Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (72665)
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella oma risti kannettavana yksi on ehkä kaipaus
Pienet on ristit jos tuo on ainoa.
Kaipuu jäi vain kaunis kaipuu joku lauloi joskus?
Vierailija kirjoitti:
Arvasin saavani tuon vastauksen. Ensinnäkin artistit käyttävät esiintymisasuja.
,eikä nyt puhuta tuosta pienestä marginaalista. Toiseksi miksei hevimusikko tai gootti myös uskoisi Jumalaan.
Minäkin arvasin, että vastaat. Tuossa esiintymisasu-vertauksessasi onkin itse asiassa todella syvällinen ja herättävä ajatus. Jos nimittäin ajatellaan sitä aivan rauhassa, niin voisiko olla niin, että ristikoru toimii joskus samoin vakaumuksellisellekin ihmiselle eräänlaisena 'esiintymisasuna'? Ei tietenkään lavalla, vaan arjessa ja sosiaalisessa elämässä – tapana viestiä muille ihmisille, että hei 'minä kuulun tähän ryhmään ja minulla on nämä arvot.
Vierailija kirjoitti:
Ateistit ovat kaikkein mustavalkoisempia ja tyhmimpiä ihmisiä joihin olen törmännyt. Sivu
Oon ateisti ja oon vaan sivusta ihmetellyt teidän mustavalkoista jankkausta. Kaipausketjussa lukisi mieluummin muuta kuin jotain ateistien ja uskovaisten haukkumisia,
En nähnyt, kuka selkääni koski ja ajattelin sen olleen vain joku kiireinen jonossa. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Valehtelijat on outoja.
Kaksoiselämän eläjät pahinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ateistit ovat kaikkein mustavalkoisempia ja tyhmimpiä ihmisiä joihin olen törmännyt. Sivu
Oon ateisti ja oon vaan sivusta ihmetellyt teidän mustavalkoista jankkausta. Kaipausketjussa lukisi mieluummin muuta kuin jotain ateistien ja uskovaisten haukkumisia,
Mikset sitten ole viisaampi ja lopeta tuota jankkaamista? Nostit kuitenkin tämän viestin ja jatkat aiheesta! Eri
Ainuut omat antimet on synnin syömät sydämet…
Vierailija kirjoitti:
Terkut sukurakkaalle naiselle.
Voisin omia tän. Terkut varatulle miehelle 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varatulle miehelle kaipaavat terveiset.
Vaalealle ja vapaalle naiselle terveiset. Ikävä sinua.
Milloin nähdään?
Vierailija kirjoitti:
Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen…
Eilen? No sano nyt hemmetti montako yötä jouluun on TÄNÄÄN 😤
Vierailija kirjoitti:
Joudunko elämään loppuelämän ilman sinua? Tuttavina jotka tervehtivät pari kertaa vuodessa kaipausta silmissä?
Niinpä, ihmeellinen tilanne.
Olet aivan uskomattoman upea nainen.
Kiitos samaa toivon sinulle sade lakkasi nyt