Hyvästi Rive!
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Joo, ylihypetetty mies oli. Surkeaa oli tulos..
Tuurilla kisoihin
Rive pitäisi laittaa taloudelliseen vastuuseen huonosta menestyksestä
Taas korpit nokkimassa tulosurheilusta kun on kyse,niin nyt ei tullut onnistumisia,mutta Kanervan johdolla on ollut monia iloisia hetkiä,kiitos ja tsemppiä Markku.
En usko että joukkue sen paremmaksi tuosta muuttuu. Toivottavasti olen väärässä.
Miesten joukkueen voi oikeastaan jo unohtaa. Kannattaa katsoa nuorten maajoukkuetta, sen joka pääsi juuri EM-kisoihin. Jos heidän kehityksensä pysyy hyvänä voidaan odottaa että 5-10 vuoden sisällä on luvassa samaa aikuisten puolellakin.
Eikö keho enää kestä rinnallevetoa?
Vierailija kirjoitti:
Taas korpit nokkimassa tulosurheilusta kun on kyse,niin nyt ei tullut onnistumisia,mutta Kanervan johdolla on ollut monia iloisia hetkiä,kiitos ja tsemppiä Markku.
Ainoa iloinen hetki oli em-kisoihin pääsy, muu pelkkää kärsimystä itse kisat mukaan lukien
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa iloinen hetki oli em-kisoihin pääsy, muu pelkkää kärsimystä itse kisat mukaan lukien
Taisi olla kolme laukausta kohti maalia kolmessa ottelussa.
Se oli Honkavaara, joka upotti Huuhkajat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla kolme laukausta kohti maalia kolmessa ottelussa.
Nekin omaa maalia kohti.
Ei riitä valmentajan vaihto. Pitäisi vaihtaa myös joukkue.
Ei Suomi olisi tossa kansojen liigan lohkossa voinut mitenkään pärjätä ihan sama kuka siellä olisi ollut valmentamassa. Kaikki maat tossa lohkossa oli selkeästi parempia ja tasokkaampia kuin Suomi. Kanerva on edelleenkin ainut joka on vienyt Suomen arvokisoihin, ja vaikka aika onkin ajanut ohi niin ei tota porukkaa kukaan muu valmentaja tuosta nosta.
Ei Suomen naisetkaan enää pärjää kun muut maat ovat alkaneet pelaamaan tosissaan. Täällä ei vaan osata. Toisekseen suomalaiset urheilijat eivät tee tarpeeksi töitä menestymisen eteen.
Haluaisin itsekin työpaikan, jossa työhön ei kuuluisi mitään tulosvastuuta ja potkujenkin jälkeen minulle maksettaisiin vielä vuoden (ruhtinaallinen) palkka.
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomi olisi tossa kansojen liigan lohkossa voinut mitenkään pärjätä ihan sama kuka siellä olisi ollut valmentamassa. Kaikki maat tossa lohkossa oli selkeästi parempia ja tasokkaampia kuin Suomi. Kanerva on edelleenkin ainut joka on vienyt Suomen arvokisoihin, ja vaikka aika onkin ajanut ohi niin ei tota porukkaa kukaan muu valmentaja tuosta nosta.
Ei, mutta KuPSin koutsi vain syvensi syöksyä. Ei maajoukkuetta valmenneta kun jotain savolaisten omaa potkupallojoukkuetta. Missä ovat Honkavaaran kansainväliset näytöt?
Vierailija kirjoitti:
C-tasokin on liian kova Huuhkajille.
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä valmentajan vaihto. Pitäisi vaihtaa myös joukkue.
Ei ainakaan pitäisi valita joukkueeseen futaria, joka pelaa jossain kotimaisessa joukkueessa tai Englannin KOLMANNELLA sarjatasolla.
Joo, ylihypetetty mies oli. Surkeaa oli tulos..