Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (65552)
Vierailija kirjoitti:
Silja mennäänkö naimisiin?
Kyllä rakkaani, en olisi voinut toivoa romanttisempaa kosintaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin on helposti kaikki aina. Ei mitään uutta. Protestoin olemalla sopivasti vastuuton. Vastuullisella tavalla tietenkin.
😂👍
Vierailija kirjoitti:
En ihan luota että hän pitää turpansa kiinni.
Tiesin. Arvasin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää viikonloppua. Ajattelen sua. 🤗🧡
Kivaa viikonloppua sullekin! 🧡🤗😘
Mutta mistä tietää mikä on totta ja mikä ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä rakkaani, en olisi voinut toivoa romanttisempaa kosintaa.
Miten näen sinut irl?
Kosin siellä sitten
Vierailija kirjoitti:
En ihan luota että hän pitää turpansa kiinni.
Kaiken kokemani jälkeen? Tosiaankin pidän.
Silja <3
Kosin sinua
Tule luokseni missä olet, et kovin kaukana edes?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua lähinnä nolottaa, mut kyl mä sen kestän. Mut tiesin ja pelkäsin koko ajan, et mun sydän särkyy vielä.. se nyt tässä se suurempi ongelma on.
Kenen silmissä kaipaus voi nolottaa?
No jos tunnustat toiveesi ystävyydestä kaivatulle, joka ihmettelee niitä ja kokee, ettei olla koskaan oikein tunnettukaan eikä meillä ole juuri mitään yhteistäkään. Ei se mieltä ylennä..
Irl tapahtunut? (Älä vaan sano että palstalla :) )
Aika karulta muijalta kuulostaa, jos on alkanut keskustelun yhteydessä jotenkin vielä erittelee, ett ku ei oo mitään yhteistäkään,ni miks sitten olla ystäviäkään😅 Ei sulla oo mitään nolosteltavaa. Sä uskalsit kääntää sen kortin, katsoa sen ja elää. Ei tarvi miettiä vanhoilla päivillä sit, ett mitäs jos. Leuka pystyyn vaan👍 Respect
Meillä oli töissä tällänen "pari", jotka oli niin erilaisia et vastaukset olisi voinut olla juuri tuollaisia, mut neitonen hoiti tyylillä ja valehteli olevansa varattu. 😊
Ei se, että on varattu, estä ystävyyttä. Ja ystävyyttä erityisesti toivoin. Mutta kyl mä arvostan sitäkin, et sanoo suoraan, nyt tuntuu pahalta vaan. Ois kauheeta olla ns. ystäviä ihmisen kanssa, jolla ei olis kivaa mun seurassa tai joka kokis, että kaikki yhteys ois pakkopullaa. En mä sellaistakaan toivo kenellekään..
Tossa mun kirjoittamassa tapauksessa he eivät edes puhuneet ikinä keskenään mitään, kun ei ollut mitään mistä puhua.
Niin en tiedä paljonko meillä olisi puhuttavaa, kun ei ole ollut pitkään aikaan kunnollista yhteyttä, jossa sitä ois voinut testata. Ehkä mä koen, että oltais voitu puhua paljostakin. Toisaalta, ei mun yleissivistys ole mitään suurta ja aika tylsät jututkin voi olla, niin ehkei ois mitään höpötettävääkään. Mut ei sitä kokeilematta tiedä. Ja mistä minä tiedän, onko hänellä ystäviä joka sormelle, sekin vaikuttaa, ettei aikaa yksinkertaisesti vaan ole uudelle ihmiselle. Joka tapauksessa ikävä juttu.
Vaikka pitäisin, synkronisiteetit varmaan ottavat kopin kuitenkin ja eivät pidä.
Kiitos silja kun profetoit youtubessa mulle.
Haluan sut <3
Ajattelin viedä sinut pitsalle tässä kesällä, jos sopii.Samalla voisin kysyä onko siellä elämässäsi tilaa vielä yhdelle,joka kaipaa,rakastaa ja on uskollinen.
Kauniita unia,muistan kyllä millaista on olla kainalossasi...😊😁
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin viedä sinut pitsalle tässä kesällä, jos sopii.Samalla voisin kysyä onko siellä elämässäsi tilaa vielä yhdelle,joka kaipaa,rakastaa ja on uskollinen.
Ihana viesti, kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos petytkin minuun?
Hankalaa pettyä luottamuksen menettänyttä enempää. Olisin positiivisesti yllättynyt naisesta kuka tahtoo rakkautta kanssani. Kuka ei torju ja aseta mahdottomia vaatimuksia. Ei hyväksikäytä.
Vierailija kirjoitti:
Bar toss.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä naiselta miehelle?
Mikä sun aikataulu on? Heti kohta huomenna, ens kesän keskiviikkona, vuoteen 2035 mennessä vai kunnes kuolema erottaa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun aikataulu on? Heti kohta huomenna, ens kesän keskiviikkona, vuoteen 2035 mennessä vai kunnes kuolema erottaa?
Heti silja heti ja kunnes kuolema erottaa <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan napostellut herneitä ja vadelmia posket pullollaan näyttäen somalta pikkuoravalta.
Katso mun kuvaa, niin tiedät, et jotain on mutusteltu. 😃
Viimeks kun katoin et ollu enää profiilikuvassa, jotain ihan muuta näkyi siinä. Sivuhuomio omalle eräälle