Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (64393)
Nähdäänkö enää koskaan? Jos olisin tiennyt viimeisimmällä kerralla että se on epävarmaa, olisin tehnyt aloitteen 😢😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin jutella iltaisin puhelimessa ja kuunnella ääntäsi
Liian hyvää ollakseen totta ;)
parempaa olisi kuunnella ääntä ja katsella silmiin ihan lähietäisyydeltä🥰 jeps.
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänkö enää koskaan? Jos olisin tiennyt viimeisimmällä kerralla että se on epävarmaa, olisin tehnyt aloitteen 😢😢
Koskaan ei ole myöhäistä aloitteelle. Ellei ole kuollut, estetty tai lähestymiskiellossa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä haluan olla omalaatuinen väittelijä, sillä inhoan geneerisyyttä. Perus ISFP-vietti.
Saat olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskaan ei ole myöhäistä aloitteelle. Ellei ole kuollut, estetty tai lähestymiskiellossa.
Yhteystietoja ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä haluan olla omalaatuinen väittelijä, sillä inhoan geneerisyyttä. Perus ISFP-vietti.
Saat olla.
Siis välttely. Automaattinen tekstin korjaus on onneton.
Olen ekaa kertaa todella surullinen tästä kaipauksesta. Olisimmepa uskaltaneet. 😭
Vierailija kirjoitti:
Hyviä unia..-A😘
Olivat,😘
Vierailija kirjoitti:
Jos mietit miksi minusta tuli erityinen/erilainen yksilö, niin se johtuu geenien lisäksi siitä että olen videopelien pelaajana eli aktiivisena toimijana uskaltanut ajatella omilla aivoillani. En ole tykännyt passiiviviihteestä. Tarvitsen oikeasti mielekästä tekemistä päiviini, en uimarannalla löhöämistä.
Hienoa, että koet olevasi erityinen.
Mikä nyt on mielekästä tekemistä kenellekin.
Itse en pidä peleistä. En rahapeleistä, videopeleistä... en mistään peleistä (paitsi GOT TV-sarja :D)
Itse en kokisi mielekkäänä koneen edessä istumisen päivästä toiseen.
Teen mieluiten irl asioita. Harrastan. Opiskelen. Kulutan kulttuuria. Kehitän vahvuuksiani (ja voin vakuuttaa, että niitä on...)
Arvosta ihmistä, joka hoitaa hommansa.
Pätijät lähinnä ottaa päähän.
Huomasin Boo-applikaatiossa että moni INFP-tyyppi eli Fi-kaimani oli nepsy ja etenkin ADHD-kirjolla. Eli tyypilliset kirjailijat ovat kirjolla. Ehkäpä kirjolla olo aiheuttaa tieteellisiä innovaatiota ja uusien maailmojen luontia. Lähtekääpäs nepsyt korkeakouluihin! Menee meidän amisduunarien seurassa älynlahjat hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Väittely väittelyn vuoksi on riidanhalua. No good 😒
Vierailija kirjoitti:
Olen ekaa kertaa todella surullinen tästä kaipauksesta. Olisimmepa uskaltaneet. 😭
Mistä tiedät, että toisella oli uskalluksesta kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väittely väittelyn vuoksi on riidanhalua. No good 😒
..ja enpä huomannut korjausta väittely>välttely kuin vasta nyt 🦄
Vierailija kirjoitti:
Oon aika varma että kaikki meni juuri oikein
Jos tykkää pelata pelejä, niin sitten tykkää.
Mutta jos on älyä, niin miksi käyttäisi potentiaalin vain pelaamiseen?
Mikä saatanan vätys täällä on moderoimassa?