Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (65725)
rakas nainen, kuvittele hitaasti ja syvälle ja sitä sotkua, huh. vain sinä.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen on kyllä uskomaton fiilis nyt kun muistelin mennyttä. Kokeekohan sitä enää. Ymmärrän, että joku jää siihen nalkkiin ja haluaa kokea yhä uudelleen.
Kyllä sitä haluaa hetken makustella, ku itellä se tapahtuu noin 25v välein.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sun kainalopaikka vielä vapaana? <3
aina hänelle.
Minusta et saa enää sisältöä mihinkään
Ruskeasuo on aika viihtyisä alue.
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä todellista ahdasmielisyyttä ja ymmärryksen puutetta, että tuomitsee johonkin tiettyyn ihmisryhmään kuuluvat samanlaisiksi keskenään. Esim. kristittyjä maailmassa n. 2,5 miljardia, ovat tietenkin kaikki samanlaisia, kuin se yksi mun perheenjäsen josta en oikein tykkää! 💡
Te ketju-uskikset ainakin teette pelkkää vahinkoa kaikkien uskisten maineelle pakottamalla näkemystännw täällä päivittäin. Suhtauduin aiemmin neutraalisti uskiksiin, teidän ansiostanne olen alkanut inhota.
Vierailija kirjoitti:
Ne spårat vinkuu siellä nykyään liikaa.
... niille tummansinisille silmille öitä ja kauniita unia! n>m 🤗😘
Vierailija kirjoitti:
On se, se vanhempi puoli.
Hyvää yötä jäänsinisille...
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa iltaa..-A😘
Samoin😘
Vierailija kirjoitti:
Toiset jättää jälkeensä raunioita, henkisiä tai fyysisiä. Tai molempia. Terveisiä kaivatulle
Joskus sitä väistää "luodin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä huumeita...
En mäkään. Ole edes kokeillut, enkä kokeile.
Mä oon kokeillut kaikki paitsi pistettävät ja uusimmat synteettiset. Yksi elämä, joten todellakin uteliaisuus saa voittaa monissa asioissa. Suurin osa huumeista on tylsiä, esim kannabis tekee aivotoiminnan vain supertahmeaksi, mutta muutamat on ihan hauskojakin. Kokaiinista tykkäsin eniten.
Viimeks olen ottanut mitään yli 20 vuotta sitten, ei kiinnostanut niin että olis pitänyt koukkuun jäädä. Onpahan silti kokeiltu pois. Mitään peukkua tai herskaa en tietenkään ikinä vetäisi.
Päällepäin ette ikinä uskoisi, mulla on kaikki koulut hyvin käytyinä ja erittäin hyvä työ.Erehdyt, helposti uskomme. Aineiden aiheuttamat tuhot näkyy jankkauksena.
Kyllä täällä jankuttaa jotkut ihan muut kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Ihana viikonloppu, saa vaan juoda ja naida miesystävän kanssa.
Sama. Arto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne spårat vinkuu siellä nykyään liikaa.
Kuuluuko Kiskontielle ja Koroistentielle?
Tiiäks, vaikka sulle en ole mitään, niin mä rakastan sua koko loppuelämäni. En osaa muutakaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset jättää jälkeensä raunioita, henkisiä tai fyysisiä. Tai molempia. Terveisiä kaivatulle
Joskus sitä väistää "luodin".
Täällä joka ilta joku roolipelaa Nemoa. -Sivusta
Ihastuminen on kyllä uskomaton fiilis nyt kun muistelin mennyttä. Kokeekohan sitä enää. Ymmärrän, että joku jää siihen nalkkiin ja haluaa kokea yhä uudelleen.