Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (68767)
Meillä on yhteys mutta minun pitäisi vielä keksiä keino jolla syventää sitä.En usko rakkaus asioissa hosumiseen vaan, että kummatkin voivat rauhassa pohtia mitä haluavat.Minä toki tiedän jo.😁nam nam
Kauniita unia ensi yöksi ,unessa kaikki on mahdollista.😊😁
Mitäköhän sä sanoisit mulle, jos ehdottaisin näkemistä? 🙂
Tee elämästä unelmaa ja unelmista todellisuutta.
Antoine de S-E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia tunteita olet osoittanut kaipaamallesi?
Ärtymystä, kiusaantumista ja vaivaantumusta.
Voisit olla kaivattuni. :D
En usko, että käy tässä ketjussa. Hän ei käytä sosiaalista mediaa juuri lainkaan.
En minäkään, mut tänne eksyin silti.
Silti.
Kai tämäkin joksikin someksi lasketaan? Perinteisiä fb, ig jne. minulla ei ole käytössä enää.
Some ihan samalla lailla kuin muutkin. Eikä nyt ollut puhe sinusta vaan kaivatustani. Tuskin käy täällä sen kummemmin kuin muillakaan somealustoilla, vihaa sosiaalista mediaa.
Turha nyt tästä mitään jankutusaihetta tehdä. En kaipaa ketään teistä.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että nähdään ihmeessä!
Vierailija kirjoitti:
Että kaverina näkisin tosi mielelläni.
Sanoin kasvotusten etten tee sitä kolmatta kertaa, mut mun on pakko vielä tehdä se.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hyvä puhua asiat selviksi. Kahdestaan. Ilman että ympärillä on muita. Voisi puhua suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Punaisena sopertaisin myöntävän vastauksen ja yrittäisin näyttää joltain muulta kuin pyörtyvältä. Mitä sanoisin? Jotain typerää, jota katuisin aamuöisin.
Epätoivon h.uora joka sikaa panee.
Vierailija kirjoitti:
Nainen työpaikalta, haluaisin sinut kätevästi myös kotiin ja vapaa-ajalle. Niin, että kun haluaisin vaikka keskellä yötä nähdä sinut, riittäisi avata silmät ja ehkä korkeintaan raottaa peittoa.
"Kätevästi kotiin ja vapaa-ajalle" tuo mielikuvan kaapista jossa säilyttää kaivattua ja ottaa aina esille :D
Juttelin tekoälyn kanssa Antista. Hitsi se on fiksu. Tekoäly oli sitä mieltä että kyseessä on :
Henkinen vaientaminen eli niin sanottu hiljentäminen on henkisen väkivallan ja manipuloinnin muoto, jossa toisen ihmisen mielipiteet, tunteet ja kokemukset mitätöidään tai tehdään näkymättömiksi. Suhteessa sen tavoitteena on usein valta-aseman säilyttäminen tai epämiellyttävien keskustelujen vältteleminen.
Pakko oli turvautua tekoälyyn, meinas äsken hermo taas mennä Anttiin. Nyt riiti 😍😜 stana sentään
Vierailija kirjoitti:
Sopii,tarjoan pizzan.Sitten voisimme hieman keskustella syvällisempiä.😁😊
Mitähän tekoäly on kertonut kaivatulle minusta? "Vältä tätä naista, toistan, vältä tätä naista"
Vierailija kirjoitti:
Juttelin tekoälyn kanssa Antista. Hitsi se on fiksu. Tekoäly oli sitä mieltä että kyseessä on :
Henkinen vaientaminen eli niin sanottu hiljentäminen on henkisen väkivallan ja manipuloinnin muoto, jossa toisen ihmisen mielipiteet, tunteet ja kokemukset mitätöidään tai tehdään näkymättömiksi. Suhteessa sen tavoitteena on usein valta-aseman säilyttäminen tai epämiellyttävien keskustelujen vältteleminen.
Pakko oli turvautua tekoälyyn, meinas äsken hermo taas mennä Anttiin. Nyt riiti 😍😜 stana sentään
Sä voisit nyt jo terminoida tuon sketsihahmosi. Vitsistä loppui puhti jo kauan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Muista et sovintoseksi on yleensä aika hyvää ;D
Vierailija kirjoitti:
Epätoivon h.uora joka sikaa panee.
Millainen äiti sellanen poika, eli kun huorittelet naisia niin.... päätteleppä ite
Kai tämäkin joksikin someksi lasketaan? Perinteisiä fb, ig jne. minulla ei ole käytössä enää.