Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (66225)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jankkaajille ja uskiksille. Hypätkää yli, jos ei kiinnosta.
Jumala on perverssi psykopaatti ja Jeesus käytti opetuslapsiaan hyväkseen. Lisäksi hän ratsasti aasilla myös, mikä on jo umpisairasta.
Ei tarvitse puuttua eikä poistattaa, en jaksa jankata. Kuten sanottua, voitte hypätä yli jos ei kiinnosta.
Itse en ole kirjoittanut tänne sanaakaan uskonnosta, mutta jos joku oma ihastus suoltaisi tällaista, niin se olisi kiitos ja hei.
Ihminen kertoo myös itsestään puhuessaan.
Eniten juuri itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvän mielen gallup tähän väliin: mikä on parasta kaivattusi ulkonäössä?
Silmät. Kun katsoo silmiin 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua tosi paljon.
Saisinpa sanotuksi sen vielä joskus.
huomenna?
Jos kohtaamme vaikka lenkillä.
No hyvä jos kohtaatte sivusta huuteleva röyhkimys.
-ap
Elämänilo on hukassa ja pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Ihan yliarvostettua
Vierailija kirjoitti:
Jaa mistä syystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kaivatuttu voisi kyllä tehdä tehdä ns. " tikusta asiaa "erään asian tiimoilta jos hän haluaisi nähdä. Mutta joo, antaa olla. 😏
Voisin toki. Menin vaan ihan pskaksi siitä loppuviestistä, että tuntuu vaan tökerölle kysyä sellaista. Ei tunnu hyvältä kuulla, ettei ole eikä ole ollut toiselle tärkeä. Lue viestisi uudelleen ja ajattele, mille se sinusta tuntuisi, jos kirjoittaisin sinusta noin, sen jälkeen, kun tietäisin, kuinka paljon sinä minusta välitit ja välität. Jätän nyt rakkaus-sanan pois, kun ilmeisesti sitä sanaa ei täällä saa käyttää tässä tapauksessa.
Oletko varma, että ymmärsit tai tulkitsit sen viestin oikein? Ja oletko varma, että olet itse ilmaissut omat tunteesi niin selkeästi kuin luulet, siis että kaivattusi on ymmärtänyt sen oikein?
Olen itse palannut lukemaan viimeiset viestit monta kertaa, koska usein vasta jälkeenpäin ymmärtää, ettei se ehkä ollutkaan niin selvää. Virhetulkintojen mahdollisuus on molempiin suuntiin meilläkin. Luotan kumminkin, että ymmärsimme oikein, koska tulkinta ei perustu pelkkiin viesteihin. Sivusta
Onhan se aina mahdollista, että tulkitsin väärin. Mitenköhän se olisi pitänyt tulkita? Minä rakastan sua enemmän kuin mitään ja haluaisin yhteisen elämän sun kanssa. Ei kysymysmerkkejä. En tiedä sanoinko riittävän suoraan. 🙂
Jos noin suoraan kirjoitit, niin ei varmaan hän ole voinut ymmärtää väärin. Mutta ymmärsitkö itse vastauksen oikein?
Mikäköhän se oikea vastaus tähän on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattusi tulisi vastaan Tinderissä tai jossain vastaavassa deittisovelluksessa, laittaisitko tykkäyksen vai et?
Ylänuoli = kyllä, alanuoli = en
Jos vastaus on ei, miksi et?Henkilö joka on tinderissä on epätoivoinen. Ihminen tapaa toisia samankaltaisia ihmisiä oikeassa ympäristössä. Tinder kertoo sosiaalisesta kyvyttömyydestä.
Jep, alin kuonahan siellä vain onkin + pelkän seksin etsijät. En kans näe mitään syytä liittyä joukkoon.
Pohjimmainen kuona on täällä.
Ei se estä sitä olemasta tinderissäkin. Voi olla useammassa paikassa yhtä aikaa.
Tuulee ihanasti. Lämmin kesätuuli kuin ajatus sinusta.
Mietin tässä kuinka kaipaus on välillä möykkynä mahassa eikä tule edes sanoja kuvaaamaan oloa ja toisena hetkenä on kuin annos nougatjäätelöä ja sanat vaan pulppuavat.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan järkyttävän
syvästi Häntä. Minun rakkauteni
Häneen on syvyydeltään kuin
Mariaanien hauta.
Koska aiemmat roolinsa
puolisonani ja lasteni äitinä.
Tunnen tämän Miehen.
~Aiemmin Naisen.
Hän tuntee tämän Naisen.
~Aiemmin Miehen.
x
Ketään ei kyllä kaipaa mitään transuilijoita
Vierailija kirjoitti:
On ikävä
Ei ole. EI.
E-I.
Vierailija kirjoitti:
Veneellä ajoin
Tuliko saalista,onko kiva nimi veneellä?
Vierailija kirjoitti:
On ikävä
Ei ole. EI.
E-I.
Siis ei ole.
Eikä vieläkään ole.
Ei.
Jos kohtaamme vaikka lenkillä.