Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12105)
Voihan se tosin olla, että siinä oli myös tuo sanan etymologia taustalla. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Onko teidän kaivatut sellaisia joiden kanssa olette olleet parisuhteessa vai haikailetteko vain niiden perään jotka eivät ole teistä kiinnostuneita?
Heh, hassuja kysymyksiä täällä ja juuri tänään. Melkein voisi tirauttaa kyyneleen. sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, voihan se olla ettei meidän tulevat kumppanit ole vielä edes syntyneet.
Mä kyl haluan ensisijaisesti omanikäisen. On kivointa, jos ja kun elämä menee silleen samaan rytmiin.
Jos tää nykyinen juttu ei toimi, niin siirryn sit varmaan suosiolla vaan nuorempiin vaakapoikiin. Mutta en nyt ihan helpolla luovuta!
Kunhan vitsailin. Toisaalta, eihän sitä koskaan tiedä.
Keski-ikäisenä naisena kannattaa aina ottaa nuorempi mies. Silloin ne elämät just on samassa rytmissä, miehet rapistuu niin nopeasti vanhetessaan. Eri
Höpsistä. Katso vaikka jotain Tom Cruisea ja vertaa häntä saman ikäisiin naisnäyttelijöihin. Tomppahan näyttää nelikymppiseltä, kun taas hänen ikäisensä naisnäyttelijät kelpaisivat lähinnä "Tyttökultiin". Miehet ikääntyvät kuin viini, naiset kuin maito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Danny oli ainakin 60 kun Helmi syntyi🤢
Odottelen sit vielä 10v mun prinsessaa. Aatelkaas kun joissain maissa voi sanoo et synnytä mun tuleva puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyl haluan ensisijaisesti omanikäisen. On kivointa, jos ja kun elämä menee silleen samaan rytmiin.
Jos tää nykyinen juttu ei toimi, niin siirryn sit varmaan suosiolla vaan nuorempiin vaakapoikiin. Mutta en nyt ihan helpolla luovuta!
Kunhan vitsailin. Toisaalta, eihän sitä koskaan tiedä.
Keski-ikäisenä naisena kannattaa aina ottaa nuorempi mies. Silloin ne elämät just on samassa rytmissä, miehet rapistuu niin nopeasti vanhetessaan. Eri
Totta. En ite ainakaan katsokaan vanhempia miehiä sillä silmällä vaan nimenomaan nuorempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne käsivarret 🥰
Ai semmoiset ohuen luisevat ja suonikkaat niin kuin mulla?
👉 Mä oon feimi
mun Madonna nineties
käsivarsistani, jotka
puhkesivat kukkaan n.
19-vuotiaana. 💪🦾
Tuli nosteltua
broidin levytangolla
jo lukiossa. 🥊👟🥸
On kulunut reipas viikko heräämisestäni. Valitettavasti huomasin, että heräämiseni ei poistanut tunteita kokonaan vaan nukahtelen edelleen haaveisiin, joista on joka tapauksessa pysyttävä erossa. Unet eivät tule todeksi, ne ovat unta vain.
On luonnollista haluta ensin ns. testiajo kaivattunsa kanssa ennen kuin tekee päätöksen jatkosta.
Ihmiset ovat ihmisiä.
Ihmisellä on ihmisen oikeudet ja velvollisuudet.
Vierailija kirjoitti:
On luonnollista haluta ensin ns. testiajo kaivattunsa kanssa ennen kuin tekee päätöksen jatkosta.
Mitäs jos ns. testiajo johtaakin raskauteen ja sitten ollaan nalkussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne käsivarret 🥰
Ai semmoiset ohuen luisevat ja suonikkaat niin kuin mulla?
👉 Mä oon feimi
mun Madonna nineties
käsivarsistani, jotka
puhkesivat kukkaan n.
19-vuotiaana. 💪🦾
Tuli nosteltua
broidin levytangolla
jo lukiossa. 🥊👟🥸
🥰🤩
Vierailija kirjoitti:
Varmasti, kuten myös luonnollista ettei kaikki halua testiajajaa sen kummemmin petiinsä kuin ihmissuhteeseenkaan :D
Vierailija kirjoitti:
Moni haluaa vain koeajaa, vaikka ei olisi mitään ostamassakaan. Autokauppiaat tietävät sen. Toki ajosta voi innostua.
Vierailija kirjoitti:
Otan kyllä semmosen jota Rakastan. Seksiä voi opetella yhdessä omanlaiseksi. Minulle se on antamista toiselle. Testiajurit pysykööt paljon ajetuissa. Ehkä se maailma kohtaa siinä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat ihmisiä.
Ihmisellä on ihmisen oikeudet ja velvollisuudet.
Me olemme tehneet tästä näin vaikeaa.
Joissakin ihmisissä on pelkkä pahuus läsnä, vaikka hyvyydeksi sen pyrkivät naamioimaan. Toisissa taas on pelkkä hyvyys läsnä, vaikka pahuudeksi se pyrkivät naamioimaan.
Riippuu käsittääkseni enemmän ihan ihmisistä, ei sukupuolesta
Nykyään on liikaa huonokuntoisia ja ylipainoisia ihmisiä, niin miehissä kuin naisissakin
Pariskunnat rapistuu ja kukoistaa yleensä samaa tahtia, ainakin jos niillä on hyvä ja tasapainoinen suhde! Ihan vanhuudessa toki sitten voi olla jo eri tilanne, kun vanhuudenvaivat ei katso aina elintapoja.