Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (65524)

Vierailija
65481/65524 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emojeja voi saada täältä - se väittämä meni ihan oikein 🧡!

Vierailija
65482/65524 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan luota että hän pitää turpansa kiinni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
65483/65524 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä en sinua saa. En varmaan mistään muualtakaan mutta en ainakaan täältä. :-(

Täältä voit saada minut. 😘

Täältä voi saada vain bittikirjoittelijan eikä se johda yhtään mihinkään.

Vierailija
65484/65524 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rattoisaa alkuiltaa kaivatulleni !

Vierailija
65485/65524 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidäkään. Johan tuossa kirjoitin maanantaille kässäriä.

Vierailija
65486/65524 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua lähinnä nolottaa, mut kyl mä sen kestän. Mut tiesin ja pelkäsin koko ajan, et mun sydän särkyy vielä.. se nyt tässä se suurempi ongelma on.

Kenen silmissä kaipaus voi nolottaa?

No jos tunnustat toiveesi ystävyydestä kaivatulle, joka ihmettelee niitä ja kokee, ettei olla koskaan oikein tunnettukaan eikä meillä ole juuri mitään yhteistäkään. Ei se mieltä ylennä..

Irl tapahtunut? (Älä vaan sano että palstalla :) )

Aika karulta muijalta kuulostaa, jos on alkanut keskustelun yhteydessä jotenkin vielä erittelee, ett ku ei oo mitään yhteistäkään,ni miks sitten olla ystäviäkään😅 Ei sulla oo mitään nolosteltavaa. Sä uskalsit kääntää sen kortin, katsoa sen ja elää. Ei tarvi miettiä vanhoilla päivillä sit, ett mitäs jos. Leuka pystyyn vaan👍  Respect

Meillä oli töissä tällänen "pari", jotka oli niin erilaisia et vastaukset olisi voinut olla juuri tuollaisia, mut neitonen hoiti tyylillä ja valehteli olevansa varattu. 😊

Vierailija
65487/65524 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sit sun vastuulla

Vierailija
65488/65524 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko virlä soittaa? 10min

Vierailija
65489/65524 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin jutella, puhelut olisi. 😍

Vierailija
65490/65524 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko virlä soittaa? 10min

Soita sä,mies.

Vierailija
65491/65524 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on helposti kaikki aina. Ei mitään uutta. Protestoin olemalla sopivasti vastuuton. Vastuullisella tavalla tietenkin.

Vierailija
65492/65524 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluisin jutella, puhelut olisi. 😍

Osaat itsekkin soittaa. Kerran se vain kirpasee. :)

Vierailija
65493/65524 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua lähinnä nolottaa, mut kyl mä sen kestän. Mut tiesin ja pelkäsin koko ajan, et mun sydän särkyy vielä.. se nyt tässä se suurempi ongelma on.

No jos tunnustat toiveesi ystävyydestä kaivatulle, joka ihmettelee niitä ja kokee, ettei olla koskaan oikein tunnettukaan eikä meillä ole juuri mitään yhteistäkään. Ei se mieltä ylennä..

Aika karulta muijalta kuulostaa, jos on alkanut keskustelun yhteydessä jotenkin vielä erittelee, ett ku ei oo mitään yhteistäkään,ni miks sitten olla ystäviäkään😅 Ei sulla oo mitään nolosteltavaa. Sä uskalsit kääntää sen kortin, katsoa sen ja elää. Ei tarvi miettiä vanhoilla päivillä sit, ett mitäs jos. Leuka pystyyn vaan👍  Respect

Meillä oli töissä tällänen "pari", jotka oli niin erilaisia et vastaukset olisi voinut olla juuri tuollaisia, mut neitonen hoiti tyylillä ja valehteli olevansa varattu. 😊

Ei se, että on varattu, estä ystävyyttä. Ja ystävyyttä erityisesti toivoin. Mutta kyl mä arvostan sitäkin, et sanoo suoraan, nyt tuntuu pahalta vaan. Ois kauheeta olla ns. ystäviä ihmisen kanssa, jolla ei olis kivaa mun seurassa tai joka kokis, että kaikki yhteys ois pakkopullaa. En mä sellaistakaan toivo kenellekään..

Vierailija
65494/65524 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silja ihana uskova <3

Vierailija
65495/65524 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se, että on varattu, estä ystävyyttä. Ja ystävyyttä erityisesti toivoin. Mutta kyl mä arvostan sitäkin, et sanoo suoraan, nyt tuntuu pahalta vaan. Ois kauheeta olla ns. ystäviä ihmisen kanssa, jolla ei olis kivaa mun seurassa tai joka kokis, että kaikki yhteys ois pakkopullaa. En mä sellaistakaan toivo kenellekään..

Tossa mun kirjoittamassa tapauksessa he eivät edes puhuneet ikinä keskenään mitään, kun ei ollut mitään mistä puhua.

Vierailija
65496/65524 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti pidän.

T. tamma

Vierailija
65497/65524 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teatteri jatkuu.

En vastaa kysymyksiin. Älä yritä.

Vierailija
65498/65524 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silja uskova ihana HALUAN SINUT <3

Vierailija
65499/65524 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"etsi oman tasoinen"

"onko vanhempi nainen?"

"inhoaako kaivattusi sinua?"

pöh.

Vierailija
65500/65524 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkoi taas turvottamaan kun otin kaupasta suklaata mukaan, edellisestä kerrasta onkin jo lähes vuosi aikaa. Hyvin huomaa että on traumoja, olen nimittäin kävellyt tuon suklaan ohi monesti sitä ottamatta vaikka pieni mieliteko onkin ollut läsnä. Nyt sorruin ottamaan suklaata ja ajattelin että nyt voisi hieman hemmotella itseänsä. Mitä vielä, inhoan itseäni ja kadun ostostani. Suklaa on nyt kaapissa koska pelkään sitä. Katsotaan mitä tapahtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän