Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (65613)

Vierailija
65541/65613 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksin tällä viikolla yhden ihanan asian.

Kerro kerro

Että maustamattomaan gurttiin voi lisätä itse sokeria. (en tiennytkään olevani kotitalousnero)

Vierailija
65542/65613 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin humaltua, ihastuksesta ja vodkasta. 

Onko tietty merkki?

Ei mitään väliä vodkan merkillä. 

Ok. Se olisi vain voinut toimia minulle tunnisteena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
65543/65613 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin humaltua, ihastuksesta ja vodkasta. 

Mitenköhän mä selviäisin tuosta... 😄 t. Yli 10 v kokonaan juomatta. Voisin kyllä kokeilla. Olisipahan ihanat käsivarret johon pökrätä. Otat vaan sitten ihan lähelle viereesi lepäämään

Vierailija
65544/65613 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tulla enää ikinä hylätyksi. 

Vierailija
65545/65613 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi heitit minut pois?

Olet jollekkin hyvä ja sopiva, mutta et minulle. Olen tottunut vakaisiin, turvallisiin ja yhteiskuntakelpoisiin tyyppeihin. Sellaisiin joihin voi aina ja joka asiassa turvautua mahdollisen eronkin jälkeen ja jotka eivät kosta eivätkä tee/sano ilkeyksiä.

Mutta eihän me edes keretty tutustua...

Vierailija
65546/65613 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi heitit minut pois?

Olet jollekkin hyvä ja sopiva, mutta et minulle. Olen tottunut vakaisiin, turvallisiin ja yhteiskuntakelpoisiin tyyppeihin. Sellaisiin joihin voi aina ja joka asiassa turvautua mahdollisen eronkin jälkeen ja jotka eivät kosta eivätkä tee/sano ilkeyksiä.

Tähän lisään,  kaiken p@skan mitä mua kohtaan olet tehnyt sille olisi olemassa rahallinen hintalappu. Se on 3500 euroa.  Mutta kuten sanottu, et kuulu niihin tyyppeihin joilla on moraali, omatunto ja kunnioitus muita ihmisiä kohtaan, joten turha odottaa että postilaatikkooni ilmestyisi rahat. Ihmetyttää, että näytät kuvittelevan etten osaisi ynnätä kuka on ollut kaiken ilkeyden takana. En tunne ketään toista joka on noin pahasuopa, että kostaa kostamistaan.

Vierailija
65547/65613 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi heitit minut pois?

Tähän lisään,  kaiken p@skan mitä mua kohtaan olet tehnyt sille olisi olemassa rahallinen hintalappu. Se on 3500 euroa.  Mutta kuten sanottu, et kuulu niihin tyyppeihin joilla on moraali, omatunto ja kunnioitus muita ihmisiä kohtaan, joten turha odottaa että postilaatikkooni ilmestyisi rahat. Ihmetyttää, että näytät kuvittelevan etten osaisi ynnätä kuka on ollut kaiken ilkeyden takana. En tunne ketään toista joka on noin pahasuopa, että kostaa kostamistaan.

Pyyteletkö usein anonyymipalstalla korvauksia? Onko onnistunut? 🤣

Vierailija
65548/65613 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi heitit minut pois?

Trollukka imuroidaan, noin sinne meni.

Täällä pölypussissa on tukalaa. Etkö sinäkin muka tuntenut sitä edes vähän?

Vierailija
65549/65613 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta ei tule ikinä äitiä

Vierailija
65550/65613 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hieno ilta olisi soudella kaivatun kanssa, ja istua yhdessä keskipenkillä.

Vierailija
65551/65613 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittelevat ja vielä hieman huonotkin trollit vois miettiä missä menee raja.

Vierailija
65552/65613 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hieno ilta olisi soudella kaivatun kanssa, ja istua yhdessä keskipenkillä.

Sait aikaan hienon mielikuvan, kiitos. -Sivusta

Vierailija
65553/65613 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi heitit minut pois?

Palasit taas "keskustelemaan" saman emoijin tukemana!                 -tyyli tuokin

Vierailija
65554/65613 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan kaivata niin paljon että pelottaa. 

Tuttua mullekin. 💔

Vierailija
65555/65613 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinusta ei tule ikinä äitiä

Ei, ja hyvä niin.

Vierailija
65556/65613 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinhan tämä taika raukeaa? 

Vierailija
65557/65613 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääköön tähän iltaan. Rakastan kuitenkin salassa sydämeni sopukassa. Sellasta intohimoista ei missään nimessä tylsää rakkauttani. Nytkin oltais tuolla alkuhumaloissa, kenties pussattaisiin ekaa kertaa ja kuunneltaisiin musaa. Mut ei sitä koskaan tullu. 

Vierailija
65558/65613 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi heitit minut pois?

Palasit taas "keskustelemaan" saman emoijin tukemana!                 -tyyli tuokin

Tyyli tuokin, ei hemmetti 🤣

Vierailija
65559/65613 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meillä vielä puhuttavaa? Eikö oletettu ystävyys ollutkaan ylläpitämisen arvoinen? (Älkää välittäkö, tuuleen vain huutelen.)

Vierailija
65560/65613 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

H🤍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän