Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (59706)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tympii tää odottelu.
Haluisitko hauskempaa odottelua? Siinä on vaara nälän kasvusta.
Ei taida toinen osapuoli olla yhtä nälkäinen kuin minä. Tai sitten tarjontaa on liikaa. Veikkaan jälkimmäistä.
Luulen, että meille molemmille on tarjontaa yllin kyllin. Eikä se mitään tarkoita, jos haluaisi vaan yhden sopivan. Hänestä en tiedä mitä haluaa, joten yritän pitää omat nälkäni kurissa siihen asti että pääsen kartalle. Myönnettäköön että mieli tekisi hypätä vaan ja heittää kartta pois mitä häneen tulee. Sallin itselleni haaveilun mutta yritän olla paljastamatta kaikkea mistä haaveilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiertäisivät edelleen kaukaa toisensa, ja vaikka kohtaisivatkin, kumpikaan ei tuntisi toista enää. Toinen heistä haluaa olla vapaa ja haluaa etsiä loputtomiin tuttavuuksia. Toinen heistä haluaa vaan kiertää rantoja ja olla kallioilla.
Tästä tuli mieleen, että mitä jos me kaivatun kanssa luulemme, että toinen osapuoli (eli molemmat) haluaa etsiä aina vaan uusia tuttavuuksia vaikka molemmat haluaisivat olla kallioilla (yhdessä). Onhan sitä ajatukset voineet muuttua matkan varrella. On ilmassa leijuvia kysymyksiä, vastaukset ilmaisematta.
Miksi et kysy kaivatultasi mikä tilanne on?
Yhtä- äkkiä tuli veret seisauttava tyyni ilma. Vielä äsken hasvan lehdet kahisivat. Aivan kuin puut olisivat jähmettyneet paikoilleen. Aivan kuin tämä kaipaus.
Katseet ei valehtele ja tunteet eivät ole muuttuneet. Vapaa olen, jos sitä mietit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että muutos olisi sulle liian vaikeaa, mutta surullisimmalta tuntuu se, että ei voi olla missään eikä minkäänlaisissa tekemisissä. Mitään todellista ei tule olemaan.
Onkohan kaivattu samaa mieltä tästä ehdottoman päättelysi tuloksesta?
Hänellä on täysi vapaus ajatella asiasta, mitä haluaa ja tarvittaessa todistaa käsitykseni vääräksi. En rajoita hänen vapauttaan millään muotoa. Mullakin on oikeus päätelmiini, jotka perustuvat havaintoihini ja tietoihini.
Kun ei tahdo, vaikka haluaa, miksi sitten tingata yhteydenottoa? Miksi pitäisi ottaa yhteyttä tullakseen torjutuksi?
Vierailija kirjoitti:
Kun ei tahdo, vaikka haluaa, miksi sitten tingata yhteydenottoa? Miksi pitäisi ottaa yhteyttä tullakseen torjutuksi?
Henkilö, joka ei tahdo, ei pyydä yhteydenottoa. Henkilö, joka tahtoo, sitä pyytää. Ei kannata omia kaikkia viestejä.
Me ollaan yhdessä ihanan näköisiä siinä kuvassa. Huomaatko mun rakastuneet silmät?
Päädyn nyt siihen tulokseen, että sulla on joku muu jolle huomiotasi tykkäät antaa. Et meidän välit on kylmät. Amor in finitus.
Vierailija kirjoitti:
Päädyn nyt siihen tulokseen, että sulla on joku muu jolle huomiotasi tykkäät antaa. Et meidän välit on kylmät. Amor in finitus.
Väärä päätelmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärä päätelmä.
Perustele. No ei tästä muuta voi päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärä päätelmä.
Perustele. No ei tästä muuta voi päätellä.
Miksi minun täytyy perustella, kun sinulla on puoliso, jolle tykkäät huomiotasi antaa?
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan yhdessä ihanan näköisiä siinä kuvassa. Huomaatko mun rakastuneet silmät?
Tiiäks, mä haluaisin tietää mitä meistä ajattelet nyt? Kun mä oon ihan umpirakastunut, niin haluaisin tietää ja suojella sydäntäni, etten rakastuis enempää, jos sulla ei olekaan tunteita enää..🐧
Minulta ei sanaakaan kaipuuseen
liittyvää enää koskaan tässä ketjussa.
Pitkä latina on fiksulla plakkarissa,
tottahan tokkiinsa, mutta amorit
> ei täältä. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks, mä haluaisin tietää mitä meistä ajattelet nyt? Kun mä oon ihan umpirakastunut, niin haluaisin tietää ja suojella sydäntäni, etten rakastuis enempää, jos sulla ei olekaan tunteita enää..🐧
En mä muuta tiedä kuin että rakastan sua. Ja haluan. Ja kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
137 laastaria miinus 1
En halua olla se yksi niistä.
Blondi mies, tule hieromaan alaselkääni ja reisiäni. Kaipaan sinua ja haluaisin kaikenlaista fyysistä läheisyyttä, tänään olisin lähinnä vastaanottavana osapuolena, paitsi jos onnistuisit pahimmat jumit aukomaan. Vaan todellisuudessa olen yksin ja voin vain toivoa että huomenna pääsen sängystä ylös.
Lentopusu kuitenkin sinulle 💋💕
Tästä tuli mieleen, että mitä jos me kaivatun kanssa luulemme, että toinen osapuoli (eli molemmat) haluaa etsiä aina vaan uusia tuttavuuksia vaikka molemmat haluaisivat olla kallioilla (yhdessä). Onhan sitä ajatukset voineet muuttua matkan varrella. On ilmassa leijuvia kysymyksiä, vastaukset ilmaisematta.