Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (59618)

Vierailija
59601/59618 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan sama onko AP vai ei. Kaikki voi vastailla ja kirjoitella ihan niinkuin muissakin ketjuissa😊

Tämän takia en ottanut yhteyttä sinuun, kun et pysty noudattamaan mitään sääntöjä.

Vierailija
59602/59618 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos henkilö A ja henkilö B tarpeeksi kauan kiertäisi ja kulkisi kautta rantojen, minnehän lopulta päätyisivät?

En tiedä heistä, mutta sen tiedän 625minne henkilö A ja henkilö S päätyisivät…. 🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
59603/59618 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin rehtiys ja suorat sanat kuin epätietoisena pitäminen.

Mutta jos huolimatta suorista sanoista silti rakastaa? Olenko täällä loppuelämäni? 😪

Vierailija
59604/59618 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otat yhteyttä, et saa pakkeja😊

Vierailija
59605/59618 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni pettymys ettet ottanut mitenkään yhteyttä koko aikana. En siis olisi itsekään uskaltanut enkä syytä sinua mistään, mutta petyin silti, en voi sille mitään. Tunteet.

Niin ei ole ottanut yhteyttä sinuun syystä, että olit virhe ja tunteet oli hetken hairahdus. Eikä niitä tunteita enää ole. Mene hyvä ihminen elämässäsi eteenpäin ja anna toisen elää omaa elämäänsä valitsemallaan ja itse haluamallaan tavalla. Hän ei halua sinun kanssa yhtään mitään. Oot muuten ihmeen sitkeä ja sokea.

Tuollaisesta tilanteestahan ei nyt ollut kyse, mutta kiva kun pääsit avautumaan. Toivottavasti saatte omat asianne kuntoon eikä ole enää pettämisepäilyjä tms. (Teen nyt itse samantyylinen oletuksen, ehkä selventää mitä tarkoitan.)

Nämä viestit voivat joskus olla myös ihmisille joiden kanssa ollaan jo suhteessa, mutta ei haluta irl napista joka pikku asiasta. Tämä on ihan hyvä paikka tuuletella niitä hölmöjäkin tunteita. Uskaltaminen voi liittyä muuhunkin kuin ujouteen tai vapaa/varattu-statukseen, maailmassa on kaikenlaista erikoista tilannetta ja rajoitetta.

Vierailija
59606/59618 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos otat yhteyttä, et saa pakkeja😊

Mä koen muutaman kerran jo saaneeni. Toki se on vaan mun kokemus. 

Vierailija
59607/59618 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tipu sais laittaa mulle joka päivä viestiä, ihan muuten vaan ja milloin mistäkin..

Vastailisitko kuitenkin viiveellä, lyhyesti ja superasiallisesti, kaiken varalta?

Vierailija
59608/59618 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringon lämpöä torstaihin Kaipaamalleni.

Vierailija
59609/59618 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tipu sais laittaa mulle joka päivä viestiä, ihan muuten vaan ja milloin mistäkin..

Vastailisitko kuitenkin viiveellä, lyhyesti ja superasiallisesti, kaiken varalta?

Kuulostaa turvalliselta tavalta viestiä netissä muiden silmien alla -sivusta

Vierailija
59610/59618 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo kaiken varalta tarkoittaa? Sivu

Vierailija
59611/59618 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tipu tietää kuka kaipaa, hetua myöten sanoisin.

Ei tiedä

Vierailija
59612/59618 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulehan rakas m(n) syliin lepäämään, aina vapaana sulle. hyvää ja ihanaa päivää sulle. rakastan.

Vierailija
59613/59618 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä taas useampi tipun kaipaajista? 🙂

Vierailija
59614/59618 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, onkin aika jatkaa matkaa. Byebye babyt ja iloa päivään. 🐣

Valetipun kannattaakin mennä takaisin kuoreensa, byebye

Vierailija
59615/59618 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä taas useampi tipun kaipaajista? 🙂

Kaikkihan täällä näyttää olevan joko tipuja tai tipun kaipaajia… otsikoksi olisi sama vaihtaa: Lähetä terveisesi kaipaamallesi tipulle. Sivu

Vierailija
59616/59618 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni pettymys ettet ottanut mitenkään yhteyttä koko aikana. En siis olisi itsekään uskaltanut enkä syytä sinua mistään, mutta petyin silti, en voi sille mitään. Tunteet.

Niin ei ole ottanut yhteyttä sinuun syystä, että olit virhe ja tunteet oli hetken hairahdus. Eikä niitä tunteita enää ole. Mene hyvä ihminen elämässäsi eteenpäin ja anna toisen elää omaa elämäänsä valitsemallaan ja itse haluamallaan tavalla. Hän ei halua sinun kanssa yhtään mitään. Oot muuten ihmeen sitkeä ja sokea.

Sivusta tulkkaavista ei välitetä.He puhuvat AINA omaan pussiin.

Vierailija
59617/59618 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan näkeväni syksyllä niin kuin ennenkin. En ole kuullut, että tilanteeseen olisi tulossa mitään muutoksia.

Yksi muutos on ihan hemmetin kallis bensa

Vierailija
59618/59618 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan sama onko AP vai ei. Kaikki voi vastailla ja kirjoitella ihan niinkuin muissakin ketjuissa😊

Jos lähetän vaikka Pirkolle terveisiä, sen ei pitäisi kuulua sinulle mitenkään,joten mielipidettäsi mihinkään ei kaivata.

Vierailija
59619/59618 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa iltapäivää kaivatulleni !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme