään asiasta ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GALLUP perjantain kunniaksi!
Missä tapasit kaivattusi ensimmäisen kerran? Mitä ajattelit silloin?
Tk:ssa, tosi juttu. Ihailin vaan miten kaunis.
Missä ihmeen tk:ssa?
Työkuntoutuksessa.
Tämä on ollut jossittelurakkaus. Sitten kun ja jos ja kuka tietää. Oikeasti tieto on koko ajan ollut olemassa - sulla.