Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (92082)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin jutella iltaisin puhelimessa ja kuunnella ääntäsi
Liian hyvää ollakseen totta ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa elämä tois jo vastaan jonkun tervepäisen, kivan ja nätin ekalla kierroksella olevan, jolla olisi samanlainen elämänkäsitys ja jonka kanssa intohimot kohtaisivat.
Ekalla kierroksella olevan?
Tämä jo kertoo jotain naiviudesta. Tai sitten nainen on ollut niin vastenmielinen ettei kukaan ole koskaan halunnut seurustella hänen kanssaan ennen sinua.
Mitäs jos se nainen ei ole halunnut seurustella? Mä en ole koskaan seurustellut silleen oikeasti ja olen jo reippaasti aikuinen. Ei ole kukaan kiinnostanut tarpeeksi. Ottajia olisi kyllä ollut, vähän liikaakin.
Ihme käsitys tuo että sinkkuus olisi kelpaavuudesta kiinni.
Sivusta
Toivottavasti tulee joku toinen, joka kolahtaa yhtä kovaa ja unohdan sinut, kun et ole saatavissa.
Toivottavasti siulla oli kiva päivä. Naiselle lounaaseen.
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
En halua jakaa täällä kaivattuni tietoja mutta mun kirjain on I, kerro omasi jos mua kaipaat
Heh, kirjain on sama kun paikan jossa nähtiin..
Huomenta ihana turkulaistunut naisopettaja
Nähdäänkö enää koskaan? Jos olisin tiennyt viimeisimmällä kerralla että se on epävarmaa, olisin tehnyt aloitteen 😢😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin jutella iltaisin puhelimessa ja kuunnella ääntäsi
Liian hyvää ollakseen totta ;)
parempaa olisi kuunnella ääntä ja katsella silmiin ihan lähietäisyydeltä🥰 jeps.
Olen ekaa kertaa todella surullinen tästä kaipauksesta. Olisimmepa uskaltaneet. 😭
Vierailija kirjoitti:
Hyviä unia..-A😘
Olivat,😘
Vierailija kirjoitti:
Olen ekaa kertaa todella surullinen tästä kaipauksesta. Olisimmepa uskaltaneet. 😭
Mistä tiedät, että toisella oli uskalluksesta kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänkö enää koskaan? Jos olisin tiennyt viimeisimmällä kerralla että se on epävarmaa, olisin tehnyt aloitteen 😢😢
Oon aika varma että kaikki meni juuri oikein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkää pelata pelejä, niin sitten tykkää.
Mutta jos on älyä, niin miksi käyttäisi potentiaalin vain pelaamiseen?
Jos on älyä, ei keskustele aiheesta kaipaus ketjussa!
Pohdin tässä juuri, onko niitä tunteita?
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla vuorokaudessa samat 24 tuntia ja jokainen saa noin periaatteessa tehdä niillä mitä haluaa. Oispa kiva jonakin päivänä ajatella, että käytti ne hyvin ja tuotti käsillään ja päällään hyviä juttuja! 💪
Sitä aina suunnittelen. Sitten vain makaan koko päivän. Ei auta lääkkeetkään masennukseen joka paha. Taidan jättää muut lääkkeet ottamatta niin oisko se niin kuin eutanasia.
Vierailija kirjoitti:
👨🏾🦱🧡KelaGold
Kassaneiti?
Vierailija kirjoitti:
Kuin söpöä olis, jos sun raískaajas kaipaisi sua täällä 😉?
Voisiko tämän ketjun laittaa kokonaan säppiin, kun tänne jää hullut jumiin kuin kärpäset liimapaperiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin söpöä olis, jos sun raískaajas kaipaisi sua täällä 😉?
Voisiko tämän ketjun laittaa kokonaan säppiin, kun tänne jää hullut jumiin kuin kärpäset liimapaperiin.
Niin, mistä tietää, että hullu r_iskari sekoilee ketjussa? Entäs jos se on soittanut sulle, koska on kuvitellut ketjun perusteella asioita?
Suljen silmät nään sun ihanat katseet.