Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (74629)
Vierailija kirjoitti:
Missäs se minun kaivattu luuraa?
Täällä, melkein unten mailla. Rauhaisaa yötä.
Vierailija kirjoitti:
Älä anna minkään estää sua tulemasta sinne.
Ens viikollako?
Oon luovuttanut ihmisten suhteen. Tuntuu että poistan kaikki äpit enkä puhu enää kellekään.
Pöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Mitään muuta en maailmassa haluaisin kuin olla viekussasi ja nukahtaa syleilyysi. 🥰 Mulla oli tänään ihan hyvä päivä. Arki alkoi. Käytiin ystävien kanssa taidenäyttelyssä ja hengailtiin kaupungilla. Mun kilpirauhanen on luultavasti alkanut rauhoittumaan eikä ole niin kipeä enään. Oon syönyt tänään paljon jodia eikä ole tullut mitään oireita. 😮
-M.K.K
Mä haluaisin jutella hänelle. Täällä, wapissa tai livenä. Kaikki kävis. Mieluummin nuo kaksi jälkimmäistä kuitenkin. Mulla ois sydänystävän kokonen puuttuva tila mun elämässä. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
Kotiovelta pitäis teitä rassukoita noutamaan tulla ja siltikin juoksisitte karkuun, "kommunikoimaan" palstalle!
Sua ei kaivata vaa jotain muita, jos reaktio on tuo.
Hyvää yötä ja ihania unia. Halihali..-A😘
Ei ole kumma, että sinä tykkäät ja minä tykkään, mutta se on, että toisistamme. Se on oikeastaan aikamoinen ihme aina kahden välillä.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin jutella hänelle. Täällä, wapissa tai livenä. Kaikki kävis. Mieluummin nuo kaksi jälkimmäistä kuitenkin. Mulla ois sydänystävän kokonen puuttuva tila mun elämässä. 🙂
Mä haluisin kans kaivatusta nimenomaan ystävän. Luulen että olisin hänelle hyödyllinen tuki elämässä, olen käynyt läpi aika samanlaisia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevana viikonloppuna olis mahdollisuus jutella rauhassa. Jatkaa siitä, mihin jäätiin.
Vielä kun olisit kaipaamani mies niin olisin onnellinen mut et ehkä oo hän. Laita viestiä ja ehdota?
Voi vttu 🤦🏻 miksi pyydät PALSTALLA ehdottelemaan? Laita tollo viesti ja ehdota ITSE. Järjenköyhyyttä!
Kuuluuko asia mitenkään sulle? Häivy!
Ei kuulu mut näkyy 🤣😅🤦🏻
Katot vissiin hänen kanssaan. Hyviä kisoja ja hyvää yötä!
Vierailija kirjoitti:
Kotiovelta pitäis teitä rassukoita noutamaan tulla ja siltikin juoksisitte karkuun, "kommunikoimaan" palstalle!
Joo, mutta älä vielä tuu, täytyy käydä ostaa juoksulenkkarit
Vierailija kirjoitti:
Katot vissiin hänen kanssaan. Hyviä kisoja ja hyvää yötä!
Niin katon. Pärjätään näinkin.
En laske ystäväkseni ihmistä joka ei kommunikoi vastavuoroisesti.
Ristiriita puheiden ja tekojen välillä.
Lounaassa