Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (62555)
Vierailija kirjoitti:
sateenropina kauneinta musiikkia on
Piti just sanoa, että ihana sade.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu kertois, milloin ois hyvä aika olla yhteydessä, kertoisin hänelle suoraan, et haluan nähdä hänet. Vois sit yhdessä miettiä niitä liikkuja. 🙂🧡
Aina on hyvä aika. Se vie eteenpäin tavalla, tai toisella -Sivusta
Enpä muista, milloin olis viimeksi tullut vietettyä ilta vauvalla. Oonkohan mä nyt riidellyt tarpeeksi ketjuissa. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Tapasin sattumalta entisen kaivatun vuosien takaa. Hyvältä näytti edelleen, mutta ei aiheuttanut enää mitään tunteita.
Aika tekee tehtävänsä. Kaikki laimenee.
Vierailija kirjoitti:
Enpä muista, milloin olis viimeksi tullut vietettyä ilta vauvalla. Oonkohan mä nyt riidellyt tarpeeksi ketjuissa. 🤔
Et vielä ja aikaakin on.
Vierailija kirjoitti:
..silmiisi sinisiin, eksyin ja kiinni jäin
...älähän niihin kuitenkaan huku. 😉😍
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu kertois, milloin ois hyvä aika olla yhteydessä, kertoisin hänelle suoraan, et haluan nähdä hänet. Vois sit yhdessä miettiä niitä liikkuja. 🙂🧡
Voit laittaa viestiä koska vaan.
Vierailija kirjoitti:
Missä näin kertoisi? Langassa ko harhainen??
Vierailija kirjoitti:
Miksei enää nähdä maanantaisin?
Koska sunnuntaina myyn kakkostani ja se on kauhian arka sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Miten työt sujuivat?
Olen haistavinani tässä jälleen 👌 vinoilua🤔
Vierailija kirjoitti:
sateenropina kauneinta musiikkia on
Ja hämärässä mielikuvitus lähtee liikkeelle kohti kaivattua.
Riivaajia riivaa nyt jokin asia, kakaiskaa se nyt jostain aukostanne ulos, niin helpottaa. Monta viikkoa jaksettu ärsyttää taas.
Voisin pestä hänen peffaansa isossa sadevesitynnyrissä auringonsäteiden siivilöityessä viimeisten sateenhuurujen halki nappikukkien säihkyvinä tiiraileviin silmiin.
Yksin on ok mutta olisi niin paljon mukavampaa jakaa ja tehdä asioita luotettavan kumppanin kanssa.Kyllä se läheisyyskin olisi ihan toivottavaa ja keskustelut/kinastelutkin olisi tervetulleita.