Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (60812)
Pusikossa hengaillessa mietin sua paljonkin. Kuten muutenkin. Oot sellanen helppovaikee jonka kanssa mielellään viettää aikaa. Välillä puhut mulle enkä kuule sanaakaan kun vaan tuijotan silmiis ja haaveilen. Tykkään susta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun olet hautautunut langalle kaipaamaan, kerro mitä ajattelet siitä että sössit elämäsi rakkauden? Menetit sen, mikä on elämässä merkityksellintä.
Jotkut menettävät itse oman merkityksellisyytensä olemalla tarpeeksi huonoja ihmisiä tai sellaisten puolella.
Juuri näin. Ihminen tekee itse tekonsa. Jos teot ovat pahoja, ihminen tekee itsestään ala-arvoisen paskan.
Kaks syytä olla tekemättä mittään:
- Oot yrittännä ennenkii.
- Et oo ennenkään yrittännä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun olet hautautunut langalle kaipaamaan, kerro mitä ajattelet siitä että sössit elämäsi rakkauden? Menetit sen, mikä on elämässä merkityksellintä.
Jotkut menettävät itse oman merkityksellisyytensä olemalla tarpeeksi huonoja ihmisiä tai sellaisten puolella.
Juuri näin. Ihminen tekee itse tekonsa. Jos teot ovat pahoja, ihminen tekee itsestään ala-arvoisen paskan.
Voisitte pitää nämä omat historiat ihan omassa tiedossa! -ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Pusikossa hengaillessa mietin sua paljonkin. Kuten muutenkin. Oot sellanen helppovaikee jonka kanssa mielellään viettää aikaa. Välillä puhut mulle enkä kuule sanaakaan kun vaan tuijotan silmiis ja haaveilen. Tykkään susta.
Olit taas vadelmia poimimassa?
Turhaan edes ajatella sua, kun kaipaat toista.
Lepopäivinäkin mun ajatukset on kuntosalilla 🔥
Vain yksi erityinen kaivattu täyttää sydämeni ja ajatukseni. Ei sinne muita mahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vain yksi erityinen kaivattu täyttää sydämeni ja ajatukseni. Ei sinne muita mahdu.
Kuka on tämä sinun erityinen?
Vierailija kirjoitti:
Turhaan edes ajatella sua, kun kaipaat toista.
Ketä muka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi erityinen mies etäällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi erityinen mies etäällä.
Mitä teit etäisyyden aiheuttaessasi?
Eikä muiston kirous koskaan toiminut. Tai toimi se niin, että ihmisestä muistettiin vain ne pahimmat teot ja kaikesta muusta vaiettiin. Caligulasta sukurutsa ja hulluus, Geta oli veljensä murhaaja.