Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (62109)

Vierailija
62081/62109 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna patoutumien purkautua.

Vierailija
62082/62109 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olethan ok? Toivon ettei hommia ole kasatunut ihan liikaa.

Sivusta hihittelen, että aina kasaantuu kaikkea hommaa.

Terveisin: nainen joka ui, sukeltaa ja lentää samaan aikaan

Ei minulta.

Vähän samoin ajatuksin tosin;

vaikka metaforisesti.

Olen siirtynyt observoivaan

rooliin mitä tulee tämän sivuston 

käyttämiseen. 

~

Mentaalisesti stimuloivaa

viikkoa itse kullekin. 

~

Älköön kukaan kadottako

yhtään avainta kimpustaan .🔑

🥸gE

Siis täytyykö anonyymiin päivitykseen tulla kertomaan erikseen, ettei ole jotain kirjoittanut? Onko sellainen tapana täällä?

On. Jokaiseen viestiin tulee palstan muiden 19 henkilön ilmoittaa, ettei viesti ollut häneltä. Jos viesti olisi voinut olla häneltä, pitää se myös ilmoittaa. Jos viesti menee tunteisiin, pitää syyttää trolliksi tai poistattaa viesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
62083/62109 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun trauma aktivoituu et käyttäydy aikuisen tavoin. Käyttäydyt sen ikäisenä kuin haava syntyi. 

Se oli noin viiden vanhana kun jouduin ensi kertaa puolustamaan ja estämään tappamista kahden ihmisen välillä. Siitä aina 17 ikävuoteen asti.

Miksi joku alapeukuttaa tälläistä?! Päässä vikaa.

Vierailija
62084/62109 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt! Meinaa Reijo astua kuvioihin 😍😜 Eihän tässä hurahtanutkaan kuin 18vuotta. Reijossa on kyllä sitä jotain särmää 😍😜 Mitä luultavammin panisin. Aikoinaan en antanut

Vierailija
62085/62109 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun trauma aktivoituu et käyttäydy aikuisen tavoin. Käyttäydyt sen ikäisenä kuin haava syntyi. 

Se oli noin viiden vanhana kun jouduin ensi kertaa puolustamaan ja estämään tappamista kahden ihmisen välillä. Siitä aina 17 ikävuoteen asti.

Miksi joku alapeukuttaa tälläistä?! Päässä vikaa.

Lue otsikko niin tiedät 🤦🏻‍

Vierailija
62086/62109 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua.

Kaipaan myös niin, etten löydä sanojakaan siihen.  Ei häviä järjellä, ei tosiasioilla.

Voimalla, väkivallalla? 😃

Vierailija
62087/62109 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Onko tieto vai arvaus?

Vierailija
62088/62109 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulta.

vaikka metaforisesti.

käyttämiseen. 

~

viikkoa itse kullekin. 

~

Älköön kukaan kadottako

🥸gE

Siis täytyykö anonyymiin päivitykseen tulla kertomaan erikseen, ettei ole jotain kirjoittanut? Onko sellainen tapana täällä?

On. Jokaiseen viestiin tulee palstan muiden 19 henkilön ilmoittaa, ettei viesti ollut häneltä. Jos viesti olisi voinut olla häneltä, pitää se myös ilmoittaa. Jos viesti menee tunteisiin, pitää syyttää trolliksi tai poistattaa viesti.

Heh, kerrankin jollain on ainakin realistinen käsitys siitä, kuinka monta ihmistä täällä käy.

Eli vaikka tämä onkin kävijätilastoiltaan aika suosittu palsta, niin täällä ei todellakaan käy puoli Suomea, vaan samat tyypit päivästä ja vuodesta toiseen. Palstaa ei tarvitse kauaa lukea, kun alkaa hahmottamaan, miten suuri osa koko palstan viesteistä tulee muutaman (mieleltään järkkyneen tai vähintäänkin negatiivisella tavalla "erikoisen") aktiivikirjoittajan näppikseltä. Samat hahmot pyörivät palstalla, ja jotkut ottavat heidän jutut ns. tosissaan ja pitävät vertaisinaan ns. normaaleina ihmisinä. 

Sivusta

Vierailija
62089/62109 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että me tavataan. En tiedä missä ja milloin mutta se tuntuu 😻

Vierailija
62090/62109 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. eräästäkin perheen isästä, josta kukaan ei varmasti olisi ajatellut, että hän mitään suhmuroisi, joku lähetti vaimolle kuvan, jossa mies makoili vieraan naisen vieressä jollakin työreissulla. Ihan itse olen kuvan nähnyt.

Tekoälyn tuotoksia.

Ysärillä ei ollut tekoälyä.

Vierailija
62091/62109 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Mieluummin sitä eläisi ilman traumoja.

Vierailija
62092/62109 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä tänään ollut liikaa sairaita juttuja. Todellakaan halua mitään draamaa enää, enkä myöskään valheita, joiden uskomisesta ilkutaan lisää. If it is to be that way, sayonara.

Ei sinua ole kukaan ilkkunut, höpsö. 💕

Vierailija
62093/62109 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tipu💕

Oletko hän jolla on pieni ****?

Kysyin, en siksi että sillä koollasi on mitään merkitystä koska aivan muut jutut ratkaisee kemiat ym.  mutta jos oletkin se tyyppi niin meillä ei kemiat eikä ajatusmaailma kohtaa.

😂 Juu ei. Siis en ole.

Vierailija
62094/62109 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulta.

vaikka metaforisesti.

käyttämiseen. 

~

viikkoa itse kullekin. 

~

Älköön kukaan kadottako

🥸gE

Et ole vielä tutustunut siihen, enkä tiedä mitä pidät pienenä. Hieman jännittää nyt. :D 

Vierailija
62095/62109 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kätsy kysymys olis joillekin myös, miten estää traumaa aktivoitumasta? Koska se on terveelle hyvin helppoa vältellä sitä olotilaa, joka tuo ne traumat mieleen (eli jos nukkuu ja syö, ei traumat vaivaa). Sairaalle se on vaikeampaa, kun uni on häiriintynyt ja kipu aiheuttaa pahoinvointia, jolloin keho palaa siihen olotilaan, jossa traumamuistot aktivoituvat. Siksi sairastuneet olis hyvä jättää rauhaan, ettei tulis mitään turhia konflikteja, joissa tulee vatvottua väkisinkin menneitä, kun se tila on päällä.

Vierailija
62096/62109 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa iltapäivää kaivatulleni !

Vierailija
62097/62109 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy pien myös 😍😜 Ei haittaa. Saan herkästi. Joten koolla ei väliä. Kunhan ei ihan lerppa ole

Vierailija
62098/62109 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kätsy kysymys olis joillekin myös, miten estää traumaa aktivoitumasta? Koska se on terveelle hyvin helppoa vältellä sitä olotilaa, joka tuo ne traumat mieleen (eli jos nukkuu ja syö, ei traumat vaivaa). Sairaalle se on vaikeampaa, kun uni on häiriintynyt ja kipu aiheuttaa pahoinvointia, jolloin keho palaa siihen olotilaan, jossa traumamuistot aktivoituvat. Siksi sairastuneet olis hyvä jättää rauhaan, ettei tulis mitään turhia konflikteja, joissa tulee vatvottua väkisinkin menneitä, kun se tila on päällä.

Tai jos molemmilla on hallitsematon trauma, niin silloin varmaan ymmärtävät toisiaan? Ei sellainen, jolla ei vakavia traumoja ole tai ainakaan traumat eivät ole enää aktiivisena, jaksa ihmistä joka on traumojen heiteltävänä. 

Positiivisena asiana kerrottakoon, että niistä traumoistakin voi kasvaa yli ja tasaantua. Mutta en tiedä, kuinka hyvin se onnistuu enää aikuisena? Olen nähnyt tuollaisia tapauksia vain nuorien, pari-kolmekymppisten kohdalla. 

Vierailija
62099/62109 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle käy pien myös 😍😜 Ei haittaa. Saan herkästi. Joten koolla ei väliä. Kunhan ei ihan lerppa ole

Mulle kokoa paljon tärkeämpää on 

- oikea tuoksu (jos mies haisee väärältä, ei mitään mahiksia)

- oikea energia joka matchaa minun energiani kanssa

- oikeanlainen tunnelma joka avaa kehot ja saa ne sulautumaan yhteen - eli ei saa ikään kuin tiedostaa ja tuntea kehoa erillisenä, siitä tulee kiihotuksen vievä robotti-olo 

Sitten jos nuo kaikki asiat on oikein, niin tapahtuu taikoja!

Vierailija
62100/62109 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tipu💕

Oletko hän jolla on pieni ****?

Kysyin, en siksi että sillä koollasi on mitään merkitystä koska aivan muut jutut ratkaisee kemiat ym.  mutta jos oletkin se tyyppi niin meillä ei kemiat eikä ajatusmaailma kohtaa.

Mut jos ei itse pidä koostaan.. 😕 Sivu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan