Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (71117)
Vierailija kirjoitti:
Mitä saat haukkumisesta? Itsellesi pönkitystä?
Kuka haukkunut ketä harhat much
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus olen sanonut hänelle naiselle, etten halua mitään. Se ei tietystikään pidä paikkaansa - eikä pitänyt silloinkaan.
Sehän olikin kivasti tehty. Kaivattusi on voinut itkeä kaikki nämä vuodet ja tuntea itsensä epäviehättäväksi kun et halua hänen kanssaan mitään.
En usko, että hän on tuossa mielessä minun takiani itkenyt. Eiköhän hänellä riitä ihailijoita ja kehujia sen verran, että tuskin edes muistaa minua.
Sivusta ajattelen, että pakit antaneet jää todellakin mieleen kun miettii ,että miksi antoi.
Tulee hieman ajoissa, mut hyvää yötä kaunokainen. Loma vetelee viimeisiä ja hommaa riittää. 🌞💙💙
Tervehdit ja vielä molemmilla kerroilla! 😍😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä tänään joku raskaan sarjan päivä menossa?Tein nopean vilkasun ja totesin, et taitaa olla parempi poistua ennen kuin alkaa vaikuttaa mielenterveyteen.
Tyypillinen sunnuntai vaan. Palstalla sunnuntait on todella raskaita. Tänään vielä ollut suht kevyttä. Ainoastaan yksi jankkis vaan ollut. Viime sunnuntai oli ihan hirveä. Jos olis ollut diapamia olisin ottanut 😅
Ei kai täällä tartte joka sunnuntai olla
Kun näen sut, kehoon iskee järjetön kokovartalohalutus ja sydän on sykkyrällä. Saisinpa halata sua pitkään. 😘
Siinä rannassa usein istuskelen ja sinua mietin. Tänäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuan sun juttuja vaikka noi muut ei tajua
Meillä on erään miehen kans mieletön yhteys vaikka olemme etäällä toisistamme
Sama itsellä. <3 terkkuja vaan missä menetkin. - Sivusta
Saanko tulla luoksesi Turkuun, upea openainen 🤗
Oli aivan upea ilma tänään ja tein pitkän kävelyn veden äärellä ja ajattelin sinua.
Vierailija kirjoitti:
Saanko tulla luoksesi Turkuun, upea openainen 🤗
Hesast?
Viiko sitten lauantaina vilahti hetki ohi.
Vierailija kirjoitti:
Kivaa loman viimeistä sunnuntai-iltaa! Teillä on varmaan riittänyt mukavaa puuhaa. n
Oliko tämä naiselle vai miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Väärä.
Mikä väärä?
Mitä saat haukkumisesta? Itsellesi pönkitystä?