Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (74629)
#964-hehtosepustus ei minun.
(En käy baareissa juomia miehillä
ostattamassa et cetera).
En Emilioita suuremmin omi.
Olen jonkun kerran kylläkin
oikaissut, että Emilia ei ole
ainakaan minun etunimeni.
Mikäs bro-trendi täällä muuten
yhtäkkiä jyllää..? 🤔🤨🧐
Iltaa tupaan. E
Vierailija kirjoitti:
Oon kiinnostunut susta enkä sun siskosta
Mulle kelpaa sisko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun ajattelen, että jospa..., niin kohta tulee kylmää vettä niskaan.
Niii. Miksiköhän?
Kolme tervehdystä viiden vuoden aikana. Se kertoo siitä, että olet tervehtinyt kolme kertaa. Itse olen tervehtinyt ainakin viisi kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Sä olisit ollu kaikkea sitä mitä naiselta voisin ikinä toivoa ja ehkä enemmänkin, enhän tunne sinua vielä kunnolla. Harmi että tapasin sinut mahdollisimman huonoon aikaan, niin ei ollut mahdollisuutta ottaa selvää siitä. Ei mulla ole ikinä ollu tälläisiä tunteita ketään kohtaan, niin tää oli kyllä uskomaton kokemus ilman, että mitään olikaan. Kiitos, kun tulit elämääni edes hetkeksi.
Miten voi olla niin huono aika että haluaa päästää tuollaisen tilaisuuden valumaan käsistä?
Vierailija kirjoitti:
#964-hehtosepustus ei minun.
(En käy baareissa juomia miehillä
ostattamassa et cetera).
En Emilioita suuremmin omi.
Olen jonkun kerran kylläkin
oikaissut, että Emilia ei ole
ainakaan minun etunimeni.
Mikäs bro-trendi täällä muuten
yhtäkkiä jyllää..? 🤔🤨🧐
Iltaa tupaan. E
Nyt nukkumaan elli.
Erkki ei ole mun tekstini.
Ettehän vaan savolaiseksi
luule, vaikka asun täällä..?
En ole savolaista sukulinjaa
geeneiltäni. E
Ei tullut kopiota kotiin. Lykkääntyy :(
Tilaisuuksia tulee ja menee, ei niihin kaikkiin tartuta.
Otan kiinni, jos näen putoavan.
Nuku hyvin rakas. Kaipaan paljon kaikkea sussa.
-Mangusti
Vierailija kirjoitti:
Vain täysi tomppeli menettää rakastamansa naisen.
Eihän tuossa ole mitään järkeä, sanon naisena. Ei se rakastaminen vielä tarkoita, että elämäntilanteet ovat sopivia tai että molemmilla on sama ajatus tulevaisuudesta. Eikä rakastaminen tee kenestäkään tomppelia. Se ehkä tekee, ettei rakasta!
Mitäpä turhia valmiissa maailmassa, kun ei tarvii kuin poimia halutessaan ja kun ei halua, ei poimi.
Vierailija kirjoitti:
joskus vuosia sitten vaistoni jo tiesi jotain, vaikka en itse tajunnut mitä. näin on käynyt kahdesti ja toinen näistä oli kaivatun kohtaaminen.
Minä en vaistonnut yhtään, että tulen tapaamaan kiinnostavan henkilön sinä aamuna, kun tapasin kaivatun. Se tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta.
Haluisin niin päästä koskemaan sua! 😍
Sulla on varmaan kiireitä kun en huomaa sua täällä
Niin sitä pitää. Olen jo pitkään tehnyt kunnon karsintaa näistä. Paras on kun ei ota itse yhteyttä ja sitten kun he ottavat mietit tarkkaan sopiiko yhteys sinulle ja millä ehdoin. ;)