Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (92082)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että muutos olisi sulle liian vaikeaa, mutta surullisimmalta tuntuu se, että ei voi olla missään eikä minkäänlaisissa tekemisissä. Mitään todellista ei tule olemaan.
Onkohan kaivattu samaa mieltä tästä ehdottoman päättelysi tuloksesta?
Hänellä on täysi vapaus ajatella asiasta, mitä haluaa ja tarvittaessa todistaa käsitykseni vääräksi. En rajoita hänen vapauttaan millään muotoa. Mullakin on oikeus päätelmiini, jotka perustuvat havaintoihini ja tietoihini.
Kun ei tahdo, vaikka haluaa, miksi sitten tingata yhteydenottoa? Miksi pitäisi ottaa yhteyttä tullakseen torjutuksi?
Vierailija kirjoitti:
Kun ei tahdo, vaikka haluaa, miksi sitten tingata yhteydenottoa? Miksi pitäisi ottaa yhteyttä tullakseen torjutuksi?
Henkilö, joka ei tahdo, ei pyydä yhteydenottoa. Henkilö, joka tahtoo, sitä pyytää. Ei kannata omia kaikkia viestejä.
Me ollaan yhdessä ihanan näköisiä siinä kuvassa. Huomaatko mun rakastuneet silmät?
Päädyn nyt siihen tulokseen, että sulla on joku muu jolle huomiotasi tykkäät antaa. Et meidän välit on kylmät. Amor in finitus.
Vierailija kirjoitti:
Päädyn nyt siihen tulokseen, että sulla on joku muu jolle huomiotasi tykkäät antaa. Et meidän välit on kylmät. Amor in finitus.
Väärä päätelmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärä päätelmä.
Perustele. No ei tästä muuta voi päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärä päätelmä.
Perustele. No ei tästä muuta voi päätellä.
Miksi minun täytyy perustella, kun sinulla on puoliso, jolle tykkäät huomiotasi antaa?
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan yhdessä ihanan näköisiä siinä kuvassa. Huomaatko mun rakastuneet silmät?
Tiiäks, mä haluaisin tietää mitä meistä ajattelet nyt? Kun mä oon ihan umpirakastunut, niin haluaisin tietää ja suojella sydäntäni, etten rakastuis enempää, jos sulla ei olekaan tunteita enää..🐧
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks, mä haluaisin tietää mitä meistä ajattelet nyt? Kun mä oon ihan umpirakastunut, niin haluaisin tietää ja suojella sydäntäni, etten rakastuis enempää, jos sulla ei olekaan tunteita enää..🐧
En mä muuta tiedä kuin että rakastan sua. Ja haluan. Ja kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
137 laastaria miinus 1
En halua olla se yksi niistä.
Blondi mies, tule hieromaan alaselkääni ja reisiäni. Kaipaan sinua ja haluaisin kaikenlaista fyysistä läheisyyttä, tänään olisin lähinnä vastaanottavana osapuolena, paitsi jos onnistuisit pahimmat jumit aukomaan. Vaan todellisuudessa olen yksin ja voin vain toivoa että huomenna pääsen sängystä ylös.
Lentopusu kuitenkin sinulle 💋💕
Siinä ei olisi mitään väärää jos olisit aktiivisesti mun elämässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisit, jos tietäisit että kaivatullasi on nyt suuri suru?
- liittyen rakkaan poismenoon.
Lohduttaisin häntä sydämeni pohjasta ja tukisin häntä jotenkin.
Miksi sitten et tee niin? Hänellä on suru.
Kunpa voisinkin olla lähempänä ja olisi se yhteys. Sanoisin, että koeta pärjätä, olet mielessäni koko ajan. Lähettäisin hänelle ainakin lohduttavia ajatuksia ja halaisin sitten, kun näen.
Ei ollut kyse siitä mitä tekisit jos ja jos, vaan siitä että miksi sitten et tee? Pellen selityksiä nuo kumpa voisinkin, sillä tietysti voi jos tahtoo. Jos on itsekeskeinen narsku niin teeskentelee haluavansa mutta ei tee kun on niin itsekäs. Lähemmäs toista ei pääse jos ei mitään tee. On vain oikein jos se toinen sulkee sinut lopullisesti ulos elämästään.
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei olisi mitään väärää jos olisit aktiivisesti mun elämässä
Miten sinne elämään pääsee? Voisitko avata sen oven näkyvästi, vaikka pyytää johonkin?
Vierailija kirjoitti:
Jos otat yhteyttä, et saa pakkeja😊
Millaiselle tämä viesti oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos otat yhteyttä, et saa pakkeja😊
Millaiselle tämä viesti oli?
Oli vastaus tämän päivän viestiin.
Katseet ei valehtele ja tunteet eivät ole muuttuneet. Vapaa olen, jos sitä mietit.