Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Linnanjuhlia en enää katso

Vierailija
29.11.2022 |

Olen niin pettynyt tähän maahan ja kuinka meitä kansalaisia huijataan.
Sähkön hinnannousu on nyt jo liikaa. En tunne Suomea kohtaan enää mitään isänmaallisuutta.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mikään Linnanjuhlat. Se on tasavallan presidentin itsenäisyyspäivän vastaanotto. (Tai jo oikein sanotaan niin itsenäisyyden muistojuhla)

Vierailija
2/52 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku katsoisi eliittiä joka juo kansansa rahoilla ja juhlii ilman kansaa lol

Hienoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on suurimmaks osaks lammaskansaa, täällä ei uskalleta koskaan tehä mitää tai edes asettua mitenkään päättäjiä vastaan.. Jos vertaa muihin valtioihin niin siellä ollaan aina kadulla mellakoimassa jos mitta täyttyy, Suomessa vaan valitetaan sohvalla. Hieno juttu AP, itse en ole koskaan katsonut tota pelleilyä.

Miksi itsenäisyyttä ei juhlita kansan kanssa?

Vierailija
4/52 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, Linnanjuhlat järjestetään. Maa on juhlansa ansainnut, vaikka nykyisin täällä riehuu paljon sellaisia, jotka eivät mielestäni tänne edes kuulu. 

Vierailija
5/52 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vuoden tauon jälkeen jatkan innoissani exäni 30 vuotta sitten aloittamaa perinnettä. Juon kännit ja haukun kaikki linnanjuhlien vieraat, puvut, musiikin ja tarjoilut.

Vierailija
6/52 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammuta televisio, nappi on yleensä siinä telsun päällä tai sitten paina kaukosta.

Vierailija
7/52 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ohjelma alkaa, lämmitä hernekeitto ja piereskele !!

Vierailija
8/52 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlahumu kirjoitti:

Parin vuoden tauon jälkeen jatkan innoissani exäni 30 vuotta sitten aloittamaa perinnettä. Juon kännit ja haukun kaikki linnanjuhlien vieraat, puvut, musiikin ja tarjoilut.

Exäsikö tuon perinteen on aloittanut? Tuohan on se ihan perustapa viettää itsenäisyyspäivää.

Vierailija
9/52 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa kun tulee taas linnan juhlat! Ihana arvostella mekkoja taas, ihan parasta!!

Vierailija
10/52 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee joka Itsenäisyyspäivän aamuna hieno kunnioittava tunne. En ajattele tämän maan nykytilaa ja ole siitä aina kovin ylpeä. Minun Itsenäisyyspäivän hieno tunne tulee siitä, että oli miehiä ja naisia, jotka torjuivat ja puolustivat tämän maan jaloilleen jotta me voidaan rauhallisin mielin mellastaa ja tuottaa pelkkää paskaa tällä palstalla. 

Vierailija
11/52 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnelman maksimoimiseksi voitaisiin lyödä sähköt poikki ympäri maata jotta juhlissa varmasti on valoisaa ja sauna pysyy lämpimänä. Kansalaiset voivat väristä kylmissään ja kuunnella patteriradiolla kuinka juhlissa on viihtyisän lämmin tunnelma.

Vierailija
12/52 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoin kysymys on se, että mikä itsenäisyys? milloin viimeksi Suomi on tehnyt jotain päätöksiä "itsenäisesti"?

Vierailija
13/52 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlahumu kirjoitti:

Meillä on tämä sama kaunis traditio! Joskus ollaan ylitetty itsemme ja haukuttu samalla myös moni perusteetta ylennetty, joka ei edes ole siellä juhlissa. Siinä saa purkaa vuoden aikana tasavaltaamme kohtaan kertynyttä vidutusta, ja joskus linnanjuhlia katsellessa keksityt osuvat haukkumanimet on jääneet eloon pitemmäksikin aikaa. Hiton ylensyöneet tyhjäntoimittajat ja mauttoman pukeutumisen, idiotismin ja nuoleskelun premiumluokka... Hyvä Suomi, not.

Vierailija
14/52 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on suurimmaks osaks lammaskansaa, täällä ei uskalleta koskaan tehä mitää tai edes asettua mitenkään päättäjiä vastaan.. Jos vertaa muihin valtioihin niin siellä ollaan aina kadulla mellakoimassa jos mitta täyttyy, Suomessa vaan valitetaan sohvalla. Hieno juttu AP, itse en ole koskaan katsonut tota pelleilyä.

Miksi itsenäisyyttä ei juhlita kansan kanssa?

Juuri näin. Olen ollut jossakin -k- miekkareissa parin viime vuoden aikana ja ollut hieman ihmeissäni miten suomalaiset nukkuvat 😔

Onko maailman kärkipaikka kahvin juonnissa osallinen tähän. Voi vaikka olla.

Vierailija
15/52 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista vihapuhetta monen näppiksestä lähtenyt palstalle. Vihanne kohteena ovat vastaanoton järjestäjät eli Tasavallan presidentti puolisoinen, mutta myös Suomi ja Suomen kansa. Kukaan ei teitä pakottane katsomaan televisiointia linnasta, mutta pitääkö teidän ehdoin tahdon kaataa sitä kitkerää sappeanne meidän muiden niskaan.

Vierailija
16/52 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivaa kun tulee taas linnan juhlat! Ihana arvostella mekkoja taas, ihan parasta!!

Itse haukun erityisesti miehet, joilla aivan onnettoman suomalaiskansallisen tylsät ja lapsena nujerretun pelokkaan ihmisen ilmeet. Siellä sitten nöyristelevät seniilin sönkkääjän ja lapsivaimonsa edessä... juu, onhan se masentava maan kuva, mutta ainakin sitä voi kotona vielä rauhassa haukkua.

Vierailija
17/52 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Megadethin tuotanto sopii btw loistavasti soundtrackiksi kättelyrituaaliin.

Vierailija
18/52 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhlahumu kirjoitti:

Exäsikö tuon perinteen on aloittanut? Tuohan on se ihan perustapa viettää itsenäisyyspäivää.

En valitettavasti tiennyt aiemmin, koska olin silloin vasta parikymppinen. Vanhempani sytyttivät itsenäisyyspäivän kynttilät ikkunaan ja tunnelma oli ennemminkin harras kuin riehakas.

Vierailija
19/52 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän tehdä tänä vuonna reaktiovideo juutuubiin... olisi meinaan aika paljon hauskempi kuin vässyköitten sohvaperunat.

Vierailija
20/52 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee joka Itsenäisyyspäivän aamuna hieno kunnioittava tunne. En ajattele tämän maan nykytilaa ja ole siitä aina kovin ylpeä. Minun Itsenäisyyspäivän hieno tunne tulee siitä, että oli miehiä ja naisia, jotka torjuivat ja puolustivat tämän maan jaloilleen jotta me voidaan rauhallisin mielin mellastaa ja tuottaa pelkkää paskaa tällä palstalla. 

Nyt se kaikki on pilattu, suurimmaksi osaksi niiden toimesta jotka siellä linnassa juhlivat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan