Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (11531)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia, tuleva vaimoni. Tulit mieleen, kuinkas ollakaan. 😖
Säkö sen tekstien sotkeutumisviestin kirjoitit? Vai oletko osallinen vispilänkauppaan vai miten päin? Palstaaaaahrg 😅 Tuota sisältöäsi ei voi kauheesti sotkee kenenkään toisen kirjoittamaksi muutes. Vaatii tietyntyyppisen luonteen, että tuollaiset lipsahtelee suusta kuin luonnostaan 😊
Hyvä. Muy bien.
Asia lienee ratkaistu?
Kaipaat > > >
🔵
Emilia I-nimistä
naista.
Minulle nämä
kosinnat siis eivät ole.
Onnea kyyhkyläisille!
🕺💎💍 📧
Joku vois tehdä ketjun
Lähetä vain kivoja terveisiä kaipaamallesi henkilölle <3
Vierailija kirjoitti:
Kun haukkuu toista katkeraksi, kannattaisi ehkä miettiä, miksi hän on katkera. Ehkäpä näet toisessa oman kädenjälkesi. Miten olisi, jos vaikka siivoaisit sotkusi haukkumisen sijaan?
Vai onko edes katkera?
Koetteko velvollisuudentuntoa lapsianne kohtaan vielä kun ovat isompia? Huolia, murheita ja stressiä?
Voi olla katkera kun on katkeruutta eli katkeruuden tunteita. Ihan täysin normaalia. Se mikä taas on pahaa on se katkeroituminen joka näkyy mm. huonona käytöksenä muita kohtaan ja ilkeytenäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot vittumainen ihminen. "Ystävälle"
Se on sun oma tunne, et jotenkin hyväksy minua sellaisena kuin olen. Ehkä minua vituttaa ja sinä et pidä siitä. Yleistä jos on kateellinen.
Kuka olisi kateellinen henkilölle jota vituttaa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sun oma tunne, et jotenkin hyväksy minua sellaisena kuin olen. Ehkä minua vituttaa ja sinä et pidä siitä. Yleistä jos on kateellinen.
Kuvitteletko että vitutus olisi jokin krooninen olotila? Jokaista vituttaa joskus, enemmän tai vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla katkera kun on katkeruutta eli katkeruuden tunteita. Ihan täysin normaalia. Se mikä taas on pahaa on se katkeroituminen joka näkyy mm. huonona käytöksenä muita kohtaan ja ilkeytenäkin.
Jos sinua kohdellaan huonosti, jaksatko aina olla kiva kohtelijalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma on ihmeellinen. Kateellinen sille ihmiselle ketä vituttaa, ei anna arvostusta tämän ihmisen tunteille. Saattaa jopa alkaa itse vittuilemaan tai nälvimään kateuksissaan. Onko nämä asiat näin vaikea monelle hyväksyä? Ketjussakin olen nähnyt aika noloa käytöstä, aina parempien kimppuun käydään kun tuntevat tunteita. Tämähän on suorassa ristiriidassa oikeudenmukaisuuden kanssa ja tämäkin näkyy ketjussa kun kiusaajat tukevat toisiansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinua kohdellaan huonosti, jaksatko aina olla kiva kohtelijalle?
Jaksan koska sanon sitten asiasta, en osaa oikein muuta, en ole ilkeä. Näin se on aina ollut.
Menee surullisena koloonsa piiloon 😪
Vierailija kirjoitti:
Menee surullisena koloonsa piiloon 😪
..?
Kelatkaa jos hansa on uus korona
Vierailija kirjoitti:
Kelatkaa jos hansa on uus korona
Ai hanta.
Tää on niin väsynyttä, et voitte jatkaa keskenänne.