Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (71568)
Vierailija kirjoitti:
Uusiksi meni tämä 'rakkaustarina'. Terveiset kaivatulleni.
Millä tavalla
Jos ihmiset oppisivat kommunikoimaan suoraan, selkeästi ei tätä ketjua olisi.
Mä toivoisin, et kaivattu ois rohkeampi ja myöntyväisempi irl-tapaamisehdotuksiini. 😊
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan huvita varatulle kertoa tunteista. Terveiset tummapaahtoisen kahvin ystävälle silti.
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän eri mieltä. Tännehän tullaan lähettämään terveisiä kaivatulle, tai sellainen otsikko on. Esimerkiksi lähettämään terveisiä joita ei kehtaa vielä lähettää suoraan, hyvän yön toivotuksia, tunteiden tunnustuksia ja niin edelleen. Ei vastapuoli välttämättä edes halua sellaisia, oletko ajatellut sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisit tunteistasi.
Ehkä se pelottaa eniten, että ne eivät olekaan molemminpuoliset. Jos eivät olisi, en näe että olisi järkeä kertoa niitä, vaikka kituisin ja kärsisin lopun elämääni. Jos kuitenkin ovat, olisi se minulle maailman onnellisin asia. Ja meille. hänelle
Ovat ne💕
Juhannuksesta asti pää ihan sekaisin. Vihdoin alkanut tuntua että palasin maan pinnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan huvita varatulle kertoa tunteista. Terveiset tummapaahtoisen kahvin ystävälle silti.
Tiedät että olen eronnu jo aikoja sitten. 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤎n.💞💙m.
L ja T?
🥰
Vierailija kirjoitti:
Pelkään sua..
Miksi?
Entä jos tunteet ei ole molemminpuolisia? Ja nolaan itseni, kun kerron ne? Toisaalta sitten ainakin pääsisin eroon tästä kaipauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos tunteet ei ole molemminpuolisia? Ja nolaan itseni, kun kerron ne? Toisaalta sitten ainakin pääsisin eroon tästä kaipauksesta.
Siinä ei ole mitään noloa, että on vahvoja tunteita. Se on suurin kohteliaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤎n.💞💙m.
L ja T?
🥰
🐠💕🐏
Vierailija kirjoitti:
Et välttämättä pääse siltikään eroon kaipauksesta.
Luulen että tunteet on molemminpuolisia. Pelkään seurauksia, jos puhuisin ääneen..
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tunteet on molemminpuolisia. Pelkään seurauksia, jos puhuisin ääneen..
Olisihan se ihan kauheaa, kun syntyisi onnelliset mies ja nainen.
L ja T?