Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (71473)
Vierailija kirjoitti:
Vähän semmonen impulsiivinen olo.
Älä ota tatuointia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S💖J.
Ei pidä paikkaansa.
-S
Ei niin.
-J
Vierailija kirjoitti:
Vähän semmonen impulsiivinen olo.
Laitapa nyt reippaasti se viesti. Saat pusun palkaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä aina etsit uuden ketjun kun se suljetaan? Siksi.
Lähettääkseni niitä perk.terveisiä.Te puututte muiden viesteihin, se on ainut ilonne,ei terveiset.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tiedän, että et ainakaan inhoa mua. 😘
No en tietenkään. Miksi niin ajattelet?
Vierailija kirjoitti:
Te olette ihan hassuja ja höpöjä. Kirjoittelen/vastailen tänne monella eri tyylilla/asenteella ja tykkäätte musta ja vastailette takaisin. Mut jos kirjoitan Antti emojein, tulee alapeukut, ja menee ärsytyskynnyksen yli 😍😜😅
Hanki elämä. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te olette ihan hassuja ja höpöjä. Kirjoittelen/vastailen tänne monella eri tyylilla/asenteella ja tykkäätte musta ja vastailette takaisin. Mut jos kirjoitan Antti emojein, tulee alapeukut, ja menee ärsytyskynnyksen yli 😍😜😅
Mä harrastan ihan samaa ja kuten sanoin niin lisäksi käytän sinuakin ärsyttääkseni ihmisiä. Toki laitan sekaan viestejä ihmiselle jota kaipaan.
Tuleeko orkutkin joka julkaisusta, onko nautinto siin suuri. Voihan se muuten ollakin vaikea "saada".
Kyllä 😍😜 olet oikeassa.
Peukut voisi poistaa.Niitä käytetään vaan kiusaamiseen.Kun kuitenkin kirjoittavat ja vastaavat
viesteihin, yleensä negalla.Täällä käy myös herkempiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi vaikka fillaroidam juosta ja kävellä senkin ajan.
Hyviä harrastuksia nuokin. Tiedän vielä paremman.
Padel,tennis ja golf 👍
Mun ongelma on, että jos kaivattu lähestyy mua ja pupu menee pöksyyn, niin hän lähestyy mua entistä ankarammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä harrastan ihan samaa ja kuten sanoin niin lisäksi käytän sinuakin ärsyttääkseni ihmisiä. Toki laitan sekaan viestejä ihmiselle jota kaipaan.
Tuleeko orkutkin joka julkaisusta, onko nautinto siin suuri. Voihan se muuten ollakin vaikea "saada".
Kyllä 😍😜 olet oikeassa.
Ymmärrän, jotainhan tuossa tilassa on keksittävä.
Tuu mies poimimaan, täällä heiluu kypsää kauraa.
Tyttäreni yritti tunnin tavoitella minuu, olin nukkumassa, puhelin ääneti. Wa ja snäppiin viestejä laitellut useita ja puheluita sit viimeiseksi soittanut. Ja sit viimeisessä viestissä luki näiden päätteeksi:
Eikö sulla ole korvia vittu
Repesin ihan totaalisesti 🤣
Vierailija kirjoitti:
G:
Mistä saakka olette lukeneet ketjua?
Siitä saakka kun löysin tänne.
Miten sotkeuduin tämmöseen? Mulla on toinen tarkoitus ja tämä tekee hallaa sille.
Vierailija kirjoitti:
Tuu mies poimimaan, täällä heiluu kypsää kauraa.
Mitä nää on? 😂
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni yritti tunnin tavoitella minuu, olin nukkumassa, puhelin ääneti. Wa ja snäppiin viestejä laitellut useita ja puheluita sit viimeiseksi soittanut. Ja sit viimeisessä viestissä luki näiden päätteeksi:
Jaa, kymenlaaksolaisella 😍😜:lla on jälkikasvuakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, kymenlaaksolaisella 😍😜:lla on jälkikasvuakin
Voi, lapsiraukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulet, että tulee yllätyksenä että valtaosa ketjun viesteistä tulee pääasiassa yhdeltä? Ollut jo pitkään tiedossa :D
Tuollaisia on monia, ei kannata antaa tuolle yhdelle kaikkea kunniaa.
Miksi sinä aina etsit uuden ketjun kun se suljetaan? Siksi.