Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (62298)

Vierailija
62141/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan hyvin harva vuosia kaivannut etenee oikeassa elämässä, mutta hienoa, jos jotkut sinne asti päätyvät. 👏🏻

Etenee, mutta ei kenenkään sellaisen kanssa, jota on joutunut vuosia kaipaamaan 

Kenenhän kanssa minä sitten etenisin? Täytyy alkaa miettiä, kun kaivattu on nyt laskuista pois. 🤔

Tapaat jonkun kiinnostavan jossain kivassa paikassa :D

Juu, niitähän on joka oksalla. Sen kun vain valitsee.

Vierailija
62142/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä tänään ollut liikaa sairaita juttuja. Todellakaan halua mitään draamaa enää, enkä myöskään valheita, joiden uskomisesta ilkutaan lisää. If it is to be that way, sayonara.

Sairaat ihmiset tuovat sairasta draamaa. Koitetaan kestää.

Ei tarvitse olla edes sairas, riittää ettei vaan ole kovin älykäs. Jotkut sellaiset ihmiset luovat draaman kautta sisältöä muuten aika tyhjän tuntuiseen elämäänsä.

Toisille se draama tuntuu olevan mukavaa ja "jännittävää" ajanvietettä, siinä missä toisia se ahdistaa ja kyllästyttää pelkästään sivustakin seurattuna.

Sellanen analyysi sitten sieltä. Draama synnyttää draamaa, sitä ei tule tyhjästä. Draaman inhoaminen ei myöskään tee susta mitään älykköä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
62143/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu on meistä se, joka rajoittaa tämän etenemistä. Mä oisin ihan valmiina, ollut jo kauan. 😊

Oletko kertonut hänelle halusi oikeassa elämässä?

Ei hän ole, ja alun jälkeen piilottikin todella hyvin. :)

Kysyin AP:lta.

Hän tietää mun ajatukset, mutta kun ne ei yksin riitä.. 🙂

Vierailija
62144/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon funtsinu,että mitä me täällä tehdään?

Ollaan niin saamattomia kumpikin tässä asiassa.

Hypätkää vaikka narua.

Vierailija
62145/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan hyvin harva vuosia kaivannut etenee oikeassa elämässä, mutta hienoa, jos jotkut sinne asti päätyvät. 👏🏻

Kenenhän kanssa minä sitten etenisin? Täytyy alkaa miettiä, kun kaivattu on nyt laskuista pois. 🤔

Tää on kiinnostava-, tai ainakin mielenkiintoinen paikka. -Sivusta

Vierailija
62146/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmien sokaisu on metafora, ja niille, joiden on vaikea ymmärtää kuvaannollista kieltä, kyse oli siitä, että jos tarvitsee pelailla toisten tunteilla, on se huomattavasti vaikeampaa ilman silmiä. Tunteilla leikkijöillä ei ole kaikki muitakaan tarvittavia elimiä kuten sydäntä.

Vierailija
62147/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu on meistä se, joka rajoittaa tämän etenemistä. Mä oisin ihan valmiina, ollut jo kauan. 😊

AP ei ole kaipaamasi, koska se olen minä, tuo kysyjä.

Vierailija
62148/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tänään puhunut lobotomiasta.

Olen sen joskus täällä maininnut.

Se oli historiamme yksi tyypillisiä

'kauhukabinetin' metodeja >

mielisairaalan kroonikkopotilaiden hoitokeinona.

Sanalla on hyvin synkkä kaiku 

mt-potilashistorian tähden.

En usko menetelmää enää

käytettävän missään. E

Vierailija
62149/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmien sokaisu on metafora, ja niille, joiden on vaikea ymmärtää kuvaannollista kieltä, kyse oli siitä, että jos tarvitsee pelailla toisten tunteilla, on se huomattavasti vaikeampaa ilman silmiä. Tunteilla leikkijöillä ei ole kaikki muitakaan tarvittavia elimiä kuten sydäntä.

Kukaan ei leiki teidän tunteilla, tuskin tietävät teidän olevan olemassa. Teillä on joku massapsykoosi käynnissä.

Vierailija
62150/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä koskaan kirjoittaessa mä-muotoa vaan aina minää.

Vierailija
62151/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiättekö miltä tuntuu kun elämäsi tärkein ihminen paljastuu valehtelijaksi? Voin kertoa että hemmetin pahalta. 10v. Sirkusta ja koetapa miettiä mikä on totta ja mikä ei. Mutta se pitää paikkansa että luottamuksen voi menettää vain kerran. Hyi hemmetti mikä olo.

Vierailija
62152/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on tärkeää että minuun luotetaan ja että minua pidetään turvallisena ihmisenä joten sallin sinun kertoa kaikki mielipahasi minua koskien minulle. En pidä siitä että olen loukannut ketään enkä tiedä siitä.

Mulle on myös tärkeää, luottamus ja luotettavuus. Keskustelu on myös tärkeää ja ymmärrys, edes yritys ymmärtää vastapuolta. Kumppanuuden rakentamista vakaalle pohjalle.

Vierailija
62153/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän molempia. 

Mä ja minä. E

Vierailija
62154/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä tänään ollut liikaa sairaita juttuja. Todellakaan halua mitään draamaa enää, enkä myöskään valheita, joiden uskomisesta ilkutaan lisää. If it is to be that way, sayonara.

Sairaat ihmiset tuovat sairasta draamaa. Koitetaan kestää.

Ei tarvitse olla edes sairas, riittää ettei vaan ole kovin älykäs. Jotkut sellaiset ihmiset luovat draaman kautta sisältöä muuten aika tyhjän tuntuiseen elämäänsä.

Toisille se draama tuntuu olevan mukavaa ja "jännittävää" ajanvietettä, siinä missä toisia se ahdistaa ja kyllästyttää pelkästään sivustakin seurattuna.

Sellanen analyysi sitten sieltä. Draama synnyttää draamaa, sitä ei tule tyhjästä. Draaman inhoaminen ei myöskään tee susta mitään älykköä. 

Tyhmät ihmiset menevät mukaan draamaan. Ei sitä draamaa niin vaan synny kenenkään elämään....

Taisi hieman kolahtaa, siltä nyt kuulostaa. Ole ihan rauhassa sellainen kuin olet, ei sun tarvi miellyttää mua tai ylipäätään kaikkia :D

Vierailija
62155/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle käy pien myös 😍😜 Ei haittaa. Saan herkästi. Joten koolla ei väliä. Kunhan ei ihan lerppa ole

Mulle kokoa paljon tärkeämpää on 

- oikea tuoksu (jos mies haisee väärältä, ei mitään mahiksia)

- oikea energia joka matchaa minun energiani kanssa

- oikeanlainen tunnelma joka avaa kehot ja saa ne sulautumaan yhteen - eli ei saa ikään kuin tiedostaa ja tuntea kehoa erillisenä, siitä tulee kiihotuksen vievä robotti-olo 

Sitten jos nuo kaikki asiat on oikein, niin tapahtuu taikoja!

*mätsää

Finglish on erotiikantappaja.

Eri

Vierailija
62156/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiiättekö miltä tuntuu kun elämäsi tärkein ihminen paljastuu valehtelijaksi? Voin kertoa että hemmetin pahalta. 10v. Sirkusta ja koetapa miettiä mikä on totta ja mikä ei. Mutta se pitää paikkansa että luottamuksen voi menettää vain kerran. Hyi hemmetti mikä olo.

Olet onneksi noin anteeksiantavainen että jaksat kaivata toista ihan joka päivä täällä!!!

Vierailija
62157/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP ei ole kaipaamasi, koska se olen minä, tuo kysyjä.

Kun nyt sitten tiedät tuon kaiken, niin mitä aiot sillä tiedolla tehdä? 🙂

Vierailija
62158/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kiinnostava-, tai ainakin mielenkiintoinen paikka. -Sivusta

Nooh..., miten sen sanoisi. 

Tarkoitin tietysti live-paikkoja, ja täällä käy ihmiset varmaankin lähinnä vaan lätisemässä omiaan - ei siksi, että tämä olisi mielenkiintoinen paikka. Harvan mielestä varmaan on, aika moni täällä pitää monia muita palstailijoita daijuna eikä haluaisi nähdä niitä.

Vierailija
62159/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla vain luonnollinen ja ottaa vastaan se mitä elämä meille tarjoaa. Muuta ei oikeastaan kuulukaan haluta.

Vierailija
62160/62298 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi olla vain luonnollinen ja ottaa vastaan se mitä elämä meille tarjoaa. Muuta ei oikeastaan kuulukaan haluta.

Tyytyminen ei kuulu repertuaariin.

Tutustuin yhteen köyhän perheen lapseen, en ollut ehkä aiemmin sellaisia tuntenut? Ja koska olen tutustunut vain tuohon yhteen, niin en voi yleistää, mutta sellainen eroavaisuus hänessä alkoi häiritsemään, että meidän standardit oli aivan erit. Hän tyytyi paljon vähempään kuin minä, ja olisi halunnut jäädä niille sijoilleen tyytymään. Minulle se taso taas ei kelvannut ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme