Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (62125)

Vierailija
62101/62125 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle käy pien myös 😍😜 Ei haittaa. Saan herkästi. Joten koolla ei väliä. Kunhan ei ihan lerppa ole

Mulle kokoa paljon tärkeämpää on 

- oikea tuoksu (jos mies haisee väärältä, ei mitään mahiksia)

- oikea energia joka matchaa minun energiani kanssa

- oikeanlainen tunnelma joka avaa kehot ja saa ne sulautumaan yhteen - eli ei saa ikään kuin tiedostaa ja tuntea kehoa erillisenä, siitä tulee kiihotuksen vievä robotti-olo 

Sitten jos nuo kaikki asiat on oikein, niin tapahtuu taikoja!

Harmi että kaikki nuo hieman väljähtää ajan kanssa, mut alkuun se on mahtavaa.

Vierailija
62102/62125 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei musta tarvitse kuin yhden empaattisen naisen tykätä. En tykkää itsekään valtaosasta ihmisistä - ovat osoittaneet kerta toisensa jälkeen että he rakastavat draamaa.

Jos naiset sinua lähestyvät jatkuvasti, voisi olla peiliin katsomisen paikka. Etenkin jos siitä syntyy draamaa.

Naiset voivat lähestyä jatkuvasti kiinnostavaa, hyväkäytöksistä, raamikasta miestä. Ja monet rakadtavat draamaa, sekä miehet että naiset. Rauhallinenkin mies voi joutua sellaisen pyöritykseen ilman varsinaista omaa osuuttaan. Eli kaikki ongelmat ei ratkea aina peiliin katsomalla.

t. Yksi empaattinen nainen, joka ei pidä draamasta

Voi toki, mutta ei voi myöskään tietää, mitä se rauhallinen, hyväkäytöksinen ja raamikas mies puuhastelee kylillä.

Onkohan sun ajatusmaailmassa vainoharhaisuus lähtenyt vähän laukalle? Leinon runon sanoin ”näet kauhut kaikkialla..”?

Totuus on aina tottakai hyvä nähdä. Sivusta.

Ja se totuusko on nähdä kanssaihmisensä lähtökohtaisesti petollisina, kieroina, epärehellisinä pettureina? Ei, kyllä on tuo on vain sinun ”totuutesi” ja kertoo ensisijaisesti sinusta itsestäsi ja toimintatavoistasi. Rehellinen ihminen lähtökohtaisesti luottaa muihinkin.

Sokea ehkä luottaa. Kommenttisi meni hieman ohitse, tsekkaa ajatusmaailmasi ja tunnetilasi, ne vaikuttavat tilannetajuusikin. Ymmärrä myös lähtökohtaisesti muitakin osapuolia kun keskustelet, se kuuluu hyviin tapoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
62103/62125 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä tänään ollut liikaa sairaita juttuja. Todellakaan halua mitään draamaa enää, enkä myöskään valheita, joiden uskomisesta ilkutaan lisää. If it is to be that way, sayonara.

Sairaat ihmiset tuovat sairasta draamaa. Koitetaan kestää.

Vierailija
62104/62125 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, näin tänään taksin jonka rekkari oli kel-4

Vierailija
62105/62125 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tipu💕

Oletko hän jolla on pieni ****?

Kysyin, en siksi että sillä koollasi on mitään merkitystä koska aivan muut jutut ratkaisee kemiat ym.  mutta jos oletkin se tyyppi niin meillä ei kemiat eikä ajatusmaailma kohtaa.

Mut jos ei itse pidä koostaan.. 😕 Sivu

Naiset tunnetusti tykkää mieheistä joilla on noin hyvä itsetunto. 👍

Vierailija
62106/62125 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle käy pien myös 😍😜 Ei haittaa. Saan herkästi. Joten koolla ei väliä. Kunhan ei ihan lerppa ole

Mulle kokoa paljon tärkeämpää on 

- oikea tuoksu (jos mies haisee väärältä, ei mitään mahiksia)

- oikea energia joka matchaa minun energiani kanssa

- oikeanlainen tunnelma joka avaa kehot ja saa ne sulautumaan yhteen - eli ei saa ikään kuin tiedostaa ja tuntea kehoa erillisenä, siitä tulee kiihotuksen vievä robotti-olo 

Sitten jos nuo kaikki asiat on oikein, niin tapahtuu taikoja!

Harmi että kaikki nuo hieman väljähtää ajan kanssa, mut alkuun se on mahtavaa.

Mä en osaa sanoa, ei ole kokemusta niin pitkästä ajasta. Mutta vanhemmilla sukulaisilla on ainakin säilynyt sellainen päivittäinen pussailu, koskettelu ja selkeä seksuaalinen vetovoima, eli vaikka se hieman väljähtäisikin, niin ainakin joku liima ja viehtymys säilyy :)

Vierailija
62107/62125 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä tänään ollut liikaa sairaita juttuja. Todellakaan halua mitään draamaa enää, enkä myöskään valheita, joiden uskomisesta ilkutaan lisää. If it is to be that way, sayonara.

Ei tarvitse olla edes sairas, riittää ettei vaan ole kovin älykäs. Jotkut sellaiset ihmiset luovat draaman kautta sisältöä muuten aika tyhjän tuntuiseen elämäänsä.

Toisille se draama tuntuu olevan mukavaa ja "jännittävää" ajanvietettä, siinä missä toisia se ahdistaa ja kyllästyttää pelkästään sivustakin seurattuna.

Vierailija
62108/62125 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tipu💕

Kysyin, en siksi että sillä koollasi on mitään merkitystä koska aivan muut jutut ratkaisee kemiat ym.  mutta jos oletkin se tyyppi niin meillä ei kemiat eikä ajatusmaailma kohtaa.

Mut jos ei itse pidä koostaan.. 😕 Sivu

Naiset tunnetusti tykkää mieheistä joilla on noin hyvä itsetunto. 👍

Enemmän mun täytyy miellyttää itseäni kuin ketään muuta. Toki kyllä sitä toivoo, et kaivattukin tykkäisi ja ihan joka kohdasta. 🙂 Sivu

Vierailija
62109/62125 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tipu💕

Seli seli

Vierailija
62110/62125 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla edes sairas, riittää ettei vaan ole kovin älykäs. Jotkut sellaiset ihmiset luovat draaman kautta sisältöä muuten aika tyhjän tuntuiseen elämäänsä.

Toisille se draama tuntuu olevan mukavaa ja "jännittävää" ajanvietettä, siinä missä toisia se ahdistaa ja kyllästyttää pelkästään sivustakin seurattuna.

No siis terve ihminenhän ei edes tee tuollaista. Sairaita on ollut aina eivätkä kaikki ymmärrä sitä, siksi saat sympatiani kuitenkin. Osa taas ei tunnusta näitä sairaiksi, se on hieman huono homma.

Vierailija
62111/62125 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
62112/62125 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis terve ihminenhän ei edes tee tuollaista. Sairaita on ollut aina eivätkä kaikki ymmärrä sitä, siksi saat sympatiani kuitenkin. Osa taas ei tunnusta näitä sairaiksi, se on hieman huono homma.

Aivan juu, sinä jonka nimeä en enää muista. Jostain Tampereen seudulta kuitenkin rantauduit palstalle jankuttamaan mielisairauttasi silloin kun Miki Liukkonen kuoli, olit erittäin obsessoitunut häneen ja lapset sulta viety.

Ai niin, Jonna se taisi olla?

Vierailija
62113/62125 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan juu, sinä jonka nimeä en enää muista. Jostain Tampereen seudulta kuitenkin rantauduit palstalle jankuttamaan mielisairauttasi silloin kun Miki Liukkonen kuoli, olit erittäin obsessoitunut häneen ja lapset sulta viety.

Ai niin, Jonna se taisi olla?

No hyvin muistit. Ilmeisesti kipu oli riittävä.

Vierailija
62114/62125 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon funtsinu,että mitä me täällä tehdään?

Vierailija
62115/62125 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan niin saamattomia kumpikin tässä asiassa.

Vierailija
62116/62125 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin minä. Mikähän mua pidättelee vielä?

Vierailija
62117/62125 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tätä mietin. Kun haluaisi jo päästä iholle. Edes halaamaan, jos ei muuta. Iho huutaa kosketusta. 😍🧡

Vierailija
62118/62125 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/a/74-20237648

Näillä on sellanen etu, että ovat sukupolvien ajalta stressi-vapaita sota-asioista. Tosin kuin Itä-Suomessa. Sota ja sodan uhka tulee eri tavalla iholle kun elää rajan lähellä, aivan erilainen stressitekijä. Toisaalta, idässä on aina ollut myös köyhempää, lännellä on vaurastuttu maanviljelyllä kauan aikaa sitten.

Vierailija
62119/62125 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Draamatonta elämä intohimoisen ja arvostavan miehen kanssa, mikä olis sen parempaa.  läsnäoloa, läheisyyttä ja yhteistä tekemistä. 

Vierailija
62120/62125 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi jostain syystä suomenruotsalaisten yhteisöt on sosiaalisempia ja se on itsessään suojaava tekijä monessa asiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi