Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (67242)
Vierailija kirjoitti:
Iltaa mammoille. Oottako olleet kiltisti?
Eli kunnioittanut miestä? 😍😜 kyllä, tällä kertaa tarkoittaa itsehillintää ja vaikenemista kun mies on sikamainen
Vierailija kirjoitti:
Silloin ku oot kotiseudullas käymäs niin eikö voitais jo sopia tapaaminen? Vai onko sulle liian aikaista? Palaisitpa vielä asiaan. Olis ollut sydämen asiaa.
Vi3stit vielä lukematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin ku oot kotiseudullas käymäs niin eikö voitais jo sopia tapaaminen? Vai onko sulle liian aikaista? Palaisitpa vielä asiaan. Olis ollut sydämen asiaa.
Nythän minä olen. Ehdota.
Oletko lomalla? Hän tietää varmasti syyn miksi en voi ehdottaa. Hänen pitäis ensin lähestyä.
Pus,pus ollaanhan pian taas lähekkäin vierekkäin ja päällekkäin.
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Ikävoin sinua. 🥺
Voisinpa syleillä sinua. 🥰 Voisin olla sun tyynynä. 😍
Mulla on mun silmissä keskellä oliivinvihreää. Niin onko mun silmät sitten harmaat vai vihreät vai harmaan vihreät. 🤔
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän minä olen. Ehdota.
Laita sinä eka viesti. Sun vuoro. En rohkene enää
Vierailija kirjoitti:
Oletko yleisen mittariston mukaisesti uimataitoinen eli uimataitoinen on henkilö, joka pudottuaan syvään veteen niin, että pää käy veden alla, päästyään uudelleen pinnalle ui yhtäjaksoisesti 200 metriä, josta 50 metriä selällään.
Uisin koko matkan selällään
En vaan ymmärrä naisia, ketkä lisääntyy monen eri miehen kanssa. Parisuhteet ei kestä.
Oho tuli näköjään molemmat vastaukset kun luulin että ensin ei lähtenyt
Halein suukoin hyvää yötä elämäin elosalle ihmenaiselle 30km ja kuntarajain paremmalle puolelle surkimukselta hökkelikylästä. Huomiseen.
Onnistuit silti