Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (62555)
Vierailija kirjoitti:
Ootko kiltti poika?
Olen. Erittäin ujo jännittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita seuraamis pyyntö. Paina sitä sinistä "seuraa" kohtaa.
Kuka
No just se eräs rohkea urhea joka uskaltautui turvakehän ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sun kans pitäs tehdä?
Laittaa seuraamis pyyntö.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastihan tuo komeus on ihan katsojan silmissä. Olen ollut useasti aika pienissäkin tapahtumissa kavereiden kanssa, ja he eivät ole edes huomanneet kuka siellä on mun ihastus tai mies kenen kanssa on juttua ja kenen kanssa poistun välillä jonnekin tai MITÄÄN.
Eivät ole kiinnittäneet huomiota niihin miehiin ollenkaan, kun taas minä kiinnitin heti kun näkökenttään iski. En olisi voinut olla huomaamatta.
Näin se on. Ei minunkaan silmääni miellytä kaverien miehet yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sun kans pitäs tehdä?
Mitä luulet 😍😜
Sinutkin olisi oikeesti kiva tavata ja katsoa oletko edes puolia siitä mitä kirjoittelet. 😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonille pusuja.
Kiitos -T sivusta
Mistä tiedät olevasi sivusta?
Ymmärsit varmaan puheistani, että olisin varattu, vaikkei näin ole. Pyörit näkemisen jälkeen mielessäni niin, että oli vaikea saada nukutuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonille pusuja.
Kiitos -T sivusta
Ei täällä ikinä osu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan hyvin harva vuosia kaivannut etenee oikeassa elämässä, mutta hienoa, jos jotkut sinne asti päätyvät. 👏🏻
Etenee, mutta ei kenenkään sellaisen kanssa, jota on joutunut vuosia kaipaamaan
Kenenhän kanssa minä sitten etenisin? Täytyy alkaa miettiä, kun kaivattu on nyt laskuista pois. 🤔
Tapaat jonkun kiinnostavan jossain kivassa paikassa :D
Tää on kiinnostava-, tai ainakin mielenkiintoinen paikka. -Sivusta
Nooh..., miten sen sanoisi.
Tarkoitin tietysti live-paikkoja, ja täällä käy ihmiset varmaankin lähinnä vaan lätisemässä omiaan - ei siksi, että tämä olisi mielenkiintoinen paikka. Harvan mielestä varmaan on, aika moni täällä pitää monia muita palstailijoita daijuna eikä haluaisi nähdä niitä.
Minä haluisin tavata täältä kaivattuni lisäksi pari muuta mielenkintoista persoonaa.
Mä taas toivon ettei mun kukaan tuttuni ole kukaan teistä täällä :D olis aika paha virhearvio kyllä, että joku paljastuisi ajatusmaailmaltaan tämmöiseksi kuin tän ketjun kirjoittelijat. Eri
Mä taas en koskaan kuvittelisi tuntevani toista ihmistä niin hyvin, että voisin vannoa, että eivät sitä tai tätä. Sivusta
Niinkö tossa sun mielestä sanottiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan hyvin harva vuosia kaivannut etenee oikeassa elämässä, mutta hienoa, jos jotkut sinne asti päätyvät. 👏🏻
Kenenhän kanssa minä sitten etenisin? Täytyy alkaa miettiä, kun kaivattu on nyt laskuista pois. 🤔
Tarkoitin tietysti live-paikkoja, ja täällä käy ihmiset varmaankin lähinnä vaan lätisemässä omiaan - ei siksi, että tämä olisi mielenkiintoinen paikka. Harvan mielestä varmaan on, aika moni täällä pitää monia muita palstailijoita daijuna eikä haluaisi nähdä niitä.
Minä haluisin tavata täältä kaivattuni lisäksi pari muuta mielenkintoista persoonaa.
Mä taas toivon ettei mun kukaan tuttuni ole kukaan teistä täällä :D olis aika paha virhearvio kyllä, että joku paljastuisi ajatusmaailmaltaan tämmöiseksi kuin tän ketjun kirjoittelijat. Eri
Mulle ihan sama vaikka tuttuja olisi täällä, mitä väliä? En mä ole täällä muiden kirjoittajien takia, kuten ei varmaan monet muutkaan? Jotan omaa tarvetta täyttämässä ihmiset täällä on, oli se sitten kaipauksen ulostaminen rinnasta verbaalisesti nettiin, tylsyyden täyttäminen, sosiaalisten tarpeiden täyttäminen, (koti)töiden välttely, asioiden prosessointi tai mitä nyt ikinä.
Ensimmäinen vastaaja
Ei kun tarkoitin sitä, etten haluaisi kenestäkään tutustani paljastuvan sellaista separia kuin täällä suurin osa on.
Olet hieno ihminen. :)
Tiedän. :)
Vierailija kirjoitti:
Kun rakastaa,ei halua mennä sekoittamaan toisen elämää.
Mutta jos se toinenkin rakastaa ja odottaa sitten turhaan etäällä olevaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ihan sama vaikka tuttuja olisi täällä, mitä väliä? En mä ole täällä muiden kirjoittajien takia, kuten ei varmaan monet muutkaan? Jotan omaa tarvetta täyttämässä ihmiset täällä on, oli se sitten kaipauksen ulostaminen rinnasta verbaalisesti nettiin, tylsyyden täyttäminen, sosiaalisten tarpeiden täyttäminen, (koti)töiden välttely, asioiden prosessointi tai mitä nyt ikinä.
Ensimmäinen vastaaja
Ei kun tarkoitin sitä, etten haluaisi kenestäkään tutustani paljastuvan sellaista separia kuin täällä suurin osa on.
Meneekö köyhät ja kipeet samaan laariin? Sivusta
Niillä ei ole mitään merkitystä, kaikkea muuta saa olla paitsi tyhmä tai ilkeä. Täällä jengi enimmäkseen just tyhmiä ja ilkeitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonille pusuja.
Kiitos -T sivusta
Ei täällä ikinä osu.
Oon vastannu sulle joskus tunnisteellakin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko kiltti poika?
Olen. Erittäin ujo jännittäjä.
Ujo jännittäjä ei välttämättä ole kiltti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin voin laittaa sulle viestiä? Oikeessa elämässä. Silleen, että sulla on aikaa ja hyvä olo? 😊
Voit laittaa viestiä koska vaan. Ja kannattaa laittaa viestiä oikeassa elämässä, jos on kiinnostunut.
No tietysti oikeassa elämässä. Mut voi siltikin toisella olla kiireitä tms., jolloin ei ehdi tai haluaisi viestiä kenenkään kanssa..
Silloin kun tunnet itse nuo asiat.