Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (65613)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua lähinnä nolottaa, mut kyl mä sen kestän. Mut tiesin ja pelkäsin koko ajan, et mun sydän särkyy vielä.. se nyt tässä se suurempi ongelma on.
Kenen silmissä kaipaus voi nolottaa?
No jos tunnustat toiveesi ystävyydestä kaivatulle, joka ihmettelee niitä ja kokee, ettei olla koskaan oikein tunnettukaan eikä meillä ole juuri mitään yhteistäkään. Ei se mieltä ylennä..
Auts! Ootteko te niitä ope kollegoja?
Työkavereita, mutta aika kaukana kollegoista, tajusin sen tänään. 😃
Vierailija kirjoitti:
G: Saitteko kunnon ukkosen vaivain vaimeaa unettavaa hurinaa?
Jonkin verran jyrähti ja sato ihan kunnolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua lähinnä nolottaa, mut kyl mä sen kestän. Mut tiesin ja pelkäsin koko ajan, et mun sydän särkyy vielä.. se nyt tässä se suurempi ongelma on.
Kiistikö hän siis kaiken?
No en tiedä oliko mitään kiistämistäkään ainakaan hänen puoleltaan. Se koko juttu vaan meni jotenkin pieleen, ainakin mun näkökulmasta.
🤗
Muista, kuolinvuoteella ei kaduta ne asiat mitä on tehnyt, vaan ne, jotka on jättänyt tekemättä. Yritit, olit rohkea, laitoit itsesi likoon etkä tehnyt mitään pahaa: kuuntelit vain tunteitasi. Hatunnoston paikka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän illan menot peruuntu, ni täällä taas. 😔
No ,kiva kun olet täällä.minäkin olen taas täällä vaikka ei tunnetakaan.😁Juuri lueskelen viestejä.
Mä olen niin loppu täällä trollaamiseen, etten jaksa edes kirjottaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos tunnustat toiveesi ystävyydestä kaivatulle, joka ihmettelee niitä ja kokee, ettei olla koskaan oikein tunnettukaan eikä meillä ole juuri mitään yhteistäkään. Ei se mieltä ylennä..
Irl tapahtunut? (Älä vaan sano että palstalla :) )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä oliko mitään kiistämistäkään ainakaan hänen puoleltaan. Se koko juttu vaan meni jotenkin pieleen, ainakin mun näkökulmasta.
🤗
Muista, kuolinvuoteella ei kaduta ne asiat mitä on tehnyt, vaan ne, jotka on jättänyt tekemättä. Yritit, olit rohkea, laitoit itsesi likoon etkä tehnyt mitään pahaa: kuuntelit vain tunteitasi. Hatunnoston paikka!
Niin no, kyllä mä noloudesta selviän, mut se rikkimennyt sydän onkin sitten jo toinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän illan menot peruuntu, ni täällä taas. 😔
No ,kiva kun olet täällä.minäkin olen taas täällä vaikka ei tunnetakaan.😁Juuri lueskelen viestejä.
Mä olen niin loppu täällä trollaamiseen, etten jaksa edes kirjottaa mitään.
Kesä on siis tehnyt tehtävänsä.Nyt voit sitten lähteä vaikka rannalle tai kirjastoon tai vaikka baariin.Mitä tahansa muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irl tapahtunut? (Älä vaan sano että palstalla :) )
Aika karulta muijalta kuulostaa, jos on alkanut keskustelun yhteydessä jotenkin vielä erittelee, ett ku ei oo mitään yhteistäkään,ni miks sitten olla ystäviäkään😅 Ei sulla oo mitään nolosteltavaa. Sä uskalsit kääntää sen kortin, katsoa sen ja elää. Ei tarvi miettiä vanhoilla päivillä sit, ett mitäs jos. Leuka pystyyn vaan👍 Respect
Täältä en sinua saa. En varmaan mistään muualtakaan mutta en ainakaan täältä. :-(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi hyvä esimerkki ilkeästä miehestä.
Baarissa olet kiinni omassa miehessäsi eli siis lähellä ja halailet häntä, annat pusuja yms. hemmottelet häntä ja nautit yhteisestä ajasta. Mitä hän tekee? Työntää pois, katsoo halveksivasti ja marmattaa että älä roiku koko ajan, ahdistat minua yms.
Mitä mää just luin. Eikö ihmisillä ole itsekunnioitusta?? Jos mun mies sanoisi noin, olisi sillä sekunnilla entinen mies.
Kiitos, kyllä on itsekunnioitusta ja on nykyisin niin paljon vahvuutta ja älykkyyttä että miehetkin kalpenevat. Tätä samaa irvailua olen myös kuunnellut koko elämäni, tuntuu etteivät muut naiset oikein kestä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤗
Niin no, kyllä mä noloudesta selviän, mut se rikkimennyt sydän onkin sitten jo toinen juttu.
Akat tulee, akat menee, mut rock'n'roll forever, man!
Onhan se kyllä noloa. Etkö voisi vielä harkita?
Vierailija kirjoitti:
Täältä en sinua saa. En varmaan mistään muualtakaan mutta en ainakaan täältä. :-(
Täältä voit saada minut. 😘
Ai niin, ja onnea. Muistaakseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤗
Akat tulee, akat menee, mut rock'n'roll forever, man!
Tähän tilanteeseen sopii hyvin kappale Portion boysilta: Sä et ole yksin
-sivu
Vierailija kirjoitti:
Täältä löydät kyllä jotain merkkejä minusta ja muualtakin, jos satutaan jonnekin yhtä aikaa. Silloin jotain voi alkaakin.
Emojeja voi saada täältä - se väittämä meni ihan oikein 🧡!
En ihan luota että hän pitää turpansa kiinni.
Niin, se oravanpyörä tekee ihmisen niin kiireiseksi ettei ole mitään aikaa tajuta miksi edes on olemassa. Miten on olemassa. Kuka on. Kun selvittää itselleen syviä ja olennaisia asioita elämästä ja itsestään on hyvä seistä omilla jaloilla sen jälkeen.