Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (60812)

Vierailija
60801/60812 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antiikissa uskottiin, että ihminen elää niin kauan kuin hänet muistetaan tai joku pitää hänen muistostaan huolta. Jälkimaine oli erittäin tärkeä, jopa tärkeämpi kuin vainajan maalliset teot. Hyviä tekoja piti liioitella ja huonoja häivyttää. 

Pahinta oli totaalinen unohdus tai muiston kirous, damnatio memoriae, jolla osoitettiin halveksuntaa pettureita ja häpeän tuojina pidettyjä kohtaan. Jokainen jälki ihmisestä poistettiin, ikään kuin ihmistä ei ikinä olisi ollutkaan. Keisaritkin kirottiin tarvittaessa, koska silloin elämä perustui kunnialle ja kasvot piti säilyttää kaikissa tilanteissa.

Eikä muiston kirous koskaan toiminut. Tai toimi se niin, että ihmisestä muistettiin vain ne pahimmat teot ja kaikesta muusta vaiettiin. Caligulasta sukurutsa ja hulluus, Geta oli veljensä murhaaja.

Vierailija
60802/60812 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusikossa hengaillessa mietin sua paljonkin. Kuten muutenkin. Oot sellanen helppovaikee jonka kanssa mielellään viettää aikaa. Välillä puhut mulle enkä kuule sanaakaan kun vaan tuijotan silmiis ja haaveilen. Tykkään susta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
60803/60812 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun olet hautautunut langalle kaipaamaan, kerro mitä ajattelet siitä että sössit elämäsi rakkauden? Menetit sen, mikä on elämässä merkityksellintä. 

Jotkut menettävät itse oman merkityksellisyytensä olemalla tarpeeksi huonoja ihmisiä tai sellaisten puolella. 

Juuri näin. Ihminen tekee itse tekonsa. Jos teot ovat pahoja, ihminen tekee itsestään ala-arvoisen paskan.

Vierailija
60804/60812 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks syytä olla tekemättä mittään:
- Oot yrittännä ennenkii.
- Et oo ennenkään yrittännä sitä.

Vierailija
60805/60812 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun olet hautautunut langalle kaipaamaan, kerro mitä ajattelet siitä että sössit elämäsi rakkauden? Menetit sen, mikä on elämässä merkityksellintä. 

Jotkut menettävät itse oman merkityksellisyytensä olemalla tarpeeksi huonoja ihmisiä tai sellaisten puolella. 

Juuri näin. Ihminen tekee itse tekonsa. Jos teot ovat pahoja, ihminen tekee itsestään ala-arvoisen paskan.

Voisitte pitää nämä omat historiat ihan omassa tiedossa!                -ei kiinnosta

Vierailija
60806/60812 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pusikossa hengaillessa mietin sua paljonkin. Kuten muutenkin. Oot sellanen helppovaikee jonka kanssa mielellään viettää aikaa. Välillä puhut mulle enkä kuule sanaakaan kun vaan tuijotan silmiis ja haaveilen. Tykkään susta. 

Olit taas vadelmia poimimassa?

Vierailija
60807/60812 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan edes ajatella sua, kun kaipaat toista.

Vierailija
60808/60812 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepopäivinäkin mun ajatukset on kuntosalilla 🔥

Vierailija
60809/60812 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksi erityinen kaivattu täyttää sydämeni ja ajatukseni.  Ei sinne muita mahdu.

Vierailija
60810/60812 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain yksi erityinen kaivattu täyttää sydämeni ja ajatukseni.  Ei sinne muita mahdu.

Kuka on tämä sinun erityinen?

Vierailija
60811/60812 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaan edes ajatella sua, kun kaipaat toista.

Ketä muka?

Vierailija
60812/60812 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi erityinen mies etäällä.

Vierailija
60813/60812 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi erityinen mies etäällä.

Mitä teit etäisyyden aiheuttaessasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi