Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (64348)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että J Roberts ei ole nätti ja Kirsi S on kaunotar. Hoh hoijaa.
En edes tiedä kuka on Kirsi S, mutta ei Julia Roberts silti ole silmiini nätti. Näyttää liikaa cockerspanielilta.
Tykkään esim Margaret Qualleysta ja Dakota Johnsonista.
Edelleen nainenNäin kerran kehitysvammaisen naisen jolla oli yhtä tuuheat kulmakarvat kuin Margaretilla.
Varovasti! Se yks alkaa muuten taas jankuttaa sivukaupalla cp-vammaisista!
Ei tuo ollut tarkoituskaan loukkaamis mielessä. Olihan Leonid Brežnevilläkin tuuheat kulmakarvat. Turhaan hän alkaisi jankuttamaan. Jokainen on sen näköinen kuin on, luonnollisena luonnollisesti tai laitettuna laitetusti.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla hieman söpö ja älyllinen. Ei tarvitse olla menestynyt. Tavikset menestyvät kyynerpäillä.
Lahjakkaat ovat siihen liian herkkiä mutta silti söpöjä.
Haittaako jos on tosi söpö ja tosi älyllinen
Vierailija kirjoitti:
Pääsisinpä sun kainaloon nukkumaan. Tai edes makoilemaan hetkeksi. Mitä tekisinkään, et se toteutuisi! 🧡
Kipinkapin sitten tossua toisen eteen,autoon ja taas tossua toisen eteen.
Vierailija kirjoitti:
olen kaivannut täällä monnia
pekka
Monnilla on Upsalan mittavin.
Kaipaan sitä oikeaa, öitä 💛
Vierailija kirjoitti:
💕🐥
😘🤗
🐥
Älä muistele pahalla, hyvä ihminen olen, vaikka en ollut sinulle sopiva millään mittarilla. :)
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen G:
Kaivattusi eka?
M
Minä P.
Hyvää yötä 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten mielestä hottis nainen on siis tavisten tavis. Eikö se ole vain hyvä asia meille kaikille.
Menee samaan sarjaan kuin joku Julia Roberts. Naisista kaunotar, miehistä tavis. Ehkä sillä on syynsä, että maku on erilainen sukupuolten välillä.
En tiedä miesten mielipiteistä, mutta itse pidän seksikkäistä naisista (olen nainen). Julia Roberts ei ainakan ole tippaakaan seksikäs, tuo Kirsi sentään on vähän. Livenä toki seksikkyys voi tulla ilmi vielä paremmin kuin pelkissä kuvissa.
En pidä Kirsin hampaan välistä kun hymyilee. Hän näyttää paljon Paula Vesalan ja Emma Salokosken sekoitukselta. Julia Roberts näyttää ihan Laura Malmivaaralta
Makuasioita. Minusta taas hän on erittäin seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Älä muistele pahalla, hyvä ihminen olen, vaikka en ollut sinulle sopiva millään mittarilla. :)
Muistelen tosi pahalla jos vaan häivyt.
Vierailija kirjoitti:
Pusu parin kilometrin päähän.
Pusipusi.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka voisin. Olet niin upea ilmestys joka mittarilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsisinpä sun kainaloon nukkumaan. Tai edes makoilemaan hetkeksi. Mitä tekisinkään, et se toteutuisi! 🧡
Pääset jos saan pitää shrotsit jalassa.
Oisit varmaan ihan tajuttoman hyvännäköinen boxereissasi. Huoh! Mutta saisit pitää vaikka kaikki vaatteet päällä, jos se ois enempi sun mieleen. Kuin kaivatulle. 🥰😘
Vierailija kirjoitti:
Sanoisit totuuden tuon sijaan. = Hän ei ollut sulle sopiva
Tuo oli sun mielipide selvästi eikä sen toisen.
Sivusta varmuuen vuoksi. En ole jättämässä rakastain/kaivattuain missään olosuhteissa. Naiselle mieheltä.
Jk, puhelimen muisti täynnä, aparaatti käy hitaalla ja kesti pitkään päästä palstalle.
Rauha laskeutui kun sut tapasin. <3
Pääset jos saan pitää shrotsit jalassa.