Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (70846)

Vierailija
70801/70846 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä tajuaa, miten naurettavaa tämä on. Toinen elää tyytyväisenä omaa elämäänsä ja minä roikun toivossa, että voisi tulla me. Ei tule. Kukaan tolkullinen ei roikota ketään viittä vuotta, jos jotakin aikoisi.

Ihan kuin olisin kuullut tämän ennenkin täällä x 100 

Entä sitten? Oletko joku yleinen viestituomari. Sivusta

Sinun selostusta ei kaipaa kukaan. Ketä itse kaipaat? Saatko palkkaa juontamisestasi?

Vierailija
70802/70846 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos roikkuisin vuosikausia ihmisessä joka jatkaa elelemistä ihan toisen ihmisen kanssa, niin kyllä toivon että joku läheinen jo ottaisi korvista kiinni ja vähän ravistelisi. Se olisi rakkauden teko se. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
70803/70846 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan Tiinaa. Vieläkin.

Nurmijärveltä?

Vierailija
70804/70846 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos antaa toisen roikottaa itseään vuosikausia, on oikeasti jonkinlaisen avun tarpeessa. Silloin on kyse jostain muusta kuin kaipauksesta. Saati rakkaudesta.

Suuri yllätys, että lyödään lyötyä.

Kerjäätkö sääliä sitten kun sokea lehmäkin näkee missä vika on 🤷

Vierailija
70805/70846 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä tajuaa, miten naurettavaa tämä on. Toinen elää tyytyväisenä omaa elämäänsä ja minä roikun toivossa, että voisi tulla me. Ei tule. Kukaan tolkullinen ei roikota ketään viittä vuotta, jos jotakin aikoisi.

5 vuotta🙄 Ei tuo mies ole kiinnostunut. 

Ajatelkaas, odottaja voikin olla myös mies, minä ainakin!           -näinkin

Vierailija
70806/70846 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ikävöinyt täällä semmoiset vajaa puolitoista vuotta, ja sinä olet koko ajan kertonut tuota samaa juttua täällä. Jos kerran tajuat ja ymmärrät sen, missähän vika on? Ei pahalla ja tsemppiä!

Täällä on monia, jotka kirjoittavat samantyyppistä tilanteesta, en yksin minä. Tälläkin viikolla on ollut. Ketjussa vain kaikki niputetaan aina yhden ja saman tuotoksiksi. Vika on siinä, että en saa tunteita sammutettua ja siinä, että tämä toinen maalailee ja uskottelee. Kolmas syy on se, että kaipaan rakkautta, ja kun on tarpeeksi sekaisin yhdestä, siihen ei niin vain joku muu sovi.

Vierailija
70807/70846 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä pointti tuossa kirjoituksessa oli. Se ihmisten ylemmyyden tunto että tarvitsee tulla osoittamaan, mikäpäs olen kaivannut vasta niin ja niin kauan verrattuna sinuun ja sinä olet koko ajan laittanut tätä viestiä. Mitä vttua. Mistä ensinkään tietää viestien olevan samasta kynästä? Antakaa muiden olla omissa tilanteissa. Varmaan teidänkään tilanne ei saa puhtaita papereita kun täällä joudutte kirjoittamaan! T. Huvittunut sivusta

Niinpä, ja kehoitukset menemään hoitoon sekä hankkimaan apua jne. Aikamoisia tietäjiä. Ei millään pahalla mutta. 

Vierailija
70808/70846 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos antaa toisen roikottaa itseään vuosikausia, on oikeasti jonkinlaisen avun tarpeessa. Silloin on kyse jostain muusta kuin kaipauksesta. Saati rakkaudesta.

En kerjää. Sinua ei selvästikään kukaan kaipaa, kun olet noin kova ja ylimielinen. Kumpi on syy ja kumpi seuraus, sitä kannattaa miettiä mielessään.

Vierailija
70809/70846 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvää yötä tipu💖

Aurinkoista huomenta, millä mielellä sunnuntaihin?💖

Vierailija
70810/70846 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä neito. Stockmannilla. Katsoit minua. Kaipaan sinua, yhyy jo nyt. Ota yhteyttä asiakaspalvelun kautta nimimerkillä "uljas leijona"

Vierailija
70811/70846 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä pointti tuossa kirjoituksessa oli. Se ihmisten ylemmyyden tunto että tarvitsee tulla osoittamaan, mikäpäs olen kaivannut vasta niin ja niin kauan verrattuna sinuun ja sinä olet koko ajan laittanut tätä viestiä. Mitä vttua. Mistä ensinkään tietää viestien olevan samasta kynästä? Antakaa muiden olla omissa tilanteissa. Varmaan teidänkään tilanne ei saa puhtaita papereita kun täällä joudutte kirjoittamaan! T. Huvittunut sivusta

Ketä kaipaat? Olen huvittunut ylemmyyden tunnostasi kommentoida tuntemattoman viestiä ohittaen viestin sisällöllinen merkitys, joka ei ole verrata yhtään mitään, vaan herättää tuota SAMAN mantran hokijaa omassa tilanteestaan, josta hän todennäköisesti vain kärsii. 

Vierailija
70812/70846 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun vikasi näkee tästä kirjoitusasusta, ei tosiaan ole ihme että jouduit tänne. 

Vierailija
70813/70846 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hyvää yötä tipu💖

Aurinkoista huomenta, millä mielellä sunnuntaihin?💖

Grillimaustetta rintaan ja kohti uunia! 🍗

Vierailija
70814/70846 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5 vuotta🙄 Ei tuo mies ole kiinnostunut. 

Ajatelkaas, odottaja voikin olla myös mies, minä ainakin!           -näinkin

Passiivisena odottelu ei edistä mitään varsinkaan, jos ei itse edes mitään halua edistää. Sivu

Vierailija
70815/70846 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletään outoja aikoja. Se että toivoo toisen pääsevän eteenpäin ja löytävän apua, on lyömistä ja yläpuolelle asettumista. Kai se on niin, että osa ihmisistä haluaa vaan rypeä liemissään, eikä ole tarkoituskaan tavoitella mitään parempaa. Valinnanvapaus toki, mutta outoa silti.

Vierailija
70816/70846 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eletään outoja aikoja. Se että toivoo toisen pääsevän eteenpäin ja löytävän apua, on lyömistä ja yläpuolelle asettumista. Kai se on niin, että osa ihmisistä haluaa vaan rypeä liemissään, eikä ole tarkoituskaan tavoitella mitään parempaa. Valinnanvapaus toki, mutta outoa silti.

Veit kirjaimet kynästäni. Ei voi kuin ihmetellä. sivus

Vierailija
70817/70846 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Eri

70818/70846 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Face ilmoitti, että ollaan oltu kavereita 11 vuotta 😄 

Vierailija
70819/70846 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ei oo multa. Mä odottelen vielä koska meistä tulee vielä jotain. Aika ei ollut sillon oikea mut nyt alkaa olemaan. Nyt kumpikaan ei oo varattu enää. Miehelle 

Vierailija
70820/70846 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista pyhää 🌳

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän