Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (63477)
Vierailija kirjoitti:
Ethän sä mua halua. Mun kaikki muistot liittyvät videopeleihin 😟 Videogame addicktio on mun välttelyhäiriö. Välttelen kiusatuksi tulemista sillä ja sen aiheuttamaa yksinäisyyttä. Tämä on johtanut kaventuneeseen elämänkokemukseen. Fantasiat täyttävät tyhjät sivut.
Samaistun. Mistä tiedät, ettei halua?
Ennemminkin pitkä ihana leikki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://battlefield.fandom.com/wiki/Special_Forces
Elämäni hahmoluokkana: Special Forces ---- sabotaasi- ja hiipimisoperaatioiden ekspertti.
Onkohan sulla huomiohakuisen pershärö? Kukaan ikinä ei puhu niin paljon itsestään kuin sinä ja se on aika hyvin, koska ihmiset yleensäkin tykkää puhua paljon itsestään.
Hohhoijaa. Olen psykiatrini mukaan "sosiaalisesti tuottamaton". Joten älä sotke minun nettitoimintaani oikeaan elämään. Siellä minua ei tunneta. Ja jos joku luulee tuntevansa, on psykoosissa jos vetoaa näihin teksteihin. Leponexia kuuluisi silloin kilokaupalla mennä.
Vierailija kirjoitti:
Ennemminkin pitkä ihana leikki
Mutta tiedät missä viihdyn...
Vierailija kirjoitti:
Pidän omana tietonani, kun et ole valmis kuulemaan tai vastaanottamaan.
Tämä on aidosti oikea hyvä esimerkki manipulaation yrityksestä. Tässä vaan pitäisi olla lukijalla hyvä muisti, niin ymmärtää kuinka paha yritys tämä loppupeleissä on. Irl. Kun tälläinen tulee vastaan niin ignooratkaa täysin.
Tai eihän se sulle surullista ole, kun kyse on omasta valinnastasi. Mulle on.
Kuumalta opelta kun saisi yksityisopetusta ;)
Iltaa mammoille. Olis tarjolla uusia perunoita ja silliä. Tervetuloa..
Ottaisin heti yhteyttä jos näkisin sinut täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän omana tietonani, kun et ole valmis kuulemaan tai vastaanottamaan.
Tämä on aidosti oikea hyvä esimerkki manipulaation yrityksestä. Tässä vaan pitäisi olla lukijalla hyvä muisti, niin ymmärtää kuinka paha yritys tämä loppupeleissä on. Irl. Kun tälläinen tulee vastaan niin ignooratkaa täysin.
Menepä sinä muualle selityksinesi. Hän EI halua lähestymisiäni, joten ole hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Se tässä surullista onkin.
Kumpi vaihtoehto? Madonreikä vai yksinäinen leikki?
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin heti yhteyttä jos näkisin sinut täällä.
Silmät päähän ja kiikaroimaan näkyyxs tuttui
Jos näet mut täällä, ota heti yhteyttä mielenterveyspalveluihin.
Vierailija kirjoitti:
Kuumalta opelta kun saisi yksityisopetusta ;)
Minä sain parikin kertaa. Oli IT-juttuja.
Jos ei pysty kohtaamaan tässä ja nyt vaan on kaikenlaista hampaiden koloissa: asennetta, katkeruutta ja kitkeryyttä sun muuta niin parempi ettei enää kohtaa. Jos pystyy ottamaan yhteyttä, sopimaan tapaamisen ihmisten ilmoille, kohtaamaan toisen tässä ja nyt, on vielä jotain toivoa.
Kiitos siitä.