Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (73020)
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaako seurata kuulumisia instassa, facessa tms. Ei ne juuri kerro toisen ihmisen elämästä, kuten täällä juuri puhuttu. Se on rooli, kuori ja näyttely mitä harrastetaan. Aika harvalla on kiinnostavat jutut. Vähän sama kuin ketä kiinnostaa kylässä katsoa tuttavien matkakuvia selostuksineen. Ihmeelinen todellisuus jossa ihmiset ovat laajasti mukana. Saa ihmetellä.
Kyllä mua kiinnostaa seurata tuttujen, etäisempien sukulaisten ymv. elämää somessa.
Ei se tietenkään sitä tarkoita, että kuvittelisin sitten tietäväni heidän elämästään oikeasti kovin paljoa, vaikka niitä kuulumisia sieltä näenkin. Eikä ne somejutut todellakaan mitään näyttelyä ja roolia useinkaan ole - ne on vain osa ihmisen elämästä, minkä hän valitsee näyttää siellä.
Kyllähän sitä ihan ilman someakin näyttää eri ihmisille eri asiat omasta elämästään, eikä kaikki tiedä kaikkea.
Hyvä että kiinnostaa kun kerran seuraat. Olisikin erikoista seurata jos ei kiinnosta. Minua vaan ei kiinnosta pätkääkään seurata tällaisia kuulumisia ja jokainen tekee kuinka tykkää. Kuten sanottu, saa ihmetellä.
Kukapa nyt ei haluaisi katsella kissakuvia yms söpöä mitä instassa näkee. Face joo on aivan turha, mutta kivoja kuvia kiva katsella. Sivust
En katsele instassa kissakuvia
Et ole kaivattuni. Vaikutat kylmältä ihmiseltä.
No en aivan varmasti olekaan. Huvittavaa typeryyttä tehdä tuollaisia päätelmiä jostain somen kissakuvien katselemattomuudesta xD Useimmat ei katsele niitä, joten ei ole "kukapa nyt ei haluaisi katsella"
Kyllä useimmat nimenomaan katselee. Esim youtubessa kissavideot on top10
Mulla tulee nykyään vaan hevosia ja koiria siellä.
Hevosia tulee mullekin jonkin verran instassa, kissoja näkyy siellä välillä lähinnä osana jotain taidekuvia.
Varsinaiset kissavideoiden katselut ja joku pentuliven seuraaminen kuulostaa vähän siltä, että ei kovin aktiivista elämää itse henkilö elä.
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti sais kaivattu multa mitä tahansa keksisi pyytää. 😊
Antaisitko puhelinnumerosi?
Hänellä on se jo!
Työnumero johon ei edes vastaa.
”Mä vain soitin sulle sanoakseni en juuri mitään. En kai herättänyt, et kai suutu, jos sua näin häiritään …”
Vierailija kirjoitti:
Etsin olemustasi illasta toiseen. Ehkä törmäämme taas yhteisillä poluilla.
Toivon samaa, rukoilen sitä. Viestit vielä lukematta.
Ikävöin sinua. Hetki tulee vielä, vaikka en malttaisi odottaa. 😍
kaivattu harrastaa patjapolkaa
Sisälle tuli joku iso ötökkä, epäilen et Alberto toi kaverin lupaa kysymättä yökylään. Pitää keskustella asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen vain työminäsi. Olis jännää päästä näkemään millainen oot sen ulkopuolella. Kiehdot valtavasti ja etäisyys ei ole haalistanut tunteita yhtään. Kunpa antaisit mahdollisuuden jatkaa siitä mihin jäätiin.
Mihin jäimme?
No hän tietää.
Niin tietää ja siksi pieni vihje auttaisi tunnistamaan..
Hän voi palata asiaan laittamalla viestin
Miehen on oltava mies ja otettava ohjat.
Kauniita unia, aaltojen kuvia.
En kyllä tiiä kettään, jolla olis samanlainen katse tai ääni kuin sulla. Aika harmittava luonnonoikku oot. Pitäis melkein saada sut kloonattua.n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei tuun Jodel.
@kinkyseuraa on parhaat kaivattujen korvikkeet.
Ei vaan @rakkaudentunnustukset
Tietäisitpä mitä ajattelen ja tunnen tällä hetkellä. Nähdään torstaina.
Vielä.