Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (67242)
Vierailija kirjoitti:
Mulla jäi ikävä olo eilisestä. Jotenkin alkoi vaan ahdistaa niin paljon, että on ollut vaikea hengittää. Pelkäsin koko päivän saanko edes hyvän yön toivotuksia. 😕
Hyvää yötä ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mulle vihainen J****?
Kevyesti suuttunut, en vihainen. Olen vihainen vain itseäni kohtaan.
t. J
hyvää ja eufoorista yötä rakkaalle m(n). täällä aina syli ja kainalo sulle.
Silloin ku oot kotiseudullas käymäs niin eikö voitais jo sopia tapaaminen? Vai onko sulle liian aikaista? Palaisitpa vielä asiaan. Olis ollut sydämen asiaa.
Välttömiä luontokokemuksia. Näin ruusupuskassa rotan, radalla kiskobussin l. lättähatun, sateenkaaren, söin vattuja suoraan pensaasta, kuulin sirkkain siritystä. Lisäksi vanhempi sukulainen soitti ja tieteli eräien suunnitelmain etenemisestä. Kysyi aionko hankkia köpököpön eli rollaattorin. Kerroin etten halua enkä missään tapauksessa tarvihe sellaista. Nukuin liki kellon ympäri ja heräsin kyseisen sukulaisen soittoon. Pitkähkö lenkki päivän paisteessa ja appeenhankinta, oisitpa nainen olna mukana. Ikävä. Kuinka päiväis on sujuna? Tuu uniini, elämääni, hyvää yötä ja kivaa alkavaa työviikkoa jos oot jo palanna lomaltais. Tarjoisin kaakaon jos voisin ja saisin. Mieheltä koillisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mulle vihainen J****?
Kevyesti suuttunut, en vihainen. Olen vihainen vain itseäni kohtaan.
t. J
Okei 🙁, miksi?
Vierailija kirjoitti:
Silloin ku oot kotiseudullas käymäs niin eikö voitais jo sopia tapaaminen? Vai onko sulle liian aikaista? Palaisitpa vielä asiaan. Olis ollut sydämen asiaa.
Kyllä!
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä tipu💖
Hyvää yötä, nuku hyvin💖🤗
Kaipaan ihmistä vierelleni, kun sellaista ei ole ollut pitkiin aikoihin. Ihania ystäviä on, mutta elämänkumppani on eri asia.
No sitte....😘