Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (59657)
Haluaisin pidellä sua sylissä ja silitellä sua. Ihan hölmöä ja en tiedä tykkäisitkö, mut mä pidän koskettelusta. 😍🥰
Dresdenin vihreä timantin silmäiselle naiselle😘
Voi luoja miehet, menkää nyt sinne tipuhäkkiin ja syöttäkää niitä tipusia ja kanosia. Ne muuten alkaa käymään toistensa kimppuun, kun kaikki haluu olla se the tipunen. Vai onko vedonlyönnit käynnissä, kenen tipunen/kananen on the boss. Jos on näin ootte häijyjä 😢 Tipu ja kana tappelut on eläinrääkkäystä, minä enkelinä tulen pelastamaan eläinparat teiltä miehiltä 😇😛💞
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja miehet, menkää nyt sinne tipuhäkkiin ja syöttäkää niitä tipusia ja kanosia. Ne muuten alkaa käymään toistensa kimppuun, kun kaikki haluu olla se the tipunen. Vai onko vedonlyönnit käynnissä, kenen tipunen/kananen on the boss. Jos on näin ootte häijyjä 😢 Tipu ja kana tappelut on eläinrääkkäystä, minä enkelinä tulen pelastamaan eläinparat teiltä miehiltä 😇😛💞
Toi keskimmäinen hymiö on rivo. 😳
Kuinka paljon voikaan kaivata toisen luo.. huokaus!
Yksi katse sinulta riittää saamaan sydämeni hymyilemään.
Tajusin että tämä ketju on täysin joutavaa jorinaa. Täällä on ihan turha käydä.
Vierailija kirjoitti:
Se on FengShui -energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Olipa kaunista! 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, onkin aika jatkaa matkaa. Byebye babyt ja iloa päivään. 🐣
Valetipun kannattaakin mennä takaisin kuoreensa, byebye
Mä avaisin häneltä kaikki kuoret silmänräpäyksessä😘 -sivusta
Tietäisipä, tai parempi ehkä ettei tiedä, kaivattu paljonko oon tänäänkin häntä katsellut. Tää mun touhu on ihan pöhköä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei vastausta kuulu niin onhan se silloin kohtelias Ei.
Epäkohteliaspa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoit et sua mun täytyy pyytää, vaikka muilla seisoo kun ohi kävelen, ha! En kuule ala anelemaan. Totta, oot ainoa mies johon mun täytyy jatkuvasti tehdä aloite. Oikeen kalastelet sitä, tunnut nauttivan siitä. Joten tuntuu ykspuoliselta koko homma. Millanen mies tykkää et nainen ottaa ohjat kokoajan? Pitkästyttävä, tylsä, oikutteleva, temppuileva etc. Terveiset. Nyt loppu. En pyydä enää. Ota tai jätä. Ottajia kyllä löytyy.
Valitse jonosta parempi.
Eipä ole paljon vaihtoehtoja. Raskasta ja uuvuttavaa yrittää ja yrittää, toivoa ja pyydellä. Ja mitä saan. En mitään. Tyhjää.
Kyllä noin upea mimmi löytää miehiä mistä vaan.
Ihan vaan sivusta. Jos olisit tosissasi, et sanoisi noin, vaan tekisit paljon sen eteen että saisit tuon mimmin... Jos noin sanoo, on jo omassa ongenkoukussa napannut muu saalis. Menikö pahasti pieleen arvaus?
Meni pieleen.
Jep, ja taas tyhjää tarjolla. Ei vastausta itse asiaan mistä kiikastaa 👍 yllätys
Sinussa muuttui jokin.
Niin, vai muutuitkohan sinä ja asenteeni ja käytökseni muuttui sen myötä? = Samat sanat sulle
Niin se varmaan meni lopulta. Ei muistella pahalla, kaveri.
Aina kun joku sanoo : ei muistella pahalla tai en sano tätä pahalla, niin siinä on jotain pahaa.
Voitais helposti aloittaa puhtaalta pöydältä. Mut et halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei vastausta kuulu niin onhan se silloin kohtelias Ei.
Epäkohteliaspa.
Vaikka itse en tule ottamaan kaivattuuni yhteyttä ikinä, niin kyllä silti vastaisin jos hän ottaisi yhteyteyttä. Ymmärrän toki vastaamattomuuden, jos joku ei usko kerrasta tai parista, että ei ole kiinnostusta. -Sivu
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin pidellä sua sylissä ja silitellä sua. Ihan hölmöä ja en tiedä tykkäisitkö, mut mä pidän koskettelusta. 😍🥰
Mä tykkään koskettelusta yli kaiken. En keksi mitään ihanampaa. On myös aivan kamala halipula. Jota en tosin viitsi kauheesti mainostaa, koska tulee pian raadeltua elävältä jos sen sanoo ääneen 😄
En ole tipu. Ja toivottavasti kukaan ei nimitä minuu noin 😍😜 Oon ainoo täällä vissiin joka toivoo ettei ole tipu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoit et sua mun täytyy pyytää, vaikka muilla seisoo kun ohi kävelen, ha! En kuule ala anelemaan. Totta, oot ainoa mies johon mun täytyy jatkuvasti tehdä aloite. Oikeen kalastelet sitä, tunnut nauttivan siitä. Joten tuntuu ykspuoliselta koko homma. Millanen mies tykkää et nainen ottaa ohjat kokoajan? Pitkästyttävä, tylsä, oikutteleva, temppuileva etc. Terveiset. Nyt loppu. En pyydä enää. Ota tai jätä. Ottajia kyllä löytyy.
Valitse jonosta parempi.
Eipä ole paljon vaihtoehtoja. Raskasta ja uuvuttavaa yrittää ja yrittää, toivoa ja pyydellä. Ja mitä saan. En mitään. Tyhjää.
Kyllä noin upea mimmi löytää miehiä mistä vaan.
Ihan vaan sivusta. Jos olisit tosissasi, et sanoisi noin, vaan tekisit paljon sen eteen että saisit tuon mimmin... Jos noin sanoo, on jo omassa ongenkoukussa napannut muu saalis. Menikö pahasti pieleen arvaus?
Meni pieleen.
Jep, ja taas tyhjää tarjolla. Ei vastausta itse asiaan mistä kiikastaa 👍 yllätys
Sinussa muuttui jokin.
Niin, vai muutuitkohan sinä ja asenteeni ja käytökseni muuttui sen myötä? = Samat sanat sulle
Niin se varmaan meni lopulta. Ei muistella pahalla, kaveri.
Aina kun joku sanoo : ei muistella pahalla tai en sano tätä pahalla, niin siinä on jotain pahaa.
Tässä tapauksessa ei ollu muuta pahaa, kun et vastailin vaan itselle sopivaan tekstiin, tuskin oli hän.
Rakastan sinua L.