Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12089)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon aika reppana, kun otin sinun tosissani. Leikkiä ei pitäs ottaa todesta.
Minä en leiki tällaisten asioiden kanssa.
Hän leikkii.
Kuka? Mä oon leikillinen mutta en leiki ihmissuhteilla
Vierailija kirjoitti:
Viikko voi joskus olla tosi pitkä aika. Saati sitten kaksi viikkoa.
Entä sitten 5 vuotta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nähdään kysyn toki suoraan, että saako sitä pillua, kun monta vuotta sitä jo nuollut mielessäni
Ei taida olla kovin toimiva metodi. Etenkään jos kutsut naisen vaginaa tuolla nimellä.
No mieluummin sanoo intiimikeskustelussa p*lluksi kuin joksikin "vaginaksi" tai muuksi. Pillussa ei ole mitään pahaa!
- nainen sivusta
Sinulle se sopii, mutta minusta se on halventava ilmaus ja sitä käytetään myös paljon yhteydessä, kun naista välineellistetään.
Älä huoli, se oli ihan lesbofeministin tyhmä vitsi. Rauhoitu ja kivaa päivää!ap
En ole ollenkaan kiihtynyt, joten suotta suhtaudut noin. Ymmärrän vitsit, mutta en ihmettelisi, vaikka lesbotkin osaisivat objektisoida naista.
Ei tuossa pillu-sanassa vaan ole useimmille mitään ongelmaa. Itselläni ei ole kerrassaan mitään negatiivisia assosiaatioita ko. sanaan, enkä ole koskaan liikkunut piireissä joissa pillu-sanaa käytettäisiin jotenkin naisen "välineellistämiseen" sen enempää kuin sanoja kulli/pippeli/kikkeli/ky rpä/penis miehen "välineellistämiseen".
Tietysti lesbot(kin) osaavat objektisoida naista, ei naiset ole sen kummempia tuossa.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Heli on kyllä maailman kaunein. Ei mulla muuta.
Niin on. Valitettavasti luonteessa esiintyy merkittäviä puutteita.
Vierailija kirjoitti:
En lähtökohtaisesti usko naisen olevan minusta kiinnostunut romanttisessa mielessä vaikka hän olisi ystävällinen, katselisi silmiin yms. Vasta kun hänellä on mulkkuni suussa ajattelen, että on olemassa pieni mahdollisuus sille, että hän oikeasti tykkää minusta. Toki siinäkin tilanteessa pidän todennäköisempänä, että häntä vain panettaa ja haluaa minusta hetken hupia eikä mitään sen vakavampaa. Pienet vihjeet eivät riitä, isot vihjeet eivät riitä.
Oletko miettinyt puhumista?
Vierailija kirjoitti:
Tässä on Antti-tyypille laulu. Paljon antteja. 😀 Onpa muuten komea Tapio tuossa kuvassa.
Se on typerä trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on Antti-tyypille laulu. Paljon antteja. 😀 Onpa muuten komea Tapio tuossa kuvassa.
Se on typerä trolli.
Tiedän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon aika reppana, kun otin sinun tosissani. Leikkiä ei pitäs ottaa todesta.
Minä en leiki tällaisten asioiden kanssa.
Hän leikkii.
Kuka? Mä oon leikillinen mutta en leiki ihmissuhteilla
Hän ei itsekään tiedä, kuka on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne käsivarret 🥰
Ai semmoiset ohuen luisevat ja suonikkaat niin kuin mulla?
Ei hänellä ole kovin ohuet ja luisevat.
Vierailija kirjoitti:
Niin, voihan se olla ettei meidän tulevat kumppanit ole vielä edes syntyneet.
Mä kyl haluan ensisijaisesti omanikäisen. On kivointa, jos ja kun elämä menee silleen samaan rytmiin.
Jos tää nykyinen juttu ei toimi, niin siirryn sit varmaan suosiolla vaan nuorempiin vaakapoikiin. Mutta en nyt ihan helpolla luovuta!
Onko teidän kaivatut sellaisia joiden kanssa olette olleet parisuhteessa vai haikailetteko vain niiden perään jotka eivät ole teistä kiinnostuneita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähtökohtaisesti usko naisen olevan minusta kiinnostunut romanttisessa mielessä vaikka hän olisi ystävällinen, katselisi silmiin yms. Vasta kun hänellä on mulkkuni suussa ajattelen, että on olemassa pieni mahdollisuus sille, että hän oikeasti tykkää minusta. Toki siinäkin tilanteessa pidän todennäköisempänä, että häntä vain panettaa ja haluaa minusta hetken hupia eikä mitään sen vakavampaa. Pienet vihjeet eivät riitä, isot vihjeet eivät riitä.
Oletko miettinyt puhumista?
Puhekin on vain puhetta. Itse en laita sille juuri arvoa, vaikka tietysti kuuntelen mitä ihmiset kertoo. Itselläni puhe ja keho menee välillä aivan ristiriidassa, eli en puhu ollenkaan sitä mitä oikeasti tunnen.
Ap kuulostaa realistiselta, sillä tottahan se on, että valtaosa ihmisistä ei ole romanttisesti kiinnostuneita sinusta, minusta tai hänestä, ja totta on myös, ettei pelkkä seksi vielä tarkoita mitään vakavaa tai pysyvää.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, voihan se olla ettei meidän tulevat kumppanit ole vielä edes syntyneet.
Mä kyl haluan ensisijaisesti omanikäisen. On kivointa, jos ja kun elämä menee silleen samaan rytmiin.
Jos tää nykyinen juttu ei toimi, niin siirryn sit varmaan suosiolla vaan nuorempiin vaakapoikiin. Mutta en nyt ihan helpolla luovuta!
Kunhan vitsailin. Toisaalta, eihän sitä koskaan tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Onko teidän kaivatut sellaisia joiden kanssa olette olleet parisuhteessa vai haikailetteko vain niiden perään jotka eivät ole teistä kiinnostuneita?
Miksi sellaista haikailisin jonka kanssa olen ollut suhteessa? Erot tulee ihan syystä, en rupee mihinkään Matti ja Mervi -touhuun et erotaan ja palataan 100 kertaa yhteen. Itse ainakin kaipaan uutta ja kiinnostavaa ihmistä jonka kanssa on ollut flirttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu tais olla valmistumassa jo yliopistosta kun pääsin vasta lukiosta.
Minun kaivattuni oli 15-vuotias, kun sain maisterin paperit. Hän ei tosin mennyt edes lukioon.
Laskeskelin, että kaipaamani A-nainen oli 17v lukiolainen, kun sain maisterin paperit.
Maisterin paperit voi saada vaikka viisikymppisenä.
Näin viime yönä unta Satusta. Hän oli unessani pidempi ja hoikempi kuin oikeassa elämässä. Emme ole nähneet kasvotusten n. 20 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Maisterin paperit voi saada vaikka viisikymppisenä.
Mulla on kaveripiirissäni neljä n. 30-vuotiaana tohtoriksi väitellyttä. Luonnontieteilijöitä.
Ai semmoiset ohuen luisevat ja suonikkaat niin kuin mulla?