Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (66182)
Vierailija kirjoitti:
Muutaman päivän takaa jäi yksi viesti mieleen ja sen innoittamana gallup: Jos kaivattusi tietäisi ajatuksesi, tunteesi ja koko tarinasi, niin millaisen viestin tai sanat toivoisit saavasi häneltä?
Rakastan ja hyväksyn sinut juuri tuollaisena kuin olet.Valehtelematta,mitään pois jättämättä tai mörökölli minut vieköön.😊😁
Vierailija kirjoitti:
Hyvän mielen gallup tähän väliin: mikä on parasta kaivattusi ulkonäössä?
Kasvot ja koko ulkonäkö kuuluu siihen 1% jolle kalju sopii täydellisesti.
Minulta ei ole viestejä.
En taaksepäin
selannut mahdollisia
feikkiäksiä.
Hyvää viikonloppua. E
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vanhalta kun sanoo näin mut tosiaan omistakin lukiovuosista on jo 20v. :D
Samaa aloin pohtia, kun luin tuon kommentin...😅
sivusta
Vierailija kirjoitti:
En uskalla kertoa mikä kaivatun ulkonäössä on parasta 😅 Saattaisi vielä tunnistaa itsensä. Paljastettakoon sen verran että kyseinen ulkonäköseikka alkaa kirjaimella r.
Reuhka?
Vierailija kirjoitti:
En uskalla kertoa mikä kaivatun ulkonäössä on parasta 😅 Saattaisi vielä tunnistaa itsensä. Paljastettakoon sen verran että kyseinen ulkonäköseikka alkaa kirjaimella r.
Römpsähän se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette pääosin aivan uskomattoman kapeakatseista, yksinkertaista ja säälittävää porukkaa. Halusin erityisesti tätä teille teroittaa, kun luin keskustelua ja argumentaation tasoa. Muutama fiksumpi seassa, mutta pääosin noin. Joo, tämä loukkaa, mutta jos ette olisi noin säälittäviä, yrittäisitte kehittyä. Mutta ette te yritä, vaan poistatatte viestin ja jatkatte katkeraa ja suppeaa marinaanne.
Sun mielipide on yksi muiden joukossa, ja tällä kommentillasi et kyllä fiksuimpien joukkoon kiipeä. Jokainen olkoon sellaisen kanssa, joka itselle sopii. Se ei ole keneltäkään pois. Ja ennen kuin alat räyhätä, niin itse olin niitä, joiden mielestä saa katsoa.
Mä olen niitä, jotka katsovat kumppanin kanssa yhdessä, mutta en ole jaksanut kommentoida aihetta kun väittelyt täällä väsyttävät. Etenkin tuollaisen tämän langan kaltaiset aloitukset ja itsen ylennykset ovat niin täysin turhaa jaskanpauhantaa, että säälittää niiden kirjoittelijat.
Ap, hanki elämä.
Mä olen niitä joka ei ymmärrä miksi muiden ihmisten tuijottelusta ja arvioinnista pitää tehdä suuri numero. Jos on suhteessa, niin pitäisi olla miellyttävintä katsottavaa se oma kumppani. Pitää valita sellainen ihminen jota tykkää katsoa. -sivu
Mä ajattelen niin, että muiden ihmisten katselu ohimennen ei ole iso juttu, se ei poissulje sitä, etteikö se oma rakas olisi se maailman ihanin, se ei tarkoita automaattisesti sitä, että katsoja olisi valmis saman tien lähtemään upean ilmestyksen perään selvittämään hänen yhteystietoja ja paneskelmaan puolisonsa selän takana. Enimmillään katsoja saattaa näkemästään syttyä, jopa fantasioida myöhemmin omissa oloissaan, palata mielikuvaan ja helpottaa omaa oloa. Mitä sitten? Me ei eletä pussit päässä täällä maapallolla ja kyllä- me ollaan arkisissa vuorovaikutustilanteissa täällä toisiimme nähden. Muilta ihmisiltä jos täytyy täysin eristäytyä/suojautua, niin pitäisi joku autio saari löytää, jonne sen rakkaan katselijapuolisonsa sitten köyttäisi nippusiteillä palmun rungon ympärille ja laittaisi hänelle vielä pussin päähän (ettei vaan mereltä aja joku juppivene täynnä silarimimmejä) .
-silminnäkijä sivusta
Kyse olikin siitä, että miksi se ihmisten tuijottelu on niin suuri juttu joillekin, että pitää suhteessakin ollessa tehdä siitä numero ja tiedottaa kumppanilleen tai töllötää muita niin että toinen huomaa. Tuntuu että miehet luulevat ettei naiset katso ja fantasioi muista miehistä koskaan :D
Hauskahan ihmisiä on ihastella yhdessä. Kilpailetko oikeasti jokaisen muun kanssa vai miksi adia on sulle jokin Suuri Numero? Mun mielestä sä teet tässä sitä suurta numeroa.
Saathan sinä ihastella. Kyllä minäkin kai sitten voisin mainita miehelleni kovaan ääneen, jos nään jollakin muulla miehellä oikein hyvinmuodostuneen pyllyn tai rintalihakset. Kai se sitten on mukavaa ajanvietettä pariskunnille.
Mitä teet ketjussa jos sulla joku mies on? Ja vielä saarnaamassa jostakin muiden katselusta 😅 sivusta
Kai täällä saa kaivata ystävääkin tai vaikka toista miestä
Eli ihastella ei saa mutta ihastua saa? Asia selvä 🙃
On mahdotonta ,että ajateltaisiin kaikki samoin.variaatioita on yhtämonta kuin kokijaakin.
Vierailija kirjoitti:
Kasvot. En meinaa saada silmiäni irti aina kun ollaan samaan aikaan siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se vesimeloni?
.
Minun kaivattuni ei ole
intiimialueitani nähnyt.
(Joku siellä rujoa r-sanaa käytti).
.
Olo ei ole hulvattoman iloinen.
Serkkuni yksi läheisimpiä
ja tärkeimpiä ihmisiä
menehtyi sairauskohtaukseen.
Ei minulle sukua, mutta koska
Her Sorrow is My Sorrow,
Her Joy is My Joy. -x-
.
Kylläpäs väsyttää, "keskustelin" (no jankkasin) puolipäivää täällä peppujen katselusta
ja vähän muustakin. Sain kuitenkin aina viimeisen sanan. -lepään hetken
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se vesimeloni?
Ei vaan Mies.
Hauskaa iltaa ystävälle
luultavasti menossa tänään viihteelle
Tule 🐱🐱🐈🐈🐱🐱
Mennään naimisiin kissa
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs väsyttää, "keskustelin" (no jankkasin) puolipäivää täällä peppujen katselusta
ja vähän muustakin. Sain kuitenkin aina viimeisen sanan. -lepään hetken
.
Trøllaatko sinä kustannuksellani kiusahengessä? 🤔🤨
Minulta päivän ainoat 2 viestiä
täällä > juuri äsken plus tämä.
Ei aiempia käyntejä
eikä tekstejä ketjussa tänään.
Muutamassa Vauvan muussa
aiheotsikossa käväisin
aiemmin. Tuntuu, että tøksinen
palstapsykøpaatti on heti kimpussa,
kun kommentoin. 'Boom! Siinä hän on..'
.
Viime yönä køprofiili oli aivan
suunniltaan 2+ puolella. Miksi? 🤨
Tiedän: Koska minä olin aiemmin
päivällä ilmaissut tunteikasta kaipuuta
omalle kaivatulleni, kävi k0pris sitten
ømistushaluisesti *mustasukkaiseksi. x
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua tosi paljon.
Saisinpa sanotuksi sen vielä joskus.
huomenna?
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu ois mulle vielä kiltimpi jos tietäis kaikki menneisyyden asiat… mutta kuten aiempi sanoin, kukaan ei tule koskaan tietämään mun kaikkia ajatuksia, mikäli minusta riippuu.
Jokaisella on oma historiansa. Yksityisiä ja henkilökohtaisia asioita, jotka eivät vaikuta välttämättä yhteiseloonkaan. Kunnioittaisin kaivatun rajoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattusi tulisi vastaan Tinderissä tai jossain vastaavassa deittisovelluksessa, laittaisitko tykkäyksen vai et?
Ylänuoli = kyllä, alanuoli = en
Jos vastaus on ei, miksi et?Henkilö joka on tinderissä on epätoivoinen. Ihminen tapaa toisia samankaltaisia ihmisiä oikeassa ympäristössä. Tinder kertoo sosiaalisesta kyvyttömyydestä.
Jep, alin kuonahan siellä vain onkin + pelkän seksin etsijät. En kans näe mitään syytä liittyä joukkoon.
Pohjimmainen kuona on täällä.
Saisinpa sanotuksi sen vielä joskus.