Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (63477)
Maailman ihanin, rauhallisin ja luultavasti sen tiedekunnan älykkäin mies, josta kaikki puhuvat vain hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://battlefield.fandom.com/wiki/Special_Forces
Elämäni hahmoluokkana: Special Forces ---- sabotaasi- ja hiipimisoperaatioiden ekspertti.
Onkohan sulla huomiohakuisen pershärö? Kukaan ikinä ei puhu niin paljon itsestään kuin sinä ja se on aika hyvin, koska ihmiset yleensäkin tykkää puhua paljon itsestään.
Hohhoijaa. Olen psykiatrini mukaan "sosiaalisesti tuottamaton". Joten älä sotke minun nettitoimintaani oikeaan elämään. Siellä minua ei tunneta. Ja jos joku luulee tuntevansa, on psykoosissa jos vetoaa näihin teksteihin. Leponexia kuuluisi silloin kilokaupalla mennä.
Ihminen voi silti käyttäytyä esim. nettipalstalla huomiohakuisesti, vaikka em. persoonallisuushäiriötä ei olisikaan. Tietyissä tilanteissa voi käyttäytyminen jopa korostua. Törkeästi kutsuttu sosiaalisesti tuottamattomaksi, vaihda psykiatria. Ihan sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sun silmiäsi.
On ikävä, voisin unohtua tuijottamaan hänen silmiään lumoutuneena pitkään.
Minkä väriset silmät sinut on lumonneet? 😍
Kyllä...silmät on sielun peili ja niiden lumoukseen voi kyllä langeta.
Jäänsiniset -Sivusta
Voi ei! Minkähän väriset silmät kaivatulla oikein on? Ujona en oikein ole tohtinut katsoa. Pikavilkaisulla olen joskus katsonut ja taisivat olla tummansiniset. 🥰😘 n>m
Osu, mutta hän pystyi katsomaan silmiin, vaikka oli ujo. 😊
Olisi 🌈🏳🌈psykologi saanut oivallisesti maistaa kielipäätäni 😋👌🏻
Vierailija kirjoitti:
1. et halunnut selvittää asioita
2. halusit olla yhteyksissä vain itsekkäistä syistäsi
3. halusit vain auringon paistavan
Tangoon tarvitaan kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei pysty kohtaamaan tässä ja nyt vaan on kaikenlaista hampaiden koloissa: asennetta, katkeruutta ja kitkeryyttä sun muuta niin parempi ettei enää kohtaa. Jos pystyy ottamaan yhteyttä, sopimaan tapaamisen ihmisten ilmoille, kohtaamaan toisen tässä ja nyt, on vielä jotain toivoa.
Mikä sinua estää? Minua ei mikään muu kuin hän itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämäni hahmoluokkana: Special Forces ---- sabotaasi- ja hiipimisoperaatioiden ekspertti.
Onkohan sulla huomiohakuisen pershärö? Kukaan ikinä ei puhu niin paljon itsestään kuin sinä ja se on aika hyvin, koska ihmiset yleensäkin tykkää puhua paljon itsestään.
Hohhoijaa. Olen psykiatrini mukaan "sosiaalisesti tuottamaton". Joten älä sotke minun nettitoimintaani oikeaan elämään. Siellä minua ei tunneta. Ja jos joku luulee tuntevansa, on psykoosissa jos vetoaa näihin teksteihin. Leponexia kuuluisi silloin kilokaupalla mennä.
Ihminen voi silti käyttäytyä esim. nettipalstalla huomiohakuisesti, vaikka em. persoonallisuushäiriötä ei olisikaan. Tietyissä tilanteissa voi käyttäytyminen jopa korostua. Törkeästi kutsuttu sosiaalisesti tuottamattomaksi, vaihda psykiatria. Ihan sivusta
Theodore Millonin teorian mukaan estyneitä (AvPD) on kahdenlaisia: itseensä käpertyneitä ja heitä jotka ovat taas itsefoobisia eli takertuvat toisiin. Tämä suuntautuminen on kuitenkin hänen mukaansa suuresti muuntokykyistä.
Jokin väärinkäsitys tuli ja kaikki levisi.
Suhteen alussa (joskus) tarttee mannapuuroa ja mansikkaa ja tähtipölyä ja kaikkea kivaa. Varsinkin jos on takana jotain raskasta. Ja varsinkin jos on jo lähtökohtasesti syvästi tunteva ja pohdiskeleva.
Vihdoin olisin henkisesti valmis suhteeseen. Olisin nyt hyvä kumppani sinulle, enkä olisi itsekäs kiukkupussi. Tunnen nyt itseni ja tiedän mitä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Jokin väärinkäsitys tuli ja kaikki levisi.
Ja koska niitä oli niin paljon, tarvitaan ulkopuolinen ja puolueeton taho ratkaisemaan täysin typeriä riitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän omana tietonani, kun et ole valmis kuulemaan tai vastaanottamaan.
Tämä on aidosti oikea hyvä esimerkki manipulaation yrityksestä. Tässä vaan pitäisi olla lukijalla hyvä muisti, niin ymmärtää kuinka paha yritys tämä loppupeleissä on. Irl. Kun tälläinen tulee vastaan niin ignooratkaa täysin.
🔼
Tämä on aidosti oikea hyvä esimerkki manipulaatioyrityksestä. Tässä vaan pitäisi olla lukijalla hyvä muisti, niin ymmärtää, kuinka paha yritys tämä loppupeleissä on. Kun tällainen tulee vastaan, ignooratkaa täysin.
On älytöntä tehdä pitkällisiä päätelmiä yhden lauseen perusteella. Sinun viestisi oli nimenomaan sitä yritystä manipuloida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Theodore Millonin teorian mukaan estyneitä (AvPD) on kahdenlaisia: itseensä käpertyneitä ja heitä jotka ovat taas itsefoobisia eli takertuvat toisiin. Tämä suuntautuminen on kuitenkin hänen mukaansa suuresti muuntokykyistä.
Samat jollekulle Millonille, mutta tosiaan kukaan ikinä koskaan milloinkaan ei ole rakastanut puhua itsestään niin paljon kuin sä. Kirjoittelet pitkiä esseitä tänne itsestäsi jatkuvasti. Perusta blogi, ei täällä kukaan sun juttuja lue. Ihmisiä kiinnostaa niiden kaivattu, etkä sinä
Vierailija kirjoitti:
Suhteen alussa (joskus) tarttee mannapuuroa ja mansikkaa ja tähtipölyä ja kaikkea kivaa. Varsinkin jos on takana jotain raskasta. Ja varsinkin jos on jo lähtökohtasesti syvästi tunteva ja pohdiskeleva.
Mannapuuroa, hyi hitto. Skumppaa ja mansikoita ennemmin
Taas on yhteiskunnallisia velvoitteita hoidettu ja valmisteltu huomista päivää. Hyvää iltaa, yötä ja aamua kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mannapuuroa, hyi hitto. Skumppaa ja mansikoita ennemmin
Siinähän oli mansikoita! Mannapuuro on herkullista, samoin vispipuuro - ei kylläkään mansikkavispipuuro.
Hyvää yötä ja kauniita unia jäänsinisille...
Voi ei! Minkähän väriset silmät kaivatulla oikein on? Ujona en oikein ole tohtinut katsoa. Pikavilkaisulla olen joskus katsonut ja taisivat olla tummansiniset. 🥰😘 n>m