Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (68767)
Tekoäly sitä ja tekoäly tätä.Käyttäkää sitä omaan päätänne.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän sä sanoisit mulle, jos ehdottaisin näkemistä? 🙂
Jotenkin epämukavan näköisenä mutisisin, että kai se käy, ja luulisit varmaan että en ole kauhean innoissani, kun sisälläni samaan aikaan paukkuisi padat ja raketit ja olisin lähellä räjähtää itsekin innostuksesta, mutta pieni paniikki vain vahvistaisi itsehillintää ja ulkoista flegmaattisuutta, koska kävisin jo sisälläni uhkaskenaarioita ja tarkistuslistoja tämän elämåni tärkeimmän hetken ja käänteen vuoksi läpi, eli siis menisin jonkinlaiseen ylikuormitustilaan. Ulkoiseen I/O-toimintaan ei riittäisi enää laskentatehoa normaalisti.
Pitäiskö vaan lopettaa tämä eläminen kun kerta ketään ei kiinnosta minun yritykset saada töitä?
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö vaan lopettaa tämä eläminen kun kerta ketään ei kiinnosta minun yritykset saada töitä?
Onko ihme kun olet kaipaussivulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttelin tekoälyn kanssa Antista. Hitsi se on fiksu. Tekoäly oli sitä mieltä että kyseessä on :
Henkinen vaientaminen eli niin sanottu hiljentäminen on henkisen väkivallan ja manipuloinnin muoto, jossa toisen ihmisen mielipiteet, tunteet ja kokemukset mitätöidään tai tehdään näkymättömiksi. Suhteessa sen tavoitteena on usein valta-aseman säilyttäminen tai epämiellyttävien keskustelujen vältteleminen.
Pakko oli turvautua tekoälyyn, meinas äsken hermo taas mennä Anttiin. Nyt riiti 😍😜 stana sentään
Sä voisit nyt jo terminoida tuon sketsihahmosi. Vitsistä loppui puhti jo kauan sitten.
Yritätkö sinäkin vaientaa minut? Antti se sketsihahmo on, elämäni vitsi! ja sais eliminoida itsensä. Vaikka mykkäkoululla 😍😜
Uh uupunut olo oon vetäny koko päivän eri somei. En oo käyny ollenkaan ulkona. Ruudun ääressä ollu varmaan 10 tuntia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttelin tekoälyn kanssa Antista. Hitsi se on fiksu. Tekoäly oli sitä mieltä että kyseessä on :
Henkinen vaientaminen eli niin sanottu hiljentäminen on henkisen väkivallan ja manipuloinnin muoto, jossa toisen ihmisen mielipiteet, tunteet ja kokemukset mitätöidään tai tehdään näkymättömiksi. Suhteessa sen tavoitteena on usein valta-aseman säilyttäminen tai epämiellyttävien keskustelujen vältteleminen.
Pakko oli turvautua tekoälyyn, meinas äsken hermo taas mennä Anttiin. Nyt riiti 😍😜 stana sentään
Sä voisit nyt jo terminoida tuon sketsihahmosi. Vitsistä loppui puhti jo kauan sitten.
Yritätkö sinäkin vaientaa minut? Antti se sketsihahmo on, elämäni vitsi! ja sais eliminoida itsensä. Vaikka mykkäkoululla 😍😜
Ei kun sä olet se sketsihahmo satu-Antteinesi.
Vierailija kirjoitti:
Tekoäly sitä ja tekoäly tätä.Käyttäkää sitä omaan päätänne.
Tekoäly sanoi että aliarviotko aina toisia, tässä tapauksessa tekoälyä? Saatat harrastaa tuota tiedostamattasi myös ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän kaipaa töitä.Parempi sekin kuin muu ohis.Ja niin kaipaan minäkin ,eikä me anneta periksi,kyllä tilanne vielä paranee.
sivu
Vierailija kirjoitti:
Työ ei ole kyllä asia jonka takia kannattaa päättää elämänsä jatkamisesta..
-Toinen työtön
On koulukuvia ja ulkomaan kuva 💞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän kaipaa töitä.Parempi sekin kuin muu ohis.Ja niin kaipaan minäkin ,eikä me anneta periksi,kyllä tilanne vielä paranee.
sivu
"Työt" ei kyllä lue tätä palstaa jos ei lue kaivatutkaan. Muita reittejä on käytettävä.
Toki toivon että töitä löytyy. -ohis tämäkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivu
"Työt" ei kyllä lue tätä palstaa jos ei lue kaivatutkaan. Muita reittejä on käytettävä.
Toki toivon että töitä löytyy. -ohis tämäkin
Eiköhän hän vain purkanut sydäntään.Älkää tarttuko kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Uh uupunut olo oon vetäny koko päivän eri somei. En oo käyny ollenkaan ulkona. Ruudun ääressä ollu varmaan 10 tuntia
Vielä kerkeää ylös ja ulos!
Ymmärrän kyllä sua, itselläkin menee herkästi ruuduilla jumitteluksi jos tulee sellainen tilaisuus. Ei ens vaan sitä seuraavalla viikolla alkaa onneksi monen viikon reissuperiodi joka kestää pitkälle seuraavaan kuuhun, eli ei tule ruuduilla oltua. Yritän saada sitä ennen yhden pakolliset hommat tehtyä, ei oikein olisi nyt aikaa tällaiseen ruuduilla olemiseen, mutta...
Vierailija kirjoitti:
En ikinä unohda sinua, samoin kuin sinä et ikinä unohda minua.
Epäilin, että olit kumminkin unohtanut, kun näin sinut.
Palstatosikot taas valtaa paikan. Aika lopettaa tää touhu. Hyvästi (19:22)
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän sä sanoisit mulle, jos ehdottaisin näkemistä? 🙂
Ihana kissa
Tosiaan ,jos olet aina ollut se vastaanottava osapuoli, ota sinä kerrankin ensin yhteyttä kaivattuusi ja ehdota näkemistä.