Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (65644)
Omista teoista vastuun kantaminen on arvokas asia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollu sellasta halua et olis etitty tarpeeks kauan sopiva ajankohta.
Harmi, ettei sulla ollut sellasta halua.
En näe sinua enää ollenkaan vaaleanpunaisin lasein, koska tiedän jo aika paljon siitä, millainen olet. Rakastaminen ei vaadi vaaleanpunaisia laseja tai oikeastaan silloin niitä ei voikaan olla, koska rakastaa juuri sitä ihmistä, ei mielikuvaa. Mutta toki rakkaudella on tavallaan lasinsa, kun rakkaus katsoo toista hellästi, hyväksyvästi ja armollisesti. Toivon, että sillä tavoin voisimme toisemme nähdä.
Et tule ikinä pääsemään naimisiin
Vihaan tätä foorumia ja teitä kaikkia. (paitsi kaivattua jos hän on täällä)
Vierailija kirjoitti:
En näe sinua enää ollenkaan vaaleanpunaisin lasein, koska tiedän jo aika paljon siitä, millainen olet. Rakastaminen ei vaadi vaaleanpunaisia laseja tai oikeastaan silloin niitä ei voikaan olla, koska rakastaa juuri sitä ihmistä, ei mielikuvaa. Mutta toki rakkaudella on tavallaan lasinsa, kun rakkaus katsoo toista hellästi, hyväksyvästi ja armollisesti. Toivon, että sillä tavoin voisimme toisemme nähdä.
Kaunista ja todellista.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Et tule ikinä pääsemään naimisiin
Sekin on hyvä, en halua naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Sinusta ei tule ikinä äitiä
Olen jo, mutta laajemmassa merkityksessä kuin synnytyskanavan kautta puskien. 😍🥰😍
Vierailija kirjoitti:
Jääköön tähän iltaan. Rakastan kuitenkin salassa sydämeni sopukassa. Sellasta intohimoista ei missään nimessä tylsää rakkauttani. Nytkin oltais tuolla alkuhumaloissa, kenties pussattaisiin ekaa kertaa ja kuunneltaisiin musaa. Mut ei sitä koskaan tullu.
Ei sitä kuule vielä tiedä
Vierailija kirjoitti:
Onko meillä vielä puhuttavaa? Eikö oletettu ystävyys ollutkaan ylläpitämisen arvoinen? (Älkää välittäkö, tuuleen vain huutelen.)
Kenelle kirjoitat?
Vierailija kirjoitti:
Sinusta ei tule ikinä äitiä
Eikä sinusta viisasta, ellei tapahdu ihmeitä.
Bussi 400 meni just ohi, huoh.
Vierailija kirjoitti:
Leijonaportti.
Aikaikkuna?
Vierailija kirjoitti:
Bussi 400 meni just ohi, huoh.
Oon 500.ssa.
Olisin kaivannu sinua tänään, todella. Ei ehkä kannata sopia asioita, joista ei pysty pitämään kiinni. Tai voisi ainakin ilmottaa heti kun se selviää. Olen pettynyt ja turhautunut.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Omista teoista vastuun kantaminen on arvokas asia.
Miten se mielestäsi tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leijonaportti.
Aikaikkuna?
8.8.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua lähinnä nolottaa, mut kyl mä sen kestän. Mut tiesin ja pelkäsin koko ajan, et mun sydän särkyy vielä.. se nyt tässä se suurempi ongelma on.
Kenen silmissä kaipaus voi nolottaa?
No jos tunnustat toiveesi ystävyydestä kaivatulle, joka ihmettelee niitä ja kokee, ettei olla koskaan oikein tunnettukaan eikä meillä ole juuri mitään yhteistäkään. Ei se mieltä ylennä..
Irl tapahtunut? (Älä vaan sano että palstalla :) )
Aika karulta muijalta kuulostaa, jos on alkanut keskustelun yhteydessä jotenkin vielä erittelee, ett ku ei oo mitään yhteistäkään,ni miks sitten olla ystäviäkään😅 Ei sulla oo mitään nolosteltavaa. Sä uskalsit kääntää sen kortin, katsoa sen ja elää. Ei tarvi miettiä vanhoilla päivillä sit, ett mitäs jos. Leuka pystyyn vaan👍 Respect
Meillä oli töissä tällänen "pari", jotka oli niin erilaisia et vastaukset olisi voinut olla juuri tuollaisia, mut neitonen hoiti tyylillä ja valehteli olevansa varattu. 😊
Julmaa toimintaa sinulta.
tuleekohan ensi viikolla sitä kaivattua vastuuta, vaikka se meidän ruotsin pläni ei mennytkään läpi