Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (62298)

Vierailija
62161/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä tänään ollut liikaa sairaita juttuja. Todellakaan halua mitään draamaa enää, enkä myöskään valheita, joiden uskomisesta ilkutaan lisää. If it is to be that way, sayonara.

Sairaat ihmiset tuovat sairasta draamaa. Koitetaan kestää.

Ei tarvitse olla edes sairas, riittää ettei vaan ole kovin älykäs. Jotkut sellaiset ihmiset luovat draaman kautta sisältöä muuten aika tyhjän tuntuiseen elämäänsä.

Toisille se draama tuntuu olevan mukavaa ja "jännittävää" ajanvietettä, siinä missä toisia se ahdistaa ja kyllästyttää pelkästään sivustakin seurattuna.

Sellanen analyysi sitten sieltä. Draama synnyttää draamaa, sitä ei tule tyhjästä. Draaman inhoaminen ei myöskään tee susta mitään älykköä. 

Tyhmät ihmiset menevät mukaan draamaan. Ei sitä draamaa niin vaan synny kenenkään elämään....

Taisi hieman kolahtaa, siltä nyt kuulostaa. Ole ihan rauhassa sellainen kuin olet, ei sun tarvi miellyttää mua tai ylipäätään kaikkia :D

🤔 sitä draamaa ulkopuolinen draamailija pystyy muodostamaan muidenkin elämään kuka sitä ei edes halua.

Vierailija
62162/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/a/74-20237648

Näillä on sellanen etu, että ovat sukupolvien ajalta stressi-vapaita sota-asioista. Tosin kuin Itä-Suomessa. Sota ja sodan uhka tulee eri tavalla iholle kun elää rajan lähellä, aivan erilainen stressitekijä. Toisaalta, idässä on aina ollut myös köyhempää, lännellä on vaurastuttu maanviljelyllä kauan aikaa sitten.

Oikeesti joku avaa tänne ilman mitään saatesanoja jaetun linkin? Itellä tulis mieleenkään vaivautua kun ei se aloittajakaan ole vaivautunut edes aihetta kertomaan. Tuollainen ansaitse kommentointia. Sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
62163/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi olla vain luonnollinen ja ottaa vastaan se mitä elämä meille tarjoaa. Muuta ei oikeastaan kuulukaan haluta.

Sarkasmiakos sieltä heittelet.

Vierailija
62164/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä koskaan kirjoittaessa mä-muotoa vaan aina minää.

Hyvä tietää. Mä käytän kaikkia: mä, minä, meitsi, meikämandoliini, mandoton meikä jne...

Vierailija
62165/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle käy pien myös 😍😜 Ei haittaa. Saan herkästi. Joten koolla ei väliä. Kunhan ei ihan lerppa ole

Mulle kokoa paljon tärkeämpää on 

- oikea tuoksu (jos mies haisee väärältä, ei mitään mahiksia)

- oikea energia joka matchaa minun energiani kanssa

- oikeanlainen tunnelma joka avaa kehot ja saa ne sulautumaan yhteen - eli ei saa ikään kuin tiedostaa ja tuntea kehoa erillisenä, siitä tulee kiihotuksen vievä robotti-olo 

Sitten jos nuo kaikki asiat on oikein, niin tapahtuu taikoja!

*mätsää

Finglish on erotiikantappaja.

Eri

Siis mikä ihmeen "mätsää"?

Jos olisin halunnut kirjoittaa tuon täysin suomeksi, olisin tietysti kirjoittanut, että energia joka sopii yhteen omani kanssa, "harmoniassa oleva energia omani kanssa" tms. En mitään ihmeen "mätsää".

Mutta jos ~finglish~ on sulle erotiikantappaja, niin olet luultavasti ihan väärää sukupolveakin :D

Vierailija
62166/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus, joissakin tapauksissa sen toisen kuuluukin olla saavuttamaton. 

Kaikilta pelailijoilta voisi sokaista silmät.

Miten olisi aivojesi lobotoiminen? 

Olen monesti sitäkin miettinyt.

Kammottavia ajatuksia tuollaiset.

T.Lobotomia henkilön nähnyt

Ehkei nyt ihan konkreettisesti tarkoitettukaan. Lobotomiasta puhutaan, kun halutaan ns. vaihtaa pää. Ainakin omassa tuttavapiirissäni. Minulle asiaa ehdottanut tuskin tarkoitti sitä mitenkään hyväntahtoisesti.

Sitä varmaan vähän ärsytti se kun taas kerran kävit omaa tilannettasi reflektoimassa jonkun yoisen viestissä ja olkiukkosi oli yhtä aggressiivinen kuten aina. Et tiedä aloittajan tilannetta, joten kommenttisi oli tarpeettoman ilkeä. Sivusta.

Onneksi sinä olet aina yhtä sovinnollinen. 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

No enpä ole ehdottanut silmien sokaisua kyllä kenellekään.

Vierailija
62167/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan hyvin harva vuosia kaivannut etenee oikeassa elämässä, mutta hienoa, jos jotkut sinne asti päätyvät. 👏🏻

Etenee, mutta ei kenenkään sellaisen kanssa, jota on joutunut vuosia kaipaamaan 

Kenenhän kanssa minä sitten etenisin? Täytyy alkaa miettiä, kun kaivattu on nyt laskuista pois. 🤔

Tapaat jonkun kiinnostavan jossain kivassa paikassa :D

Tää on kiinnostava-, tai ainakin mielenkiintoinen paikka. -Sivusta

Nooh..., miten sen sanoisi. 

Tarkoitin tietysti live-paikkoja, ja täällä käy ihmiset varmaankin lähinnä vaan lätisemässä omiaan - ei siksi, että tämä olisi mielenkiintoinen paikka. Harvan mielestä varmaan on, aika moni täällä pitää monia muita palstailijoita daijuna eikä haluaisi nähdä niitä.

Minä haluisin tavata täältä kaivattuni lisäksi pari muuta mielenkintoista persoonaa.

Vierailija
62168/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole riittävän hyvä. En ole riittävän kiltti. En ole tarpeeksi arvokas. Olen puuduttavaa seuraa. En ole unelmieni veroinen. Kukaan ei halua toteuttaa mitään kivaa mun kanssa. Kukaan ei tykkää minusta.

Vierailija
62169/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reijo ei taida aavistaa kenet huomenna tapaa, ei taida muistaa 😍😜 no huomisen jälkeen ei pysy se kaveri pöksyissään 😍😜 Tulee iloinen jälleen näkeminen

Vierailija
62170/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmien sokaisu on metafora, ja niille, joiden on vaikea ymmärtää kuvaannollista kieltä, kyse oli siitä, että jos tarvitsee pelailla toisten tunteilla, on se huomattavasti vaikeampaa ilman silmiä. Tunteilla leikkijöillä ei ole kaikki muitakaan tarvittavia elimiä kuten sydäntä.

Edelleenkin kommenttisi oli olkiukko. Ei aloittaja kirjoittanut pelailusta mitään, sä vain tulkitsit niin, koska sun on vaikeaa käsittää kuvainnollista kieltä.

Vierailija
62171/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole riittävän hyvä. En ole riittävän kiltti. En ole tarpeeksi arvokas. Olen puuduttavaa seuraa. En ole unelmieni veroinen. Kukaan ei halua toteuttaa mitään kivaa mun kanssa. Kukaan ei tykkää minusta.

Kuulostat niin pirteältä tapaukselta, et ei voi kun ihmetellä miksi ei...

Vierailija
62172/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan hyvin harva vuosia kaivannut etenee oikeassa elämässä, mutta hienoa, jos jotkut sinne asti päätyvät. 👏🏻

Etenee, mutta ei kenenkään sellaisen kanssa, jota on joutunut vuosia kaipaamaan 

Kenenhän kanssa minä sitten etenisin? Täytyy alkaa miettiä, kun kaivattu on nyt laskuista pois. 🤔

Tapaat jonkun kiinnostavan jossain kivassa paikassa :D

Tää on kiinnostava-, tai ainakin mielenkiintoinen paikka. -Sivusta

Nooh..., miten sen sanoisi. 

Tarkoitin tietysti live-paikkoja, ja täällä käy ihmiset varmaankin lähinnä vaan lätisemässä omiaan - ei siksi, että tämä olisi mielenkiintoinen paikka. Harvan mielestä varmaan on, aika moni täällä pitää monia muita palstailijoita daijuna eikä haluaisi nähdä niitä.

Minä haluisin tavata täältä kaivattuni lisäksi pari muuta mielenkintoista persoonaa.

Eli kenet?

Vierailija
62173/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota kehenkään.

Vierailija
62174/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä tänään ollut liikaa sairaita juttuja. Todellakaan halua mitään draamaa enää, enkä myöskään valheita, joiden uskomisesta ilkutaan lisää. If it is to be that way, sayonara.

Sairaat ihmiset tuovat sairasta draamaa. Koitetaan kestää.

Ei tarvitse olla edes sairas, riittää ettei vaan ole kovin älykäs. Jotkut sellaiset ihmiset luovat draaman kautta sisältöä muuten aika tyhjän tuntuiseen elämäänsä.

Toisille se draama tuntuu olevan mukavaa ja "jännittävää" ajanvietettä, siinä missä toisia se ahdistaa ja kyllästyttää pelkästään sivustakin seurattuna.

Sellanen analyysi sitten sieltä. Draama synnyttää draamaa, sitä ei tule tyhjästä. Draaman inhoaminen ei myöskään tee susta mitään älykköä. 

Tyhmät ihmiset menevät mukaan draamaan. Ei sitä draamaa niin vaan synny kenenkään elämään....

Taisi hieman kolahtaa, siltä nyt kuulostaa. Ole ihan rauhassa sellainen kuin olet, ei sun tarvi miellyttää mua tai ylipäätään kaikkia :D

Minkä täällä pitäisi kolahtaa? 

Vierailija
62175/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietarsaaren asiat ovat todella 

mallillaan. Kki on kuin satumaa.

Olen jopa miettinyt Pietarsaarta asuinpaikkanani. 

..

Ajatelkaa, jos tällainen Savossa 

tapahtuneiden useiden

omituisten asioiden 'surreaalisuma' 

olisi [kenelle tahansa] Pietarsaareen

eli Jeppikseen koronaevakkoon

lähteneelle naiselle tapahtunut, 

niin en yhtään ihmettelisi, jos ja kun 

Pietarsaaren kki olisi kaltaistani 

kovia kokenutta tulijaa 

viimeistään tässä kohtaa lähestynyt. Henkilökohtainen kirje: anteeksipyyntö, 

myötätuntoiset pahoittelut,

kenties korvausavustuskin, summa y.

Kiitoksena tekemästäni työstä ja 

hyvityksenä kohtuuttomasta vuosien piinasta. My two cents. Jotkut osaavat. E

Vierailija
62176/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤔 puuduttava seura varmasti jollekin kipua kärsivälle hyvä.

Vierailija
62177/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota kalja, kyllä se siitä.

Vierailija
62178/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi olla vain luonnollinen ja ottaa vastaan se mitä elämä meille tarjoaa. Muuta ei oikeastaan kuulukaan haluta.

Tyytyminen ei kuulu repertuaariin.

Tutustuin yhteen köyhän perheen lapseen, en ollut ehkä aiemmin sellaisia tuntenut? Ja koska olen tutustunut vain tuohon yhteen, niin en voi yleistää, mutta sellainen eroavaisuus hänessä alkoi häiritsemään, että meidän standardit oli aivan erit. Hän tyytyi paljon vähempään kuin minä, ja olisi halunnut jäädä niille sijoilleen tyytymään. Minulle se taso taas ei kelvannut ollenkaan.

En tarkoittanut että täytyisi tyytyä mutta joillekin tämä tyyli elää sopii hyvin eivätkä koe tyytyvänsä mihinkään. Kaikki sujuu luonnollisesti ilman laskelmointia, tämä vapauttaa elämää.

Vierailija
62179/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En luota kehenkään.

Ei kannatakaan. 

Vierailija
62180/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt kuule! Itseään on hyvä oppia arvostamaan💛

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän