Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (61913)

Vierailija
61801/61913 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus on Jumalan inkarnaatio, siis Jumala. Osa samaa kokonaisuutta. 

Ei ole Jumalan inkarnaatio. 

Kristillisen uskon mukaan on.

Totuus se ei kuitenkaan ole, Jumala ei voi inkarnoitua.

Totta kai voi. Raamattu kuitenkin sanoo myös, että Jeesus otti orjan muodon, eli tavallaan jollain tavalla vapaaehtoisesti luopui ”oikeudestaan olla Jumalan vertainen”, kuitenkaan menettämättä jumalallista luontoa, tosi Jumala ja tosi ihminen yhtäaikaa.  

Jumalan osan hän täytti, muttei tarttunut oikeuteensa olla Jumalan vertainen. Hän tyhjensi itsensä täysin ja omaksui orjan osan, tuli ihmisen kaltaiseksi ja otti ihmisen muodon.

Vierailija
61802/61913 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kestä ajatusta siitä et olet sinä, hyvä, jollekin muulle. Annat huomiotasi hälle. Kuka lienee tällä hetkellä.

Sun ei kannata pariutua, mustasukkaisuus on s a i r a u s ja erittäin vastenmielinen piirre ihmisessä. Ja vain huonolla itsetunnolla olevat kärsii tuosta sairaasta piirteestä.

Totta, on vastenmielinen piirre. Oon samaa mieltä. Sairaalloinen mustasukkaisuus on eri asia kuin tuntemukset joita pyrkii käsittelemään samantien. Aloitus liittyi tuoreeseen eroon. Mulla on kyllä myös exiä joista en ole ollut mustis. En ollut mustis tästäkään tyypistä, kunnes tämä tahallisesti teki minut mustikseksi/aiheutti pahan mielen mentyään kaks päivää erosta deittisovellukseen kertoen sit vielä jälkikäteen kuinka olis 3böödiä tarjolla ja valmiita tottakai ties mihin. En usko tuota alkuunkaan mut paha mieli tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
61803/61913 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä en saa sua kukaan muukaan ei saa

Vierailija
61804/61913 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootte tänään taas masentavan riitaisia 😳 Varmaan vedätte kaivattujanne puoleenne

Uskikset tappelee. Heresn rauhaa vaan sitten 😂

En oo huomannut sellaista.

Vierailija
61805/61913 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus on Jumalan inkarnaatio, siis Jumala. Osa samaa kokonaisuutta. 

Ei ole Jumalan inkarnaatio. 

Kristillisen uskon mukaan on.

Lukekaa palstan otsikko! Väitelkää muualla!

Vierailija
61806/61913 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus oli tavallinen ihminen kuten mekin olemme. Hän vain levitti Jumalan sanaa Jumalan käskystä. Hänellä oli tehtävä maan päällä. Tavallinen ihminen joka syntyi ja kuoli ja on nyt henkenä Jumalan luona kuten muutkin kuolleet ihmiset ovat. Näin yksinkertainen asia.

Vierailija
61807/61913 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puspus ja kiss-kiss "Tapio". 😘"Johanna"

Vierailija
61808/61913 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä honey bunny.

Vierailija
61809/61913 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaivatulleni yksi vaatimus: ei lohkoamisvaiheen käyttäytymistä. Egon täytyy olla sen verran matuuri. Ei viitteitä skitsofreniasta, nepsyydestä, päihde häiriöstä, narsismista, psykooseista, manioista... 

Ei mitään alle superego tason toimintaa.

Traumatisoitko kaivattujasi usein, kun lohkomisvaiheesta puhut? 

Liikun paljon kaikkivoipa kompleksisten ja lohkoajien keskuudessa. Harrastuksissani on sankoin joukoin näitä mustavalkoisesti ajattelevia diivoja ja viittaushäiriöisiä salaliittoteoreetikkoja.

Vierailija
61810/61913 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vituttaako sinua että mokasit suhteesi kaivattuusi?

Kyllä vituttaa, hän oli upein nainen mihin olen ikinä törmännyt. 

Kerro naisesta jotain?

Että saisit ujutettua jalkasi lasikenkään vai?

Kenkäni koko on 38-39, kengästä riippuen. 

Onhan urakka, vähintään joka neljäs nainen osuu tohon kokoon.Omavaltaisen tutkimuksen tuloksena 🤭

No minä olen sitten se neljäs nainen. 

Oletko ***i?, eli et ole.

Helillä on pienempi jalka.

Vierailija
61811/61913 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kestä ajatusta siitä et olet sinä, hyvä, jollekin muulle. Annat huomiotasi hälle. Kuka lienee tällä hetkellä.

Sun ei kannata pariutua, mustasukkaisuus on s a i r a u s ja erittäin vastenmielinen piirre ihmisessä. Ja vain huonolla itsetunnolla olevat kärsii tuosta sairaasta piirteestä.

Totta, on vastenmielinen piirre. Oon samaa mieltä. Sairaalloinen mustasukkaisuus on eri asia kuin tuntemukset joita pyrkii käsittelemään samantien. Aloitus liittyi tuoreeseen eroon. Mulla on kyllä myös exiä joista en ole ollut mustis. En ollut mustis tästäkään tyypistä, kunnes tämä tahallisesti teki minut mustikseksi/aiheutti pahan mielen mentyään kaks päivää erosta deittisovellukseen kertoen sit vielä jälkikäteen kuinka olis 3böödiä tarjolla ja valmiita tottakai ties mihin. En usko tuota alkuunkaan mut paha mieli tuli.

Hyvä, et pääsit eroon tuommoisesta. Törkeää käytöstä, halusi vain loukata sua. Sivu

Vierailija
61812/61913 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä oot puuhannut? Ei oo kuulunut vähään aikaan yht mitään.

Nukuin päikkrit, siksi hiljaista

Vierailija
61813/61913 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot Jumalalle mustasukkainen? 😂

Vierailija
61814/61913 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se kertoo ,että ainostaan ikäväketjussa kaikki uskovat tulevansa kuulluiksi?Oman ketjun voisi aloittaa mutta tietävät itsekin ettei ketään kiinnosta.Eli turha näistä on valittaa heille, kun se kerran on tahallista.Kertoo tietysti eniten heistä.

Vierailija
61815/61913 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä en saa sua kukaan muukaan ei saa

Miten aiot toimia estääksesi tämän?

Vierailija
61816/61913 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mutsi lukee tätä ketjua.

Vierailija
61817/61913 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isohko rouvasihminen pitää miehen ruodussa.

Vierailija
61818/61913 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isohko rouvasihminen pitää miehen ruodussa.

Mä en ole erityisen iso tai rouva, mutta huvittaa kun hieman kiihdyn niin mies alkaa heti matelemaan XDDDDD

Vierailija
61819/61913 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toista oikeasti rakastaa on aina jonkin verran omistushaluinen.Haluaa olla hänelle se komein/kaunein.Se voi toki mennä ylikin mutta jos et yhtään ole mustasukkainen, kun kumppanisi huomioi muita ,et hänestä välitäkään.Itseasiassa kissanikin on mustis seurastani.

Mussukka on ihan liian mustis, vaikkei mitään syytä olis olla. Pelkkää epävarmuutta, mikä on todella epäseksikästä. Takertuva kuin taapero.

Vierailija
61820/61913 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet tekevät niin tyhmästi, että ovat kiinnostuneita naisesta, mutta ottavatkin naisen kaverin kun kaveri on helpompi? Luuletteko että nainen haluaa sinut sen jälkeen kun olet ollut naisen kaverin kanssa??