Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (61893)

Vierailija
61861/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet tekevät niin tyhmästi, että ovat kiinnostuneita naisesta, mutta ottavatkin naisen kaverin kun kaveri on helpompi? Luuletteko että nainen haluaa sinut sen jälkeen kun olet ollut naisen kaverin kanssa?? 

Siinähän se vastaus: oli helpompi. Ei tarvinnut venyä, vanua ja arvailla, tai leikkiä mitään leikkejä.

Minulle on käynyt kahden miehen kanssa näin. Sitten itkevät perään vuosia, kun eivät malttaneet odottaa hetkeä, että olisi tutustuttu. Kaveri lähti heti matkaan ja ukot näkivät tilaisuutensa tulleen. Sitten itketään perään kuitenkin.

Pakko sanoa että aika outoja kavereita sulla. En oikeen osaa kuvitella että omien kaverien kans toimittais noin. Sivukommentti

No mulla ei ole kavereiden kanssa samanlainen seksuaalisuus. Ja osa syttyy sellasista miehistä, joista itse en (ja samat miehet saattaneet yrittää ensin minua).

En näe tässä mitään väärää tai märehdittävää, jos toisilla halut ja tarpeet kohtaa ja mulla ei, niin sinne menkööt panemaan jos siltä tuntuu. 

Eri

Tarkoitin että jos olis jotain kiinnostuksia kerran osoitettu niin varmistettais kavereiden kans ehkä 15 krt että onks teillä jotain ja onko vai eikö ja sopiiko vai haluutsä. Mut mulla onkin vain ihan muutamia tosi läheisiä kavereita jotka on huomaavaisia. Ei sellasiaa bilekavereita tms.

Vierailija
61862/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mutsi lukee tätä ketjua.

Meillä koko suku ja niiden kaikki kaverit kans.

On se vaan kumma ettei kaivattu kuitenkaan lue.

En ehdi käymään täällä enkä osaa lukea kunnolla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
61863/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet tekevät niin tyhmästi, että ovat kiinnostuneita naisesta, mutta ottavatkin naisen kaverin kun kaveri on helpompi? Luuletteko että nainen haluaa sinut sen jälkeen kun olet ollut naisen kaverin kanssa?? 

Tarpeeksi monta kaveripiiriä kierretty läpi, jotta voin sanoa: kyllä, usein haluaa. Ja niin haluaa loputkin kaverit.

Vierailija
61864/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

God natt min vän👧🏼🏫

Vierailija
61865/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestit vielä lukematta.

Vierailija
61866/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos se ensin yritetty nainen ei joka tapauksessa halunnut, niin mitä väliä? Ei sillä ensin yritetyllä kiinnosta, joten ei väliä haluaako se sitten sen jälkeen kun olet ollut sen kaverin kanssa - kun ei halunnut alunperinkään.

T: kokemus

Jos tapaan baarissa miehen, niin en halua heti hypätä sen kanssa sänkyyn. Kaveri kun oli halukas niin ukot lähti matkaan ja sitten nämä samat ukot itkivät vuosia perään. Ei tule mieleen, että voisi tutustua rauhassa?

Ne miehet haki baarista sänkyseuraa, sinä viestittely- ja kahvittelukavereita. Vähän sama kuin joku olisi ostamassa nettikirppikseltä sohvaa ja sinä hämmennyt kun ei kirjahylly kelpaa vaan lähti hakemaan sohvaa jostain muualta.

Vierailija
61867/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tästä enää jäljellä muuta kuin pelkkää halua..? Ehkä se sopisi sinullekkin paremmin.

Mä ainakin liikaa ruokin haluja, jotenkin se vielä lisää kiintymystä. Ei ole järkevää lisätä tunteita, jotka meinaa muutenkin olla liikaa. 💔

Ehkä meidän pitäisi...

Vierailija
61868/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää ja ihanaa yötä rakas m(n). niin paljon rakkautta sulle. rakastan ikuisesti ja loputtomasti.

Vierailija
61869/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä naiselle rannikon pikkukaupunkiin.

Vierailija
61870/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiäks mitä? Sä ilahdutit mua tänään. kts.

Vierailija
61871/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko koskaan miettinyt, miten saavuttamaton sinä minulle olet? Oot vielä lopettamassa..

Vierailija
61872/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvää ja ihanaa yötä rakas m(n). niin paljon rakkautta sulle. rakastan ikuisesti ja loputtomasti.

Tekosi kertoo muuta, eiks häh?

Vierailija
61873/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että ihmiset jaksavat tarttua mun diagnostiikkaan kiinni :) t. alempi-valelääkäri Alakyröstä

Vierailija
61874/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän se vastaus: oli helpompi. Ei tarvinnut venyä, vanua ja arvailla, tai leikkiä mitään leikkejä.

Minulle on käynyt kahden miehen kanssa näin. Sitten itkevät perään vuosia, kun eivät malttaneet odottaa hetkeä, että olisi tutustuttu. Kaveri lähti heti matkaan ja ukot näkivät tilaisuutensa tulleen. Sitten itketään perään kuitenkin.

Ette olleet tutustuneita, mutta kaveri "vei" nämä merkkaamasi(?) miehet ja sitten miehet itkevät naisen perään, johon eivät ole edes tutustuneet ja vieläpä vuosia. Juu. 

Ei, en merkannut mitään vaan mies tuli minun jutuilleni, mutta en tuntemattomien kanssa hyppää heti suuteloimaan ja sänkyyn. Kaveri sen sijaan hyppäsi ja miehelle tämä oli ok,  sitten nämä miehet kuitenkin vuosia itkivät minun perääni. Näin kävi vielä kaksi kertaa. Miksi minä haluaisin miehen joka on pannut kaveriani? Toinen näistä miehistä oli vielä aivan potentiaalinen, jos hän olisi malttanut rauhassa tutustua eikä hypännyt panemaan kaveriani baari-illan päätteeksi.

SÄ_ET_OSANNUT_KOUKUTTAA_SITÄ_MIESTÄ_ILMAN_SEKSIÄ

Ehkä teidän kemiat ei sit kuitenkaan silleen natsannu eikä tullut mielenkiintoista oloa, vaikka olisikin "voinut olla potentiaalinen"

Vierailija
61875/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää vois olla yhen elämän juttu

Vierailija
61876/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi monta kaveripiiriä kierretty läpi, jotta voin sanoa: kyllä, usein haluaa. Ja niin haluaa loputkin kaverit.

Kuten sanottu ,kunnia, moraali,käytöstavat menneen talven lumia.

Vierailija
61877/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiiäks mitä? Sä ilahdutit mua tänään. kts.

Ole hyvä. 🥳

Vierailija
61878/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion mullistaa kaiken. Ihan sama. Sen on pakko jotenkin onnistua.

Vierailija
61879/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

molemminpuolista, hyvää yötä rakas n(m). en luovu sinusta.

Vierailija
61880/61893 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille olen 🥹