Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (59751)
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei olisi mitään väärää jos olisit aktiivisesti mun elämässä
Miten sinne elämään pääsee? Voisitko avata sen oven näkyvästi, vaikka pyytää johonkin?
Vierailija kirjoitti:
Jos otat yhteyttä, et saa pakkeja😊
Millaiselle tämä viesti oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos otat yhteyttä, et saa pakkeja😊
Millaiselle tämä viesti oli?
Oli vastaus tämän päivän viestiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan yhdessä ihanan näköisiä siinä kuvassa. Huomaatko mun rakastuneet silmät?
Tiiäks, mä haluaisin tietää mitä meistä ajattelet nyt? Kun mä oon ihan umpirakastunut, niin haluaisin tietää ja suojella sydäntäni, etten rakastuis enempää, jos sulla ei olekaan tunteita enää..🐧
Tarvisin jonkun vinkin kuka oot. En haluis leuhkia, mutta mua lähestyy edelleen monet… omassa sydämessä resonoi edelleen vain yksi.
Mikäköhän blondeissa sähkömiehissä oikein viehättää? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ne on sähköisiä! Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisit, jos tietäisit että kaivatullasi on nyt suuri suru?
- liittyen rakkaan poismenoon.
Lohduttaisin häntä sydämeni pohjasta ja tukisin häntä jotenkin.
Miksi sitten et tee niin? Hänellä on suru.
Kunpa voisinkin olla lähempänä ja olisi se yhteys. Sanoisin, että koeta pärjätä, olet mielessäni koko ajan. Lähettäisin hänelle ainakin lohduttavia ajatuksia ja halaisin sitten, kun näen.
Ei ollut kyse siitä mitä tekisit jos ja jos, vaan siitä että miksi sitten et tee? Pellen selityksiä nuo kumpa voisinkin, sillä tietysti voi jos tahtoo. Jos on itsekeskeinen narsku niin teeskentelee haluavansa mutta ei tee kun on niin itsekäs. Lähemmäs toista ei pääse jos ei mitään tee. On vain oikein jos se toinen sulkee sinut lopullisesti ulos elämästään.
Sivusta huomautus, että eiköhän se toinen jo ole sulkenut sen pois elämästään kun toinen kaipailee tällaisessa paikassa. Otti ja jätti eikä kuuntele toisen valheellisia selityksiä enää.
Tuntuu jotenkin lopulliselta. Surulliselta.
Paljon kaikenlaista mieleen tulvii.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu jotenkin lopulliselta. Surulliselta.
Joo siis tää kertaa 1 00000000
Vierailija kirjoitti:
Katos, minunkin kaivattu on blondi sähköasentaja. :)
Mun kaivattuni on eräänlainen taiteilija.
Vierailija kirjoitti:
Väkivaltafantasioita oletan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinne elämään pääsee? Voisitko avata sen oven näkyvästi, vaikka pyytää johonkin?
Ei tässä mitään ovia ole, ihan viestillä vaikka voi alottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkivaltafantasioita oletan.
No ei kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Omituinen lause. Ei kiitos.
Jos ei ole ovia ja voi laittaa viestiä.. luulen että sinun on aika laittaa se. Toinen voi hyvinkin kuvitella että siellä on ovi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan yhdessä ihanan näköisiä siinä kuvassa. Huomaatko mun rakastuneet silmät?
Tiiäks, mä haluaisin tietää mitä meistä ajattelet nyt? Kun mä oon ihan umpirakastunut, niin haluaisin tietää ja suojella sydäntäni, etten rakastuis enempää, jos sulla ei olekaan tunteita enää..🐧
Tarvisin jonkun vinkin kuka oot. En haluis leuhkia, mutta mua lähestyy edelleen monet… omassa sydämessä resonoi edelleen vain yksi.
Hän ei ole täällä. Kun hänellä on se toinen, tai ensimmäinen, miten sen nyt haluaakin ajatella, elämässään. 💔
Ei ollut kyse siitä mitä tekisit jos ja jos, vaan siitä että miksi sitten et tee? Pellen selityksiä nuo kumpa voisinkin, sillä tietysti voi jos tahtoo. Jos on itsekeskeinen narsku niin teeskentelee haluavansa mutta ei tee kun on niin itsekäs. Lähemmäs toista ei pääse jos ei mitään tee. On vain oikein jos se toinen sulkee sinut lopullisesti ulos elämästään.