Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (66182)

Vierailija
66121/66182 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sua tosi paljon.

Vierailija
66122/66182 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai siinä oli tarkoitus madaltaa kynnystä siihen tapaamisen kysymiseen. Ja ehkä vähentää stressiä liittyen paineisiin, joita on ihan liikaa, tähän tapaamiseen liittyen, niin mä sen nyt ajattelen. Ehkä oon väärässä, tiedä häntä. Vaikea lukea pelkästä tekstistä, mitä tarkoitettiin.

Mä oon niin stressissä tästä uudesta työstä, et menee helposti nyt ahdistus ns. yli. Ajattelin vaan, et jos en laita viestiä nyt, niin en uskalla laittaa sitä taas viikkoihin. Ja kun ajattelin, et kesällä ois kiva tavata ja sitä on enää kk jäljellä. 🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
66123/66182 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman päivän takaa jäi yksi viesti mieleen ja sen innoittamana gallup: Jos kaivattusi tietäisi ajatuksesi, tunteesi ja koko tarinasi, niin millaisen viestin tai sanat toivoisit saavasi häneltä?

Tykkään susta siin, että halkeen! Kaikesta huolimatta ja juuri siksi. 😊

Vierailija
66124/66182 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvän mielen gallup tähän väliin: mikä on parasta kaivattusi ulkonäössä? 

Vaikka pidän joka kohdasta hänessä, niin ne jäänsiniset silmät minuun teki vaikutuksen ja se ujo hymy mikä niiden katselusta syntyi.

Omin tämän vaikka en tiedä onko minulle 😎

Sovitaan että osu. 😘 Nyt karkaan taas.

Vierailija
66125/66182 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman päivän takaa jäi yksi viesti mieleen ja sen innoittamana gallup: Jos kaivattusi tietäisi ajatuksesi, tunteesi ja koko tarinasi, niin millaisen viestin tai sanat toivoisit saavasi häneltä?

Ymmärrän ja näen sut. Tunnen sen tuskan mitä olet kokenut. Haluan vain halata sua pitkään ja haluan, että tunnet miten paljon välitän ja arvostan. En ikinä halua kahlita sua mitenkään, mutta olen aina täällä olemassa sua varten, jos tahdot tai tarvitset. Olen tosi onnellinen siitä mitä tunnet mua kohtaan. Se riittää, enkä vaadi sulta mitään, mutta tiedän että sinäkin olet aina mua varten ja haluat mun parasta. Se mitä meidän välillä on, on ikuista eikä sitä muuta mikään maallinen seikka. 

Vierailija
66126/66182 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikimaailmassa haluaisi, että hän tai kukaan muukaan saisi tietää ns. koko tarinani. En koskaan tule kertomaan kaikkia asioita yhtään kenellekään. 

Tuo olis siis aivan painajaismainen skenaario. En haluaisi mitään viestiä ikinä. 

En mäkään haluaisi kertoa koko elämäntarinaani kellekään, mutta hän on ollut paikalla mun heikkoina hetkinä ja nähnyt ne. Ei ne oikein mua imartele, mut jotenkin helpotus, että on nähnyt. Eipä ainakaan luule musta liikoja tai jotain muuta, mitä en ole. Kai sekin jotain on. 🙂

Vierailija
66127/66182 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terassille alkaa valuu liikaa väkeä v.fi kirjoitteluun. :D Hyvää iltaa ja yötä *ll*

Vierailija
66128/66182 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ja näen sut. Tunnen sen tuskan mitä olet kokenut. Haluan vain halata sua pitkään ja haluan, että tunnet miten paljon välitän ja arvostan. En ikinä halua kahlita sua mitenkään, mutta olen aina täällä olemassa sua varten, jos tahdot tai tarvitset. Olen tosi onnellinen siitä mitä tunnet mua kohtaan. Se riittää, enkä vaadi sulta mitään, mutta tiedän että sinäkin olet aina mua varten ja haluat mun parasta. Se mitä meidän välillä on, on ikuista eikä sitä muuta mikään maallinen seikka. 

Olipa kaunista! 😍

Vierailija
66129/66182 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin just Antin kanssa. Ja nyt ei ollut lerppa 😍😜 Mitäs tänne

Vierailija
66130/66182 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin sain kovaa paksua jormaa 😍😜 Hieno päivä tänään!

Vierailija
66131/66182 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattu ois mulle vielä kiltimpi jos tietäis kaikki menneisyyden asiat… mutta kuten aiempi sanoin, kukaan ei tule koskaan tietämään mun kaikkia ajatuksia, mikäli minusta riippuu.

Vierailija
66132/66182 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuten aiempi sanoi.

Vierailija
66133/66182 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu ois mulle vielä kiltimpi jos tietäis kaikki menneisyyden asiat… mutta kuten aiempi sanoin, kukaan ei tule koskaan tietämään mun kaikkia ajatuksia, mikäli minusta riippuu.

Jokaisella on oikeus yksityisyyteensä! Myös parisuhteessa. 🙂

Vierailija
66134/66182 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupattelin tossa serkun kanssa, niin olitte olleet kuulemma samassa lukiossa, jotain 20-v sitten.Olette samanikäisiä, mutta olette olleet eri luokilla.

Vierailija
66135/66182 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki menneisyyden asioilla on vaikutusta nykyhetkeen, mutta myös toimintatapojaan on mahdollista muuttaa. sivusta

Vierailija
66136/66182 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vanhalta kun sanoo näin mut tosiaan omistakin lukiovuosista on jo 20v. :D

Vierailija
66137/66182 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko hyvä jotain kertoa, selvittää, selittää, edes jonkun verran mistä jokin voisi johtua, jos jokin jostakin johtuu? Onko jotain mennyt sekaannukseksi, ristiriitaiseksi, aiheutunut toiselle mielipahaa tms?

Vierailija
66138/66182 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ilkeä ihminen ja itsekäs. Jaettu tieto laajalti

erään toimesta. Miksi en tahdo tavata erästä sukulaista ja anna lasten tutustua häneen. Enpähän ole kertonut etten minä tässä ole se paha ja minulla on syyni. Se Oikea syykin vain leviäisi ja mahdollisesti vaikuttaisi lasten elämään juorujen muodossa. Olen hiljaa siitä, että minä olen uhri ja tuo sukulainen minua lapsena hyväksikäyttänyt. Olen mieluummin juoruissa paha ihminen. Kun 

mikään ei ole sitä miltä näyttää. 

Vierailija
66139/66182 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kilahtaa, jos miehet yrittää rajoittaa niiden seksuaalisuutta millään tavalla. Mutta tässäkin ketjussa naiset on rajoittamassa miesten seksuaalisuutta kilpaa. En ymmärrä.

Sulta on mennyt pointti ohi.

Ei nainen pysty, eikä yleensä haluakaan rajoittaa miehen seksuaalisuutta, vaan moni nainen haluaa miehen, joka ITSE hallitsee itseään. Tosimiehen, jota ei tarvii paimentaa ja rukoilla käyttäytymään fiksusti.

Sulta on mennyt pointti ohi.

Ei mies pysty, eikä yleensä haluakaan rajoittaa naisen seksuaalisuutta, vaan moni mies haluaa naisen, joka ITSE hallitsee itseään. Tosinaisen, jota ei tarvii paimentaa ja rukoilla käyttäytymään fiksusti.

Vierailija
66140/66182 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panin just Antin kanssa. Ja nyt ei ollut lerppa 😍😜 Mitäs tänne

🥱🥱🥱🥱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän