Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (61893)
Sulle mun kultani pus pus ja iso halaus, sellainen mihin jää jumiin.😁
Vierailija kirjoitti:
Ootko koskaan miettinyt, miten saavuttamaton sinä minulle olet? Oot vielä lopettamassa..
Anteeksi, mutta en kestä tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet tekevät niin tyhmästi, että ovat kiinnostuneita naisesta, mutta ottavatkin naisen kaverin kun kaveri on helpompi? Luuletteko että nainen haluaa sinut sen jälkeen kun olet ollut naisen kaverin kanssa??
Siinähän se vastaus: oli helpompi. Ei tarvinnut venyä, vanua ja arvailla, tai leikkiä mitään leikkejä.
Minulle on käynyt kahden miehen kanssa näin. Sitten itkevät perään vuosia, kun eivät malttaneet odottaa hetkeä, että olisi tutustuttu. Kaveri lähti heti matkaan ja ukot näkivät tilaisuutensa tulleen. Sitten itketään perään kuitenkin.
Pakko sanoa että aika outoja kavereita sulla. En oikeen osaa kuvitella että omien kaverien kans toimittais noin. Sivukommentti
No mulla ei ole kavereiden kanssa samanlainen seksuaalisuus. Ja osa syttyy sellasista miehistä, joista itse en (ja samat miehet saattaneet yrittää ensin minua).
En näe tässä mitään väärää tai märehdittävää, jos toisilla halut ja tarpeet kohtaa ja mulla ei, niin sinne menkööt panemaan jos siltä tuntuu.
Eri
Tarkoitin että jos olis jotain kiinnostuksia kerran osoitettu niin varmistettais kavereiden kans ehkä 15 krt että onks teillä jotain ja onko vai eikö ja sopiiko vai haluutsä. Mut mulla onkin vain ihan muutamia tosi läheisiä kavereita jotka on huomaavaisia. Ei sellasiaa bilekavereita tms.
En vtusssa jaksa mitään tollasta pissisjauhamista.
Mies joko on kiinnostunut minusta tai ei ole, ja joko haluan sitä tai en. Mitkään kaverit ei siihen liity, en ole 16.
Hyvää yötä, ihana kesäyöntoivoni!
Joo o fml. Sanotaan se silti.
Rakastan sua Noora aina .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvää ja ihanaa yötä rakas m(n). niin paljon rakkautta sulle. rakastan ikuisesti ja loputtomasti.
Tekosi kertoo muuta, eiks häh?
Tunnusta miten sössit? Saan nauraa päälle.
Voi olla ettei mulle tule uni ihan heti. Nuku sä kuitenkin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ootko koskaan miettinyt, miten saavuttamaton sinä minulle olet? Oot vielä lopettamassa..
Tarjolla olen ollut jatkuvasti.
Hyvää yötä