Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (74629)
Vanha Vilho, köllötät Mustan Saran vieressä ensi yön
Ja huomenna mä sut syön
Vierailija kirjoitti:
Haluisin niin päästä koskemaan sua! 😍
Kuka ketä. Ekat kirjaimet ja sassiin
En oo kirjoittanut virtuaaliystäväni sulle vissiin koko kesänä tänne. Kerran kirjoitin kaksplussan ketjuun, kun huomasin sun katsoneen tarinan ja tämä oli mennyt kiinni. Mutta tuskin luit. Ei kai mulla silloin eikä edelleenkään ollut muuta kuin että pitäis keksiä joku hyvä keino ihan oikeasti nähdä sitten kun tuun sinne. Muuten on ihan sama missä olen, kun ei nähdä kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on varmaan kiireitä kun en huomaa sua täällä
Olen lopettanut poeettisen itsenillitys burgerointini.
Loma on takana, mutta sen aikana henkilöt, joiden kanssa sitä vietin, alkoivat kiinnittää huomiota yhteen iltarutiiniini. Kesken yhteisten tekemisten saatoin yhtäkkiä keskeyttää kaiken, poistua sivummalle ja kaivaa puhelimen esiin. Yksi heistä kysyikin, miksi poistun joka ilta suunnilleen viittä vaille yksitoista. Joka päivä sama kuvio.
Esitin tietysti tyhmää ja väitin, että he vain kuvittelevat.Todellisuudessa poistun siksi, että käyn laittamassa kaivatulle hyvää yötä.
Lähinnä ihmetyttää, miksi he huomasivat tämän vasta nyt, vaikka sama iltarituaali on toistunut jo useamman vuoden. Kai mä olen sit aika sitoutunut kaivattuun.
Mihin sä olet hävinnyt naapurustosta. Kaipaan sun olemustasi. Miehelle lähiöön.
En oo myöskään lukenut tätä ketjua enää. Oiskohan pitänyt. Mutta et kai sinä virtuaaliystäväni kirjoittele tänne kuin ehkä kerran kahdessa vuodessa.
Löydyn oikeasta elämästä, jos minut haluaa löytää.
Hyvää iltaa naiselle! Toivottavasti siulla on ollut hauska päivä, ajatellut siua kaiken aikaa tosin välillä juoksevain asiain hoito vei paljon aikaa ja huomiota, mutta se kannatti, kävin ja jonotin kahessa eri instanssissa ja sain yllätyksekseni uhkaavan vaaran pysäytetyksi ja turvattua alkuperäisen aikeen, tosin ajoitus siirtyy hieman myöhemmälle. Tapaisimmepa pian. Naiselle lounaaseen mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Löydyn oikeasta elämästä, jos minut haluaa löytää.
👋🏻
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Muistatko sen polun minkä neuvoit? jos muistat niin vastaile 2P:lla, se on niin paljon rauhallisempi.
Hyvää huomenta ja viikonloppua heppatyttö. Olis kiva nähdä muuallakin kuin unissa. 🌞💕
Ei sinussa taida olla mitään menetettävää. Miksi olisikaan, kun mitään ei koskaan ole ollut edes tarjollakaan?
No enpä nykyisen ole enää ollut täällä