Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (11529)
Vierailija kirjoitti:
Taas mennään rahan takii...
Ei muuten mennä. Enää koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia, tuleva vaimoni. Tulit mieleen, kuinkas ollakaan. 😖
Säkö sen tekstien sotkeutumisviestin kirjoitit? Vai oletko osallinen vispilänkauppaan vai miten päin? Palstaaaaahrg 😅 Tuota sisältöäsi ei voi kauheesti sotkee kenenkään toisen kirjoittamaksi muutes. Vaatii tietyntyyppisen luonteen, että tuollaiset lipsahtelee suusta kuin luonnostaan 😊
En ole eläessäni kirjottanu tuota nimeä.
Eipä täällä muita nimiä oo sotkuun asti toisteltu vähään aikaan. Eli sotkuja ei ole oikeasti tullut siis.
Vierailija kirjoitti:
En halua tuottaa pettymystä.
Mikä sinussa aiheuttaisi pettymyksen tunteita?
Onko meillä poppareita? Voisin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa välillä jotain terveellisempää. Tää draama on niin toistuvaa. Ehkä viinirypäleitä. Katoamistemppu *pop
Vierailija kirjoitti:
tipu💕
💕💕💕💕💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin, että teillä kahdella on vispilänkauppaa. Nyt arvaan, että olet ehkä lukenut terveisiäni ja pitänyt niitä hänen kirjoittamanaan. Olen iloinen jos löydät onnea ja rakkautta, mutta katkeransuloista on olla ollut ainakin pieneltä osin katalyyttinä kemiaanne.
Miks sun terveiset olis vaikuttanut hänen kirjoittamiltaan?
Riittävästi osumia ja samankaltaisuuksia, riittävän epätarkasti, jotta voi tulkita kummin tahansa, molemmin päin. Olen kuitenkin saanut todeta, että he viettävät paljon aikaa ja viihtyvät keskenään.
Siis yrität tahallasi hämmentää joidenkin irl orastavaa suhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Popparit eivät maistu muualta kuin Emilian navan päältä. Jos siellä tarjolla, tulen töiden jälkeen.
Oot vittumainen ihminen. "Ystävälle"
Vierailija kirjoitti:
Aioin juuri laittaa samat toivotukset sulle.
Vierailija kirjoitti:
Minä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin, että teillä kahdella on vispilänkauppaa. Nyt arvaan, että olet ehkä lukenut terveisiäni ja pitänyt niitä hänen kirjoittamanaan. Olen iloinen jos löydät onnea ja rakkautta, mutta katkeransuloista on olla ollut ainakin pieneltä osin katalyyttinä kemiaanne.
Riittävästi osumia ja samankaltaisuuksia, riittävän epätarkasti, jotta voi tulkita kummin tahansa, molemmin päin. Olen kuitenkin saanut todeta, että he viettävät paljon aikaa ja viihtyvät keskenään.
Jaa, ketkäs nyt on "jääneet kiinni"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Popparit eivät maistu muualta kuin Emilian navan päältä. Jos siellä tarjolla, tulen töiden jälkeen.
Maistuuko vähän alempaa myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, ketkäs nyt on "jääneet kiinni"?
Ei kukaan yhtään mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aioin juuri laittaa samat toivotukset sulle.
Tuskin oli sulle
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset on…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset on…
Miehet enemmän.
Toistan, tuota nimeä en ole ikinä maininnu. Enkä yhtään alatyylistä viestiä kirjottanut tälle palstalle. T
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maistuuko vähän alempaa myös?
En ole kokeillut. Pitäis ennen kuin voin ottaa kantaa.
En halua tuottaa pettymystä.