Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (64840)
Kukkaa en arvaa mutta väriltään valkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Meni kyl kaikki romanttisuus näiden persreikä juttujen myötä.
Mahtava moderonti.
Vierailija kirjoitti:
Selibaatti alkoi kiinnostamaan enemmän kuin koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä puuhailet illalla?
Tuutko ulkoileen ysin jälkeen? Hieno ilta ois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä puuhailet illalla?
Ollu niin innostava ilta palstalla, et kai se jotain kielihommia on.
Kynähommia.
On tossa hieman paremmaltakin tuntuvia leluja, jos itselläkin alkaa tekee mieli sinne.
Vierailija kirjoitti:
Mitä puuhailet illalla?
Saunon ja menen nukkumaan.
Gallup
Milloin ja missä näit kaivattusi viimeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä puuhailet illalla?
Ollu niin innostava ilta palstalla, et kai se jotain kielihommia on.
Kynähommia.
Muista pestä kynä, ennenkuin lainaat sitä kaverille luennolla.
Vierailija kirjoitti:
Sehän se vasta onkin hellää ja romanttista. 😘
Vierailija kirjoitti:
Romantiikkaakin on montaa lajia. Älykkäät on monipuolisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä todellista ahdasmielisyyttä ja ymmärryksen puutetta, että tuomitsee johonkin tiettyyn ihmisryhmään kuuluvat samanlaisiksi keskenään. Esim. kristittyjä maailmassa n. 2,5 miljardia, ovat tietenkin kaikki samanlaisia, kuin se yksi mun perheenjäsen josta en oikein tykkää! 💡
Mitään muuta ihmisryhmää täällä ei parjata samalla innolla. Mutta itseasiassa.. niinhän sen pitää ollakin... Ne jotka parjaa, toteuttaa ennustuksia tajuamattaan. 😇
Eikö? Vahvaa itsepetosta ja huonoa historian tuntemusta. Lisäksi, teidän sijasta parjataan käytöstänne, mutta kai tuo sopii paremmin tarinaanne, joten menkää kaikin mokomin sillä. Samaan aikaan voisitte pohtia, miksi on niin pohjattoman vaikea pysyä ketjun aiheessa ja olla parjaamatta muita ja muiden mieltymyksiä täällä ahdasmielisesti. Te olette satoja vuosia vainonneet muita ihmisiä, pahimmillaan polttaneet roviolla ja hyökkäilleet milloin mihinkin tappamaan ristiretkien varjolla, mutta vähäinen äly ja ymmärrys toki peittää taakseen totuuden. Ja kaiken muun, mikä vastaansanomattomasti kumoaa uskontonne väittämät, mutta joita ette ikipäivänä uskalla edes katsoa.
Sille nyt kuitenkin lopulta ihan sama, uskokaa vapaasti minun puolestani, mutta tehkää se muita kiusaamatta ja jos tulee tarvetta aiheesta keskustelle, kunnioittakaa muita sen verran, että keskustelette oikeassa paikassa. Tämä pyyntö on esitetty tuhansia kertoja vailla vaikutusta, joten ei kannata ihmetellä, jos teitä pidetään vajaina, töykeinä ja vastenmielisinä. Ette toki pysty tuotakaan ymmärtämään, se on tullut selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varatulle naiselle kahmaisu pepusta. Panen vielä kunnolla eestä ja takaa joku kaunis päivä.
Ei taida tarpeeksi kaunista päivää tulla. Sitä paitsi tunnut tykkäävän paikasta, johon ei aurinko paista.
Minä en ole se peppureiästä puhunut. Enimmäkseen olen vaniljalinjalla. Enimmäkseen.
peppuseksikin on sitä.
Peppuseksi voi olla jo tavallista, mutta vaniljaa se ei ole.
Tavallista? Nuorella naisella rumaksi ja repaleiseksi ryönääntynyt peräaukko, josta suoli on lipsahtamassa väärälle puolelle. Jos "mies" vaatii sellaisia palveluja, se on todellakin "mies" eikä Mies. Työntäköön omaansa vaikka kaulimen.
Ei siinä noin käy. Eri
Kuules siinä voi tulla vaurioita. Ihan omasta kokemuksesta tiedän, kun painostettiin siihen. Sivusta.
Juu en oo maannut painostavien pellejen kans kuten sinä.
Vaikka tykkäänkin, niin tuollaiset tyhmien kundien aiheuttamat vahingot on kyllä ikäviä. Siitä voisin vielä sanoo, et ei sovi niille hätäisimmille, eikä niiden kanssa sitä kannata kokeillakkaan. Varsinkin jos naisella ei ole kokemusta, niin voi mennä useita kertoja ilman että se onnistuu. Kipu ei kuulu normaaliiin peppuseksiin! Jos joku painostaa teitä, niin se on merkki ettei tiedä mitä on tekemässä. -Sivusta
Jos joku mies ehdottaisin minulle anaaliseksiä, niin oletan että hän haluaisi sitä omaan rööriinsä.
B-rapun porukka meinaa viedä uskon ihmiskunnan tulevaisuuteen.
Tuokaan yks ei osaa tiivistää tota vihapuhettaan.
Vierailija kirjoitti:
B-rapun porukka meinaa viedä uskon ihmiskunnan tulevaisuuteen.
Minulla se on mennyt aivan muista asioista johtuen. B rappu kannattaa testata, voit yllättyä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romantiikkaakin on montaa lajia. Älykkäät on monipuolisia.
Lopeta toi myyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varatulle naiselle kahmaisu pepusta. Panen vielä kunnolla eestä ja takaa joku kaunis päivä.
Ei taida tarpeeksi kaunista päivää tulla. Sitä paitsi tunnut tykkäävän paikasta, johon ei aurinko paista.
Minä en ole se peppureiästä puhunut. Enimmäkseen olen vaniljalinjalla. Enimmäkseen.
peppuseksikin on sitä.
Peppuseksi voi olla jo tavallista, mutta vaniljaa se ei ole.
Tavallista? Nuorella naisella rumaksi ja repaleiseksi ryönääntynyt peräaukko, josta suoli on lipsahtamassa väärälle puolelle. Jos "mies" vaatii sellaisia palveluja, se on todellakin "mies" eikä Mies. Työntäköön omaansa vaikka kaulimen.
Ei siinä noin käy. Eri
Kuules siinä voi tulla vaurioita. Ihan omasta kokemuksesta tiedän, kun painostettiin siihen. Sivusta.
Juu en oo maannut painostavien pellejen kans kuten sinä.
Vaikka tykkäänkin, niin tuollaiset tyhmien kundien aiheuttamat vahingot on kyllä ikäviä. Siitä voisin vielä sanoo, et ei sovi niille hätäisimmille, eikä niiden kanssa sitä kannata kokeillakkaan. Varsinkin jos naisella ei ole kokemusta, niin voi mennä useita kertoja ilman että se onnistuu. Kipu ei kuulu normaaliiin peppuseksiin! Jos joku painostaa teitä, niin se on merkki ettei tiedä mitä on tekemässä. -Sivusta
Jos joku mies ehdottaisin minulle anaaliseksiä, niin oletan että hän haluaisi sitä omaan rööriinsä.
On se kivaa tolleenkin. En ole ikinä pyytänyt naiselta mitään mitä en antaisi naisen tehdä itselleni. 😘
Huomannut että usein hitaimmat ja tyhmimmät ovat täysin ehdottomia ja myös juoksevat väärien asioiden perässä kunnes tulee itku.